piątek, 4 sierpnia 2017

MonicasMovies #13


Cześć kochani!!!
Dziś zapraszam was na kolejny post z cyklu MonicasMovies, którego dawno na moim blogu nie było. Jeżeli jesteście nowi na moim blogu to pozwólcie, że przybliżę wam krótko na czym polega ta seria. MonicasMovies to cykl na moim blogu, który jest związany z filmami. Taka notka pojawia się po każdym filmie, który obejrzę. Nie będzie to jednak recenzja tego filmu, tylko moje krótkie przemyślenia na jego temat. Poprzez te posty chcę urozmaicić wam, moim czytelnikom, książkową rzeczywistość. Tak więc, jeżeli interesuje was ta tematyka i chcecie poznać moje zdanie na temat dzisiejszego filmu to zapraszam...

Na film wybrałam się z moją najlepszą przyjaciółką. Od początku, gdy tylko zobaczyłam jego zwiastun, wiedziałam, że będzie to coś, co będę chciała obejrzeć w kinie. Uwielbiam wszystko, co wiąże się z Anglią. Jej historię, język oraz przede wszystkim mity i legendy. Kocham zaczytywać się w nich, gdy nie mam ochoty na współczesną powieść. Legenda o królu Arturze jest jedną z moich ulubionych, dlatego tak ucieszyłam się, że zostanie nakręcona jej adaptacja. Obsada filmu została dobrana po mistrzowsku i widzimy na ekranie same gwiazdy. Film jako całość jest moim zdaniem pierwszorzędny. Film trzyma w niesamowitym napięciu i nie można dosłownie oderwać od niego wzroku. Przy tym niesamowita muzyka dopełnia ten film i sprawia, że ma się ochotę, aby się nie kończył. Tak więc ja wam ten film serdecznie polecam, ponieważ uważam, że warto poświęcić na ten film trochę swojego czasu.




I to by było na tyle. Dajcie znać w komentarzach, czy widzieliście już film, albo czy macie zamiar go obejrzeć. A tymczasem do następnego razu.


4 komentarze:

  1. Moim zdaniem to film raczej przeciętny, ale za to z ponadprzeciętną kreacją aktorską Jude Law, który po mistrzowsku wcielił się w antybohatera. Ale fabularnie da się wyłapać trochę niespójności, chociaż nie czepiałabym się aż tak bardzo - w końcu to kino wakacyjne :)
    Pozdrawiam i jeszcze tu zajrzę :)
    www.rudeokulary.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za to, że poświęciłaś chwilę aby zostawić komentarz ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie widziałam tego filmu, ale muszę przyznać, że na filmy w takim klimacie zwykle muszę mieć odpowiedni nastrój, więc póki co chyba go nie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będziesz kiedyś owy nastrój miała to serdecznie polecam ;)
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)