środa, 28 czerwca 2017

Book Haul #14


Hejka !
Dziś przychodzę do was z nowym stosikiem. Książek nie jest aż tak dużo, ale bardzo chcę się z wami podzielić tym, co w ostatnim czasie do mnie dotarło. Książki nie są poukładane w kolejności, ponieważ nie pamiętam już co kiedy kupiłam bądź dostałam. Nie przedłużając zapraszam...



Pierwsza książka to ostatni tom trylogii "Na Szczycie". Miałam okazję zrecenzować dwa poprzednie tomy i teraz mam w swoich rękach tom trzeci. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, co autorka dla nas przygotowała. Drugi tom odrobinę mnie rozczarował, ale mam nadzieję, że to był po prostu "syndrom drugiego tomu", a nie efekt gorszego stylu pisania autorki, bądź braku pomysłów na resztę trylogii. 


Kolejne dwie książki to 'Podręczniki Hogwartu' , których mi brakowało. Książki mam już za sobą, więc niedługo powinna pojawić się zbiorcza recenzja wszystkich trzech 'podręczników'. Książki są fajnym dodatkiem do całej historii Pottera, ale nie są moim zdaniem pozycją obowiązkową, ponieważ na dobrą sprawę niczego nie zmieniają.


Kolejną książkę kupiłam tylko dlatego, że została przepięknie wydana. Powiedziałam sobie, że jej nie kupię, ponieważ film mi się nie podobał, a ta książka to tylko scenariusz. Jest jednak przepięknym dodatkiem na mojej biblioteczce. 


"Córka doskonała" to książka, którą otrzymałam w ramach współpracy. Muszę przyznać, że opis naprawdę mnie zaciekawił. Jest to książka jak najbardziej w moich klimatach. Uwielbiam takie historie, więc myślę, że książka mi się spodoba. Recenzji możecie spodziewać się już niedługo.


Tę książkę wspominam bardzo ciepło. Historia idealna na lato oraz dla ogrodowych miłośników, ale podejrzewam, że spodoba się nie tylko miłośnikom ogrodów, ale wszystkim, którzy lubią fajne obyczajówki. To co przekonuje do tej książki to fakt, że wątek miłosny prawie nie występuje. Recenzję już macie na blogu, więc zapraszam, jeżeli ją przegapiliście.


Na tę książkę polowałam już od jakiegoś czasu. Nigdzie nie mogłam jej dostać, dopóki nie pojechałam do Warszawy. Tam udało mi się ją kupić i jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu. Nie mam pojęcia o czym jest, ale słyszałam, że jest podobna do 'Hopeless' więc na pewno w najbliższym czasie po nią sięgnę. 


Kolejna książka to nowość od Wydawnictwa Moondrive , której premiera już  lipca. Na zdjęciu pokazuję wam egzemplarz recenzencki, ponieważ kopia finalna jeszcze do mnie nie dotarła. Mogę wam na razie powiedzieć, że koncept tej książki mnie kupił. Książka jest naprawdę warta przeczytania, ale więcej dowiecie się z recenzji, która już niedługo się pojawi.


Kolejna książka i kolejna wspaniała historia, która chwyta za serce. Osobiście zakochałam się w tej historii i wiem, że wiele z moich czytelniczek, również ją pokocha. Ponadczasowa historia, która mogłaby się przytrafić każdemu. Recenzja już niedługo się pojawi, a książka ma swoją premierę już 10 lipca. Nie przegapcie tego...


'Grzech Pierworodny' to kolejna książka, którą dostałam do zrecenzowania. Nie wiem na razie kiedy pojawi się recenzja, ponieważ jak mogliście przeczytać prawie każda książka z tego stosiku będzie zrecenzowana. Ta więc może trochę poczekać. Jestem jednak bardzo podekscytowana jej czytaniem, ponieważ opis był intrygujący.


Ostatnie książka w tym haulu to 'tomik poezji' Rupi Kaur. Jeżeli nie wiecie dlaczego postawiłam cudzysłów w poprzednim zdaniu musicie nadrobić moją recenzję tej książki. Jedyne co mogę o tej pozycji jeszcze napisać to fakt, że ma cudowną okładkę i dobrze, że kupiłam dwujęzyczną wersję.

I to by było na tyle. Dajcie znać, co wam udało się kupić w ostatnim czasie, a tymczasem do następnego razu.

14 komentarzy:

  1. Zazdroszczę podręczników do Hogwartu i scenariusza! <3 Zbieram się za zakup tych książek od momentu wydania i do tej pory ich nie mam. xD Ale wakacje to najlepszy czas aby to zmienić! :D
    Pozdrawiam
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a może zdarzy się jakaś wakacyjna promocja ? Kto wie...
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Czytałam tylko "Morze spokoju" i byłam bardzo zadowolona z lektury. Zastanawia mnie książka "Światło, które utraciliśmy" i myślę, że prędzej czy później (ale raczej później) ją przeczytam :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historia jest przepiękna, więc na pewno musisz po nią sięgnąć. Prędzej czy później ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Chciałabym przeczytać "Światło, które utraciliśmy" oraz poznać twórczość Lauren Oliver.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Światło, które utraciliśmy' koniecznie musisz przeczytać...
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Same cuda i powiem Ci, że wszystkie (poza Światłem...) posiadam :) Co za tym idzie, mamy podobne gusta, choć mi film "Fantastyczne zwierzęta" bardzo się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest znać osobę, która ma podobny gust czytelniczy do ciebie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Musze się w końcu zaopatrzyć w podręczniki do Hogwartu :D Replikę właśnie czytam, a Światło, które utraciliśmy jest następne w kolejce ^^

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz je kupić jeżeli lubisz świat Pottera.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. W moje gusta czytelnicze wpadają tylko podręczniki z Hogwartu i Fantastyczne zwierzęta :D

    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz się w nie zaopatrzyć ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Też kupiłam sobie 'Mleko i Miód' i muszę przyznać, że bardzo mi się podobała ta książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinii jest wiele. Moja należy do tych negatywnych.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)