sobota, 28 listopada 2015

Blogmas: Tydzień 1



Cześć kochani!!!
Wiem, że w piątek miała pojawić się relacja z maratonu Igrzysk Śmierci, ale z pewnych powodów nie dałam rady jej dodać. Macie moje słowo, że pojawi się ona w pierwszym tygodniu Blogmas, a dziś przychodzę z pierwszym postem informacyjnym dotyczącym pierwszego tygodnia BLOGAMS! W tych krótkich postach, będę wam przedstawiać posty, które ukażą się w danym tygodniu, ale te posty są również okazją dla was do zaproponowania mi np. jakiegoś TAGu, albo rankingu. Także pamiętajcie, aby pod każdym takim postem zostawić komentarz ze swoimi propozycjami. A teraz przejdźmy do rozkładu na najbliższy tydzień.


Przy każdym poście udostępnionym w czasie trwania BLOGMAS będzie umieszczona moja świąteczna playlista, która mam nadzieję umili wam odliczanie wraz ze mną do świąt.


BLOGMAS: WEEK 1



November Wrap-Up



MonicasPhotos: Listopad 2015



Nowości Wydawnicze - Grudzień 2015



Book Haul #3



December TBR



MonicasMovies #5



Blogmas: Tydzień 2


To już wszystko w tym poście. Mam nadzieję, że cieszycie się równie mocno na nadchodzące BLOGMAS oraz Święta. A tymczasem do następnego razu. ;)






6 komentarzy:

  1. Jejku...Już nie mogę się doczekać 01 Grudnia. Z ogromną przyjemnością zobaczyłabym na twoim blogu One Direction Book TAG. Mam nadzieję, że w te święta spadnie śnieg. A, co do playlisty, to uważam, że jest to fajny umilacz podczas czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One Direction Book TAG na pewno się pojawi. Cieszę się, że playlista ci się spodobała.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać 6 grudnia, jestem bardzo ciekawa Twojej opinii o Kosogłosie. Świetny pomysł z dodaniem playlisty, bo uwielbiam piosenki świąteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je kocham, dlatego ta playlista się tutaj pojawiła. Lubię się dzielić muzyką.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ciekawie się zapowiada, nie ma co! :)
    Ja tak dyskretnie zaproponuję Ci pewien TAG, nawet Cię do niego nominowałam... :D
    Jest to Medyczny TAG Książkowy, link tutaj: http://oxu-czytanie.blogspot.com/2015/11/medyczny-tag-ksiazkowy.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!!! Dziękuję ci za nominację. Możesz być pewna, że ten TAG zrobię podczas 2 tygodnia BLOGMAS2015!!!
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)