czwartek, 31 sierpnia 2017

Podsumowanie Czytelnicze: Lipiec i Sierpień


Hejka!
Dziś przychodzę do was z podsumowaniem wakacji, czyli opowiem wam trochę o tym, co przeczytałam w lipcu i sierpniu. Mówiąc szczerze nie wiem kiedy mi te wakacje przeleciały. Co prawda do rozpoczęcia roku akademickiego został jeszcze miesiąc, ale i tak moje wakacje maturalne dobiegają końca. To jest straszne jak czas leci, ale nie przedłużając już dłużej zapraszam...


LIPIEC


W lipcu dopadł mnie niesamowity kac książkowy i udało mi się przeczytać tylko dwie książki. Jedna z nich to coś w rodzaju poradnika, a druga książka to moja pierwsza współpraca z Wydawnictwem Kobiecym. Byłam wstrząśnięta po lekturze tej książki i to ona sprawiła mojego kaca, ale jak zaraz zobaczycie w sierpniu nie było tak źle.

SIERPIEŃ

W tym miesiącu przeczytałam aż 7 książek, co  biorąc pod uwagę lipiec i czerwiec to wielki sukces. Mam nadzieję, że we wrześniu uda mi się przeczytać jeszcze więcej biorąc pod uwagę, że to mój ostatni miesiąc zanim rozpoczną się studia i pewnie wtedy nie znajdę zbyt dużo czasu na czytanie. tytuły, które przeczytałam prezentują się następująco:








I to by było w sumie na tyle. Dajcie znać w komentarzach, co wam udało się przeczytać w ostatnim czasie. Tymczasem jednak do następnego razu.

10 komentarzy:

  1. Aż tak źle nie jest :) Wyniki naprawdę dobre :) I widzę, że dość ciekawe książki z sierpnia, które sama mam w planach m.in. Morze spokoju :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, a jeżeli chodzi o Morze Spokoju to na pewno się nie zawiedziesz ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Drugi tom tej serii Fisher sobie darowałam, bo krew się we mnie gotowała podczas czytania pierwszego tomu. Oliwia za bardzo mnie denerwowała. Nie znoszę takich patologicznych bohaterek. Za to "Morze spokoju" to cudowna historia :)
    Życzę Ci, aby ta tendencja zwyżkowa się utrzymała i żeby we wrześniu udało Ci się przeczytać jeszcze więcej :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Gratuluję wyniku :* Ja w wakacje nie czytałam tyle, ile bym chciała, zawsze coś odciągało moją uwagę. Planuję jednak to nadrobić we wrześniu, póki mam jeszcze trochę wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również we wrześniu planuje czytać więcej, ponieważ nie wiem jak podczas pierwszego roku studiów mi to czytanie będzie szło. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja sierpień skończyłam podobnie - 8 przeczytanych książek :)
    Nie miałam okazji czytać żadnej z przeczytanych przez Ciebie książek, ale niektóre z tych tytułów mam w planach :)
    Pozdrawiam :)
    https://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)