środa, 21 czerwca 2017

Letnie Plany Czytelnicze


Hejka!
Dziś opowiem wam krótko o książkach, które chciałabym przeczytać tego lata. Jest ich niewiele, ale nie chcę sobie robić wielkich planów, które mogą potem zawieźć. Wiem też, że sporo książek przyjdzie do mnie w ramach współprac, więc nie chciałam nakładać na siebie zbyt dużej presji. Nie przedłużając już bardziej zapraszam...

Pierwszą książką na tej liście jest mój najnowszy nabytek, czyli "Morze Spokoju". Książka ciekawiła mnie już od jakiegoś czasu, ale nie mogłam jej nigdzie dostać. Dopiero gdy wraz z moimi przyjaciółkami wybrałam się do Warszawy, tam w Galerii Mokotów udało mi się ją zdobyć. Jestem jej bardzo ciekawa i już nawet zaczęłam ją czytać. Po tym co udało mi się na razie przeczytać muszę przyznać, że będzie to coś idealnego na lato.

Kolejna książka znajduje się na mojej półce już chyba od roku. Twórczość Brittainy C.Cherry zawsze mnie interesowała, a gdy zobaczyłam tę książkę na jakiejś promocji to od razu ją kupiłam. I tak sobie leży i leży... Cieszę się, że wreszcie mam trochę czasu, aby ją przeczytać. Słyszałam wiele dobrego o tej serii, a fakt, że dziś (chyba) ma premierę ostatni jej tom zmotywował mnie do jej przeczytania.
Gdy już wspominamy o książkach, które zalegają na mojej półce od zeszłorocznych wakacji.... Tak wciąż nie przeczytałam tej książki. Wszyscy dookoła ją zachwycają i mówiąc szczerze trochę mnie to od niej odstrasza. Jeżeli w tym roku jej nie przeczytam to już chyba nigdy po nią nie sięgnę. Opis naprawdę zachęca do czytania, ale obawiam się rozczarowania, dlatego nie robię sobie wielkich nadziei.
Kolejna książka z serii "nie mam czasu nawet w wakacje". Kupiłam tę książkę o ile dobrze pamiętam po moim zeszłorocznym wyjeździe do Anglii i nie mogę uwierzyć, że od tamtej pory po nią nie sięgnęłam. Już zupełnie inną historią jest to, że nawet nie czytałam 'Szklanego Tronu'. Muszę to jak najszybciej nadrobić, bo słyszałam wiele pochlebnych recenzji na temat tej autorki.
I znów książka, której nie przeczytałam w zeszłoroczne wakacje. Co więcej obiecałam wam, że przeczytam ją zaraz po maturach i co się stało ? Jak zwykle zabrakło czasu. Dobra wiadomość jest jednak taka, że już zaczęłam ją czytać, więc na pewno się wypowiem na jej temat w te wakacje. Jak na razie opowiadania bardzo mi się podobają, choć przeczytałam dopiero trzy.
Ostatnia książka w tym zestawieniu to osławiona "Szóstka Wron". Wszyscy się nią zachwycają i już czytają drugi tom, a ja jak zawsze należę do tego grona blogerów, które spóźnia się ze wszystkim. (Chyba jestem jedyna w tym gronie) Cóż mówi się trudno i żyje dalej. Książka wydaje się naprawdę fajna, a jej wydanie powala, więc muszę jak najszybciej się za nią zabrać.




I to by było na tyle. Tak wygląda mój stosik na tegoroczne wakacje. Jak wyglądają wasze ? Dajcie znać w komentarzach. Tymczasem do następnego razu.





30 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem Morza Spokoju bo dużo dobrego się słyszy o tej książce.
    Dworu nie czytałam bo się trochę go obawiam. A Szóstka wron tak bez szału, choć kiedy ją skończyłam byłam zadowolona i dość wysoko ją oceniłam. Teraz byłoby trochę niżej.
    Pozostaje mi życzyć tylko powodzenia w wypełnianiu planów.
    Pozdrawiam :)
    https://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za podzielenie się swoją opinią na temat książek i dziękuję za życzenia ♥
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Morze spokoju to cudowna historia <3 Może i zakrawa o typową młodzieżówkę, ale jest super, serio. :D
    Dwór cierni i róż to jeszcze większe cudo. Ale uwaga: zanim zaczniesz czytać, koniecznie musisz zaopatrzyć się w drugi tom! KONIECZNIE! Rhys to życie >>>>
    A Szóstka wron to majstersztyk <3 Genialna powieść z jeszcze genialniejszą kontynuacją (to duologia, więc w sumie też od razu zaopatrz się w drugi tom xd).

    Recenzje Koneko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podzielenie się swoją opinią. Chyba tak zrobię, że od razu kupię drugi tom 'Dworu' oraz 'Szóstki Wron' XD W końcu i tak chcę je przeczytać, prawda?
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja też nie czytałam jeszcze "Szóstki wron", więc nie jesteś jedyna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie to nie tylko ja ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Też nie czytałam Szóstki wron i również mam zamiar przeczytać ją w te wakacje. Tak samo jak opowiadania i Tak wygląda szczęście (też czekają od zeszłych wakacji).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest zobaczyć, że nie tylko ja mam tak wiele zaległości z zeszłorocznych wakacji ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Również mam w czytelniczych planach na lato ,,Szóstkę Wron" oraz ,,Dwór Cierni i Róż". Pozostałe pozycje mnie interesują, ale niestety na wakacje już ich nie upchnę. To tylko dwa miesiące wolnego, a książek do przeczytania zdaje się przybywać z każdym dniem, zwłaszcza że na początku lipca przyjdzie do mnie urodzinowa paczucha.
    Ja w planach czytelniczych głównie mam; ,,Diabolikę", wyżej wspomniany ,,Dwór Cierni i Róż" oraz drugi tom ,,Dwór Mgieł i Furii" ,,Za zamkniętymi drzwiami" ,,Lokatorkę" ,,Nerve" drugi tom Magonii czyli ,,Gniazdo" dwa pierwsze tomy serii o Joannie Chyłce ,,Szklany Miecz" ,,Kurację Samobójców" ,,Księgę Wszystkich Dokonań Sherlocka Holmesa" ,,Tysiąc Odłamków Ciebie" ,,Buntowniczkę z Pustyni" no i na koniec ,,Bad Mommy" oraz ,,Sekretną Kolację". Kiedy ja to przeczytam to nie wiem, ale zdaje się, że szykują się dłuuugie nieprzespane noce :D
    Bardzo fajny pomysł na post! ^^
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci powodzenia w spełnieniu swojego celu ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ja również nie miałam okazji przeczytać "Szóstki wron", ale chyba pora za tą "lekturę" się zabrać. Bardzo ambitny i ciekawy plan książkowy masz na wakacje! Ja na liście " do przeczytania" mam serie Harrego- tak tradycyjnie, trylogię Colleen Hoover "Pułapka uczuć", "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", a reszta na spontanicznie. Wszystko zależy, jakie książki wpadną mi w ręce.
    Bardzo ciekawy post! Na pewno zaglądnę tutaj jeszcze nie raz!
    Zapraszam na mojego bloga: http://zaakreconazaaczytana.blogspot.com/
    Z góry dziękuję i liczę na to, że spodoba Ci się i zostaniesz na dłużej! <3
    Zaczytanego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trylogię Hoover serdecznie Ci polecam. Z chęcią zajrzę na twojego bloga. Zapraszam ciebie również do obserwowania mojego ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale mam w planach zapoznać się z książkami Brittainy C.Cherry :) Ja latem muszę nadrobić kilka czekających na mnie od dłuższego czasu książek m.in. "Zaginiona dziewczyna" Gillian Flynn, czy "Spójrz na mnie" Nicholasa Sparksa ;)
    Pozdrawiam!
    http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poza książką "Powietrze, którym oddycha" planuję przeczytać do końca tego roku resztę książek tej autorki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. ''Morze spokoju'' czytałam bardzo dawno temu i bardzo lubię tę książkę. ''Powietrze, którym oddycha'' mnie zawiodło i nie koniecznie podobała mi się ta książka. Drugi tom zdecydowanie lepszy, a słyszałam że trzeci to mistrzostwo jeśli chodzi o emocje. I będzie jeszcze czwarty tom :). ''Tak wygląda szczęście'' też mam w planach, ale bardziej odległych. Na razie nie spieszy mi się do czytania jej. ''Dwór cierni i róż'' też mam w planach, ale podobnie jak poprzednio, też w odległych. ''Szklanego tronu'' też nie czytałam i mam nadzieję kiedyś nadrobić. ''Ktoś mnie pokocha'' odpuściłam sobie jakiś czas temu. Nie mam ochoty na nią. ''Szóstka wron'' natomiast to całkowicie nie moje klimaty, ale okładka i wydanie są przepiękne.
    Powodzenia w realizowaniu planu czytelniczego :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zatrzymanie się na chwilę i napisanie komentarza. Naprawdę to doceniam. Dziękuję za życzenia :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Przeczytałam wszystkie z wymienionych oprócz "Ktoś mnie pokocha".
    "Tak wygląda szczęście" to taka baaaardzo lekka młodzieżówka. Jeśli podejdziesz do niej na luzie i z niebyt wyśrubowanymi wymaganiami, to nie powinnaś się rozczarować. Jest to coś w stylu Kasie West lub Jennifer Echols. Dzisiaj zamierzam sięgnąć po nowość Smith "Odległość między tobą a mną" i zobaczymy jak to będzie ;)
    Ja nie mam konkretnych planów na wakacje, tylko robię sobie mały TBR z każdym kolejnym miesiącem i oprócz powieści Smith, o której wspomniałam, w najbliższym czasie na pewno przeczytam "Franco" Holden i "Dzikie serca" Young.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać, aż będę miała okazję zapoznać się z twórczością Holden, ale to chyba dopiero we wrześniu ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Dwór cierni i róż to pozycja obowiązkowa <3 Jestem wielką fanką tej serii, bohaterów i nieprzewidywalnych zwrotów akcji. Czekam niecierpliwie na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę doczekać się jej czytania ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. "Dwór cierni i róż" budzi we mnie trochę obaw, jeszcze jej nie mam, ale chcę przeczytać. Na moich półkach jest całe mnóstwo książek, które czekają i tak jestem dumną posiadaczką zestawu książek Folleta, "Naznaczonych śmiercią", "Diaboliki" i wielu innych, do których nie mam kiedy się dobrać, lub nie mam akurat na nie nastroju :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na "Diabolikę" też mam chrapkę, ale nie wiem kiedy to przeczytam
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Gdyby "Szóstka wron" do mnie przyfrunęła, nie odmówiłabym jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy z nas miał kiedyś taką sytuację ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Ja zakochałam się w "Morzu Spokoju" dwa lata temu, bo wtedy czytałam tą książkę. Trochę przypominało "Hopeless", ale wydawało mi się głębsze i mądrzejsze. A co do "Dworu cierni i róż", to czeka również na mojej półce i planuję się za niego zabrać już niebawem ;)


    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podzielenie się swoją opinią :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. "Ktoś mnie pokocha" to książka moich poprzednich wakacji. Może w tym roku ją sobie przypomnę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie? Wracanie do książek jest bardzo przyjemne :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Powodzenia w spełnianiu twoich planów czytelniczych! Mam nadzieję, że wszystko Ci się uda.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)