piątek, 23 czerwca 2017

Nowości Wydawnicze - Lipiec 2017


Hejka!
Dziś będzie krótko, ale na temat. Jak pewnie widzicie po tytule przyszła pora na Nowości Wydawnicze. Tym razem przedstawię wam książki, na które ja najbardziej czekam w następnym miesiącu jakim jest lipiec. Nie przedłużając zapraszam...


(klikając w tytuł/autora przeniesiecie się do opisu danej książki)

Od lewej:
Blisko Ciebie by Kasie West
Piękne Złamane Serca by Sara Branard
Nie Zapomnij Mnie by Anna Bellon
Światło, które Utraciliśmy by Jill Santopolo
Replika by Lauren Oliver
Wróć za Mną by A.Meredith Walters

Tak prezentują się książki, na które z niecierpliwością wyczekuję. Czego wy nie możecie się doczekać? Dajcie znać w komentarzach. Tymczasem do następnego razu.

26 komentarzy:

  1. Widzę kilka ciekawych tytułów, którym muszę się bliżej przyjrzeć i być może po nie sięgnę :) Najpierw jednak poczekam na recenzje, żeby mieć ogólny zarys tego, czego się spodziewać :)
    Pozdrawiam! :)
    http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądre podejście ;) Po co kupować kota w worku, prawda?
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Replika wydaje się być ciekawa, ale dużo się słyszy, że książki tej autorki są słabe więc chyba jednak z niej zrezygnuję.
    Aczkolwiek w lipcu nie wychodzą książki na które czekam.
    Pozdrawiam :)
    https://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywają takie miesiące, że niczego szczególnego się nie oczekuje, ale są też takie, przez które potem portfel płacze ;) Jeżeli chodzi o autorkę Repliki to miałam z nią mieszane spotkania do tej pory, ale dam jej jeszcze szansę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zainteresowała mnie tylko Replika- choć poczekam na pierwsze recenzje ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja na pewno się pojawi. Być może już 03 Lipca, więc możesz wyczekiwać ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Większość książek, na które Ty czekasz, ja czekam również. Jestem ich strasznie ciekawa.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tori Czyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się ich doczekać ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo chętnie przeczytałabym "Replikę" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja już niedługo, więc będziesz mogła trochę się o niej dowiedzieć.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Wszystkie biorę w ciemnoo. Fabuły mi się podobają, są dla mnie.
    Tylko, że na szafce stoi stos książek do przeczytania, a jeszcze muszę wziąć się za lektury. :P
    pozdrawiam!
    galeriakultury.blogspot.com (zapraszam na recenzję)
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz jakiś kompromis ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ze wszystkich przedstawionych książek jedynie ciekawi mnie "Replika" oraz "Piękne złamane serca". Pozostałe niestety nie zaintrygowały mnie.

    Pozdrawiam serdecznie. :)
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust ;) Fajnie, że mimo to coś ci się spodobało.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Najbardziej czekam rzecz jasna na nową książkę Kasie West na ,,Piękne złamane serca" oraz na ,,Replikę".
    Lipiec to kolejny miesiąc, w którym będę miała dylemat ,,Kupić książki czy może jednak regał". Życie książkoholika to takie ciężkie dylematy :c
    Mam nadzieję, że w sierpniu nie będzie tylu ciekawie się zapowiadających premier ;p
    Pozdrawiam cieplutko x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja specjalnie dla nowego regału podejmuję się pracy ;) Doskonale Cię rozumiem.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Nic od Kasie West jeszcze nie czytałam, ale widzę, że nie próżnuje i pisze w tempie Remigiusza Mroza. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się okazać, że go wkrótce przebije XD
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Osobiście nie mogę się doczekać książki Sary Branard "Piękne złamane serca" i "Światło, które utraciliśmy" autorstwa Jill Santopolo. Czekam z niecierpliwością na te perełki!
    Zapraszam: http://zaakreconazaaczytana.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę na twojego bloga ;) A książki Jill Santopolo naprawdę warto wyczekiwać. Piękna historia, a jej recenzja już w przyszłym tygodniu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Po "Blisko ciebie" sięgnę na pewno i właśnie na tę książkę czekam najbardziej, ale troszkę ciekawi mnie "Światło, które utraciliśmy". W najbliższym czasie raczej nie przeczytam, ale może kiedyś :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak. Nie wszystko trzeba czytać od razu po jej premierze ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. hmm o żadnej z wymienionych książek nie słyszałam wcześniej...
    Mogą się okazać ciekawe! Będę czekać aby przeczytać ich recenzje ;)
    Pozdrawiam! :)
    https://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że długo nie będziesz musiała na nie czekać ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Najbardziej czekałam na Piękne Złamane Serca. Już jestem po lekturze tej książki i muszę przyznać, że naprawdę warto ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała tę książkę nadrobić :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)