poniedziałek, 10 lipca 2017

Podsumowanie Czytelnicze : Maj i Czerwiec


Hejka!
Dziś przychodzę do was z podsumowaniem maja i czerwca. Wiem, że już mamy prawie połowę lipca, ale jakoś tak wyszło, że wcześniej nie miałam okazji się do tego zabrać. Nie chcę aby ten post był za długi, więc nie przedłużając zapraszam...



W sumie w ciągu tych dwóch miesięcy przeczytałam 11 książek, z czego jestem naprawdę zadowolona. Maj mnie zaskoczył, ponieważ miałam wtedy matury i przeczytałam więcej niż w czerwcu, gdzie miałam wakacje. 

MAJ

Tak jak wspominałam w maju miałam matury, więc sięgałam raczej po książki, które były lekkie lub po prostu cienkie. Potrzebowałam lekkiej odskoczni od grubych podręczników, które towarzyszyły mi od początku roku. Dlatego w okresie matur przeczytałam :

1.Ocal Mnie
2.Dotknij Mnie
3.Quidditch przez Wieki
4.Baśnie barda Beedle’a
6.Fantastyczne Zwierzęta i jak je znaleźć. Oryginalny Scenariusz



CZERWIEC

W czerwcu wreszcie mogłam odpoczywać, chociaż wciąż stresowałam się maturami, ponieważ cały miesiąc czekałam z niecierpliwością na wyniki. Niestety przez to nie skupiałam się tak na czytaniu i udało mi się przeczytać niewiele w porównaniu do maja. Mimo wszystko jednak jestem zadowolona ze swojego wyniku, bo w czerwcu przeczytałam same fantastyczne książki:



1.Światło, które utraciliśmy
2.Morze Spokoju
3.Replika
4.Na Szczycie. Nieczysta Gra





I to by było w sumie na tyle. Dajcie znać w komentarzach, co wam udało się przeczytać w ostatnim czasie. Tymczasem jednak do następnego razu.

10 komentarzy:

  1. Świetny wynik :). Zaczytanego lipca :).

    ozdrawiam, a w wolnej chwili zapraszam do siebie zakladkadoksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mi też w czerwcu udało się przeczytać tylko 4 książki, ale nie mam co narzekać, bo były świetne. Lipiec zapowiada się jeszcze lepiej :)
    Pozdrawiam :)
    http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci zazdroszczę tej Repliki :) Świetne tytuły.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)