wtorek, 23 maja 2017

Drugie Urodziny Bloga !!!




Cześć wszystkim !!!
Dziś wracam już do was pełną parą. W zeszłym tygodniu skończyłam matury i udało mi się też trochę odpocząć. Teraz wracam z mnóstwem pomysłów, chęci do pisania i pozytywnej energii. Odpoczywając nie zorientowałam się, że mój blog w niedzielę obchodził swoje 2 urodziny, dlatego dziś przychodzę do was z wpisem poświęconym temu wydarzeniu. Nie przedłużając zapraszam...

Nie mogę uwierzyć, że minęły już 2 lata odkąd założyłam tego bloga. Muszę przyznać, że jestem niezmiernie szczęśliwa i potwornie wdzięczna wam za to, że pomimo tego jak ostatnie 9 miesięcy wyglądało wy wciąż tutaj zaglądacie, komentujecie i pytacie co u mnie. Dziękuję wam za to serdecznie. Jesteście niesamowici. Blogowanie sprawia mi naprawdę wiele przyjemności i dzięki temu, że założyłam bloga poznałam wielu wspaniałych ludzi. Fakt, że mojego bloga odwiedza 141 osób jest dla mnie niewyobrażalną radością. Dzięki temu wiem, że nie tylko ja lubię to co robię, ale wam również się to podoba. Jest to ogromna motywacja i motorek napędowy dla mnie. Może w ostatnim czasie tak nie było, ale staram się powoli wrócić do tego co było na początku. Nigdy nie wystarczy słów aby wam podziękować za wsparcie, które mi okazujecie. Jeszcze raz dziękuję.


Jak mogliście pewnie zauważyć ostatnio postów prawie w ogóle nie ma, ale tłumaczyłam się już tyle razy, że nie będę tego znów powtarzać. Matury się skończyły, więc oficjalnie mam już wakacje. Zabieram się ostro do pracy z nie tylko postami na blogu, zdjęciami na Instagramie i story na Snapie, ale również za mój nieszczęsny fanpage na Facebooku i konto na Twitterze.  Bardzo bym chciała wrócić do sławnych u mnie trzech postów tygodniowo i mam nadzieję, że mi się to uda. Wyglądałoby to w następujący sposób:

Poniedziałek - recenzja
Środa - post około książkowy lub post poświęcony filmom
Piątek - wasz pomysł na posta/post lifestylowy

Poza tym chciałabym w co drugą Sobotę wieczorem poprowadzić dla was transmisję na żywo, gdzie odpowiadałabym na wasze pytania. Dajcie znać co o tym sądzicie, a jeżeli macie jakieś propozycje na posty lub serię postów, które byście chcieli u mnie zobaczyć to piszcie w komentarzach. I to by było na tyle. Jeszcze raz dziękuję za to, że jesteście ze mną już dwa lata. Dajcie znać, co teraz czytacie. A tymczasem do następnego razu.



20 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Mam nadzieję, że w kolejnym roku będziesz miała jeszcze więcej czytelników. Tego ci życzę.
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :)
    http://polecam-goodbook.blogspot.com/2017/05/konkurs-wygraj-evervile.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa oraz za twoją obecność na moim blogu :) Z chęcią zajrzę, co to za rozdanie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Gratulacje :) drugie urodziny to już cos. Dopiero dziś zajrzałam na Twój blog i poczytałam sobie recenzje. Naprawdę ciekawie piszesz, layout bloga rownież jus fajny. Pomysł z transmisja na żywo jest naprawdę fajny. Napewno obejrzę. To już masz 142 obserwatorów bo właśnie dołączyłam do ich grona. Zapraszam tez do mnie
    Pozdrawiam

    Czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem od czego mam zacząć. Mam wrażenie, że powiedzenie dziękuję to wciąż za mało. Jest to jednak jedyny sposób jaki znam, więc pozwól, że ci podziękuję. Dziękuję za podarowanie mi szansy oraz za miłe słowa. Naprawdę to doceniam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Przede wszystkim gratuluję tych dwóch lat, tego, co przez ten czas osiągnęłaś! Życzę także kolejnych lat, podczas których będziesz się tu z nami dzielić swoimi recenzjami i przemyśleniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej...dziękuję za miłe słowa. Naprawdę to doceniam. Dziękuję ci za to, że jesteś częścią tego bloga. Wiele temu zawdzięczam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Największą satysfakcję z blogowania daje mi właśnie to, gdy widzę, że inni coś z tego czerpią, że im się podoba, że czytają. Początkowo mój blog miał być głównie dla mnie, ale niezwykle szybko się to zmieniło :)
    W każdym razie miło, że wróciłaś i świetnego blogowania z okazji blogowych urodzin :)

    Zazdroszczę, że potrafisz sobie tak rozplanować posty. To świetny pomysł, ale u mnie by się nie sprawdził ;) Transmisje na żywo mogłyby być przyjemną odmianą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa oraz za obecność na blogu. Wiele to dla mnie znaczy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Brawo :) I oby było więcej takich rocznic ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie miłe słowa i za współtworzenie mojego bloga. Moim zdaniem czytelnicy wraz ze mną tworzą go i za to Ci dziękuję ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Gratulacje! Dwa lata to naprawdę dużo. Życzę więc wytrwałości, jeszcze więcej czytelników i wieeeeelu niesamowitych książek :D A i co do transmisji na żywo to jestem za! Jak dla mnie to bardzo ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa oraz za twoją opinię na temat transmisji na żywo. Dziękuję również, że tworzysz ze mną i innymi czytelnikami tego bloga. Wiele to dla mnie znaczy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Gratuluję i życzę ci kolejnych dwóch lat <3
    Pozdrawiam!
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa oraz za twoją obecność tutaj na blogu :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych lat w blogosferze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia oraz za to, że wspierasz mnie i mojego bloga jako czytelniczka.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Gratulacje!
    Wspaniały blog i oby tak dalej.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję !!! Obyś pisała jeszcze kolejne tyle i trzy lata więcej!!!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)