poniedziałek, 14 sierpnia 2017

[64] PRZEDPREMIEROWO: Milion Odsłon Tash by Kathryn Ormsbee


Hejka!
Dziś zapraszam was na recenzję książki, która moim zdaniem przebija "Fangirl" oraz "Girl Online"...

Tash to dziewczyna, która zakochana jest w powieściach Lwa Tołstoja . Kocha tego autora tak mocno, że jej ściany zdobią cytaty z jego książek, ma nad łóżkiem jego wielki plakat, a nawet wraz z najlepszą przyjaciółką nagrywa na Youtube mini serial oparty na powieści o Annie Kareninie. Serial nie jest jakoś bardzo popularny, ale ma swoją małą grupkę fanów. Wszystko do czasu aż sławna Youtuberka wspomina o nim na swoim kanale. Wszystko wywraca się Tash do góry nogami. Setki komentarzy i subskrypcji pojawiają się każdego dnia, odzywa się do niej jej ulubiony Youtuber, a nawet jej serial zostaje nominowany do Złotych Tub, czyli najważniejszej nagrody w tej kategorii. Niestety Tash trochę się zatraca. 

Książka to zdecydowanie coś. Czytało się ją naprawdę szybko i przyjemnie. Podejrzewam, że przeleciałam przez te kilkaset stron głównie dla tego, że główna bohaterka prowadzi swoją działalność w internecie, co robię również ja, więc mogłam bardzo szybko się z nią utożsamić. Od początku wiedziałam, że będzie to typowa młodzieżówka, która porusza sprawy typu hejt oraz sława, ale nie spodziewałam się, że autorka będzie w stanie wpleść jeszcze w tę całą historię poważne tematy. Znajdziemy tutaj zagadnienia typu przyjaźń, ciężka choroba, wyjazd na studia itp. Są to tematy bardzo przyziemne, ale bardzo potrzebne. W dzisiejszych czasach łatwo jest zatracić się w lajkach na Facebooku czy serduszkach na Instagramie, dlatego warto poznawać książki, które łączą przyjemne tematy wraz z tymi cięższymi. 

Styl pisania autorki był świetny. Muszę przyznać, że czytało się to tak dobrze, że miałam wrażenie, że ktoś opowiada mi tę historię. Bardzo podobało mi się to, że czytając pierwsze 100 stron mogliśmy zauważyć Tash, która starała się poradzić sobie z tym wszystkim, a później gdy przyszedł czas na cięższe tematy akcja jakby zwolniła i mogliśmy na spokojnie wszystko zrozumieć i przetworzyć sobie w głowie. 

Wiedziałam, że książka mi się spodoba, ale nie spodziewałam się, że uda mi się z niej tyle wyciągnąć. Naprawdę warto sięgnąć po tę historię,  ponieważ może ona nam dać naprawdę wiele do myślenia i zwróci naszą uwagę na takie rzeczy jak nasi przyjaciele czy nasza rodzina. Jeżeli tylko macie ochotę to sięgajcie po tę powieść bo naprawdę warto.

Książkę mogłam przeczytać dzięki uprzejmości Wydawnictwa Otwartego! Dziękuję!



8 komentarzy:

  1. Czuję się zachęcona po twojej recenzji, aby przeczytać tą książkę, bo na początku miałam pewne obawy co do niej. Zwłaszcza ten dopisek o Fangirl trochę nie zniechęcał bo średnio mi się ona podobała.
    Pozdrawiam :)
    life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja recenzja Ci pomogła :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie czytałam jeszcze książki o tak aktualnej tematyce, dlatego z przyjemnością zagłębię się w nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że się nie zawiedziesz ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa recenzja :). Niestety lekturę książki sobie odpuszczę, bo to totalnie nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo :) Wiadomo, że nie wszystko się wszystkim sprawdzi ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Książka wydaje się urocza z okładki. Nie spodziewałam się, że można w tej książce coś poważnego odnaleźć. Pewnie po nią w najbliższej przyszłości sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto i myślę, że się nie zawiedziesz ;)
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)