piątek, 18 sierpnia 2017

7ReadUp 2017 TBR


Hejka !
Dziś krótki i treściwy post na temat tegorocznego 7Read-Upu. Opowiem wam trochę o tym co zamierzam czytać, którą wersję wybrałam w tym roku oraz dowiecie się trochę ogólnie o tej akcji organizowanej przez Marthę Oakiss. Zainteresowani ? Zapraszam....

Na początek kilka informacji...
7Read-Up organizowany jest przez Marthę Oakiss, czy też teraz Wybredną Marudę . Akcja trwa od poniedziałku 21.08. do Niedzieli 27.08. Martha przygotowała dla nas jak zawsze dwie wersje wyzwania. Pierwsza z nich to ta prosta wersja, w której musicie spełnić jeden warunek, musicie przeczytać tyle książek, aby ich grzbiety miały długość 7 cm. Z kolei ta trudniejsza wersja polega nie tylko na tym, aby uzbierać 7 cm z grzbietów książek, ale również książki trzeba dobrać do wylosowanych przez Marthę słów ze słownika polskiego. Możecie brać udział w jednej lub drugiej wersji, bo wszystko tak naprawę zależy od was i waszego czasu.  

W której wersji, ja wezmę udział ? Co będę czytać ?
W tym roku przez nawał obowiązków dam radę wziąć udział tylko w wersji easy, czyli będę czytała tyle książek, aby ich grzbiety po zsumowaniu miały 7 cm. Do tego wyzwania wybrałam 3 książki, a ich grzbiety wyniosą nawet ponad 7 cm, więc jestem naprawdę zadowolona, że będę mogła wziąć udział w tej zabawie mimo, że nie mam w tym tygodniu za dużo czasu. A tak prezentują się tytuły, które mam zamiar przeczytać. Trochę obawiam się objętości książek wydawnictwa Filia, ale myślę, że tydzień na 3 książki to nawet przy napiętym grafiku powinien wystarczyć. 



I to by było na tyle. Dajcie znać, czy wy też bierzecie udział w akcji, a może sobie w tym roku darujecie? Dajcie też znać, co będziecie czytać jeżeli weźmiecie udział. Tymczasem do następnego razu.

18 komentarzy:

  1. Masz bardzo ciekawego bloga. Słyszałam o 7 Read-up 2017 jednak w tym roku chyba nie dam rady wziąć udziału. Zaobserwowałam i zostaje tu na dłużej. Zapraszam również do siebie na www.book-and-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa oraz za to, że postanowiłaś dołączyć do naszej małej rodziny. Z chęcią zajrzę również na twojego bloga :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ciekawy post :). Życzę powodzenia.

    Pozdrawiam, a w wolnej chwili zapraszam do siebie zakladkadoksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej nie dam rady wziać udziału, ale Tobie życzę powodzenia :)

    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu :) Sama nie biorę w nim udziału, bo przygotowuję się do szkoły już ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) i życzę ci owocnego rozpoczęcia nowego roku szkolnego :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Nigdy nie biorę udziału w maratonach czytelniczych, gdyż nie lubię czytać na wyścigi, a nawet jeśli bym chciała, to i tak nigdy mi to nie wychodzi :D ale życzę powodzenia :)

    Pozdrawiam
    roksa_reads

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Powinnaś kiedyś mimo wszystko spróbować ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Też zastanawiałam się nad wersją easy, bo tegoroczne kategorie są naprawdę wymagające! :)
    Finalnie jednak postanowiłam pokombinować i jakiś tam naciągany TBR wymyślić. :D
    Pozdrawiam!
    Zapraszam na konkurs, w którym do wygrania jest książka “Fałszywy pocałunek”

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja naprawdę nie mam czasu teraz na myślenie o tym co będę czytać, więc postawiłam na tę łatwiejszą wersję, ale życzę Ci powodzenia w spełnieniu wszystkich zadań.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. ja zdecydowanie przesadziłam z moim TBR-em i pewnie też się skończy na wersji light, ewentualnie popodpinam te książki które przeczytam, gdzie się da :D Głównie kryminały, ale znalazło się też kilka pozycji z innych gatunków.

    Twój TBR wygląda bardzo ciekawie! Trzymam kciuki, by mimo napiętego grafiku udało się dopiąć wyzwanie na ostatni guzik :D

    pozdrawiam serdecznie!
    http://cozyuniverse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa ♥ To też życzę powodzenia i oby udało Ci się wszystko przeczytać ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Na pewno Ci się uda, bo wybrałaś książki, które bardzo szybko się czyta. Ja udziału nie biorę, ale Tobie życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)