piątek, 25 sierpnia 2017

[65] Sexy Bastard. Hard by Eve Jagger


Hejka!
Zapraszam na recenzję gorącego debiutu wydanego pod skrzydłami Wydawnictwa Kobiecego. Jest to zdecydowanie coś, co fanki lekkich erotyków chcą przeczytać...

Zacznijmy może od tego, że książka zarówno okładką jak i motywem walk w treści przypomina mi książki Vi Keeland, jednak czytając powieść pani Jagger nie ma się absolutnie odczucia jakiegoś ściągnięcia czy odgapienia pomysłu. Eva Jagger zadebiutowała z tą powieścią i był to zdecydowanie jeden z lepszych debiutów, które czytałam. Kiedyś miałam wrażenie, że każda pierwsza powieść jakiegoś autora musi być zła, bo to początek jego pisarskiej kariery, ale bardzo szybko zarówno polscy jak i zagraniczni autorzy udowodnili mi, że bardzo się myliłam.

Powieść oparta jest na historii głównej bohaterki, która nie dość, że jest bardzo silną i niezależną postacią to jeszcze skrywa w sobie pewną tajemnicę, której za żadną cenę nie chce wyjawić. Cassie pomaga swojemu bratu wyjść z tarapatów pomimo tego, że sama dopiero uwolniła się od własnych. Dzielna i mądra bohaterka szybko skradła moje serce, a jej poczucie humoru niekiedy doprowadzało mnie do łez. Lecz to zasługa nie tylko głównej bohaterki, ale także Ryder'a i jego współpracowników i przyjaciół. Wszędzie gdzie pojawiała się Cassie towarzyszył jej wypowiedziom czy dialogom niesamowity humor. 

Książkę czyta się niesamowicie szybko i przyjemnie. Autorka ma zdecydowany talent do pisania lekkich powieści, które idealnie pasują do przeczytania na plaży czy na leżaku nad jeziorem. Tej książki się nie czyta, ją się dosłownie pochłania. Autorka buduje takie napięcie, że czytelnik nie jest w stanie odłożyć jej na bok. Do tego wszystkiego ten zwrot akcji jaki zafundowała nam pani Jagger... No po prostu nie mam słów. Czytając ostatnie 90 stron byłam wbita w fotel i nie dowierzałam w to co czytam.

Może wam się wydać, że za bardzo słodzę przy tej recenzji, ale książka naprawdę mi się podobała i muszę przyznać, że dawno nie czytałam tak dobrej książki. Ma ona również swoje wady, ale jest ich dosłownie niewiele i są tak małe, że dla mnie aż znikają w porównaniu do całości powieści.

Tę książkę polecam wam serdecznie. Jest to erotyczne new adult, które nadaje się idealnie na początek waszej przygody z erotykami. Jak wspominałam już wcześniej w recenzji i na moim snapchacie, w ogóle nie odczuwałam, że ta książka to debiut. Jest bardzo dobrze napisana i skonstruowana, czego w ogóle się nie spodziewałam. Jeszcze raz wielkie TAK dla tej powieści i już wam zapowiadam, że będę czytała kolejne tomy. 

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu !!!

12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa recenzja. Myślę, że w wolnej chwili po nią sięgnę. Zapraszam do mnie na konkurs do wygrania dwie książki:)
    http://book-and-lifestyle.blogspot.com/2017/08/konkurs-na-koniec-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo o mojej recenzji :) Na pewno wezmę udział ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Brzmi świetnie! Uwielbiam new adult, więc myślę, że książka spełni moje oczekiwania :)
    Pozdrawiam :)
    Jednocześnie chciałam poinformować o zmianie adresu mojego bloga. Od dziś mój blog dostępny jest pod adresem:
    czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że książka Ci się spodoba ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jeśli autorka tę historię okrasiła humorem, to może być coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że humor autorki jest świetny, więc mam nadzieję, że książka Ci się spodoba.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Dawno nie czytałam podobnej lektury, więc chyba czas to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być to bardzo dobry pomysł ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Mam ją w planach, ale nieco się boję, że wyda mi się takim samym erotykiem jak każdy a całkiem sporo ich przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest typowy erotyk, bo nie ma tych scen na każdej stronie. Pojawiają się od czasu do czasu, więc myślę, że warto dać mu szansę ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Książka, która jest debiutem i jest jednocześnie tak dobra to już rzadkość. Mam nadzieję, że w wolnej chwili uda mi się po nią sięgnąć, bo uwielbiam poznawać twórczość nowych autorów.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)