środa, 2 sierpnia 2017

Nowości Wydawnicze - Sierpień 2017


Hejka!
Zaczął się sierpień, więc przyszła pora na kolejny post z serii o nowościach wydawniczych. Mówiąc szczerze nie wiem, gdzie ten czas tak leci. Niedawno pisałam matury, a tutaj już połowa moich najdłuższych wakacji za mną. Nie przedłużając jednak już zapraszam na Nowości Wydawnicze Sierpnia 2017 roku ...


(klikając w tytuł/autora przeniesiecie się do opisu danej książki)

Od Lewej:

Tak prezentują się książki, których wyczekuję z niecierpliwością. Czego wy nie możecie się doczekać? A może już mieliście okazję, którąś z nich czytać ? Dajcie znać w komentarzach. Tymczasem do następnego razu.

24 komentarze:

  1. Ciekawi mnie "Bez uczuć" i "Miłosny układ"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po 'Bez Uczuć' sięgnę na pewno, ponieważ Mia Sheridan to jedna z moich ulubionych autorek.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja czekam na "Małżeństwo z odzysku" Agaty Przybyłek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O muszę się rozejrzeć za tym tytułem. Tytuł brzmi ciekawie. Jeżeli znajdę czas to na pewno sięgnę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Z tego wszystkiego najbardziej ciekawi mnie Hard. Ma za granicą bardzo wysokie noty i dobre opinie, a ostatnio lubię sięgać po romanse. Do Sheridan mnie szczególnie nie ciągnie, bo Bez słów było słabe, Bez winy co prawda mnie zachwyciło, ale Bez szans było nudne i rzuciłam czytanie po kilkunastu stronach. Za to Stinger był fatalny i żałosny. Więc mam mieszane uczucia.
    Ciekawi mnie jeszcze Milion odsłon, wydaje się być lekkim czytadłem na upalny dzień. :D
    Recenzje Koneko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po Hard na pewno sięgnę, ponieważ bardzo mam ochotę na romans, a co do miliona odsłon nie mylisz się i serdecznie Ci tę książkę polecam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ciekawi mnie Bez uczuć i Milion odsłon Tash, obie książki bardzo chętnie bym przeczytała :D

    Pozdrawiam,
    http://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milion Odsłon Tash będzie ci się podobało jeżeli lubisz Fangirl autorstwa Rainbow Rowell. Jest to książka w bardzo podobnym klimacie. Jej recenzja już w przyszłym tygodniu na blogu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Niestety nie widzę w tym miesiącu niczego, co mogłoby mnie zainteresować... W moim przypadku tak jest, że najwięcej książek budzących moje zaintrygowanie wydawanych jest na wiosnę albo jesień. Lato oraz zima to natomiast pory roku nie obciążające mojego portfela :D


    Pozdrawiam oraz życzę miłego dnia,
    dziewczyna z książkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę XD Dla mnie zawsze znajdzie się coś ciekawego, więc mój portfel płacze
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Tyle kuszących okładek, że muszę bliżej przyjrzeć się treści tych książek :) Osobiście czekam na "Dziewczynę z Brooklynu" a z powyższych chętnie przeczytam "Dance, sing, love. Miłosny układ" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dużo słyszę o tym tytule. Muszę się za nim rozejrzeć
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. ,,Bez uczuć" i ,,Fałszywy pocałunek" po prostu muszę przeczytać! Ale chcę też zabrać się za ,,Uwiedź mnie", ale że nie czytałam poprzednich tomów to chcę zacząć od początku :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam za sobą pierwsze 4 tomy od Abbi Gines, więc na pewno jak najprędzej sięgnę po "Uwiedź mnie".
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Aż boję się patrzeć na kolejne nowości i zapowiedzi, bo jestem przerażona, ile chciałabym przeczytać, a ile pewnie mi się nie uda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się. Ja co miesiąc robię te posty, a wiesz ile przeczytałam w zeszłym miesiącu ? Szkoda gadać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ja wyczekuję tylko "Bez uczuć" Sheridan.
    "Uwiedź mnie" też może kiedyś przeczytam, ale dopiero jestem po drugim tomie tej serii, więc jeszcze sporo mi zostało ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz jak najszybciej je w takim razie nadrobić ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Czytałam już "Bez uczuć" i ta książka jest wspaniała <3 Tak poza tym, to z sierpniowych nowości chcę przeczytać "Zaklinacz ognia" i "Dziewczynę z Brooklynu", którą już zresztą kupiłam :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zaopatrzyłam się w "Dziewczynę z Brooklynu" już nie mogę się doczekać jej lektury !!!
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Kusi mnie "Bez uczuć", chociaż nie czytałam jeszcze żadnej książki Mii Sheridan.

    Pozdrawiam
    roksa_reads

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest zacząć od "Bez Słów". Uważana jest ta książka za najlepszą tej autorki
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Już nie mogę się doczekać tych wszystkich książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że trochę o nich u mnie jeszcze usłyszysz ;)
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)