poniedziałek, 20 marca 2017

Podsumowanie Czytelnicze: Styczeń i Luty


Cześć kochani!!!
Dziś przychodzę do was z pierwszym podsumowaniem czytelniczym tego roku. Postanowiłam dodawać podsumowania co dwa miesiące, ponieważ teraz w okolicach matury nie czytam zbyt dużo, a nawet prawie wcale. Udało mi się jednak coś tam w ciągu tych dwóch miesięcy przeczytać, więc ten oto post się pojawia. Jeżeli jesteście ciekawi jakie książki udało mi się przeczytać między powtórkami oraz nadrabianymi lekturami to zapraszam...

Zarówno w Styczniu jak i w Lutym udało mi się przeczytać po 3 książki. Dla niektórych to może nie jest taki zły wynik, ale ja mam wrażenie, że w ogóle nie czytałam w ostatnim czasie. Jedna książka z lutego jest troszeczkę oszukana, ponieważ ciągle ją czytam, ale zaczęłam ją w lutym. Cieszę się, że mimo nakładu nauki mam choć trochę czasu na czytanie. Nie przynudzając już przejdźmy do tego co udało mi się przeczytać w Styczniu.

Styczeń

1. Tajniki DIY autorstwa Ewy Grzelakowskiej-Kostoglu


Nie powinnam tego zaliczać jako książkę ponieważ jest to po prostu zbiór rzeczy do zrobienia samemu w domu. Bardzo przydatna, jeżeli lubicie robić rzeczy samemu. Ja dałam tej książce 3,5/ 5 gwiazdek. Była fajna, ale szału nie było. Trochę mnie tak książka zawiodła mówiąc szczerze, chociaż nie mam porównania, ponieważ nie "czytałam" jej poprzedniej książki, więc ciężko powiedzieć, czy była lepsza czy gorsza od poprzedniej.

2. Wybierz mnie autorstwa Abbi Glines


Kolejny tom serii Sea Beraze, czyli lekkiej i przyjemnej serii o nastolatkach i miłości. Miła lektura, chociaż czasami głupiutka i infantylna. Jeżeli chcecie się odprężyć to polecam. Moja ocena; 4,5/5 gwiazdek. Bardzo podobają mi się okładki tej serii, ponieważ wszystkie do siebie pasują. Wiem, że to trochę głupie, ale jest to dla mnie bardzo ważne. Jeżeli chodzi o treść to pokochałam głównych bohaterów oraz ich historię, dlatego ocena jest tak wysoka.

3. Czy wspominałam, że za tobą tęsknię autorstwa Estele Mascame


Długo wyczekiwane przeze mnie zakończenie jednej z moich ulubionych serii. I tym razem autorka mnie nie zawiodła, a nawet mnie zaskoczyła. Oczywiście zakończenie jest przewidywalne, ale akcja jaką wprowadziła twórczyni była niesamowita. Historia naszych głównych bohaterów rozwija się i jednocześnie bardzo wiele zostaje nam wyjaśnione. Ja oceniłam tę książkę na 4/5 gwiazdek.

Luty

1. Hygge. Klucz do szczęścia autorstwa Meika Wikinga


Jest to druga książka o Hygge jaką miałam okazję przeczytać i muszę przyznać, że ta podobała mi się o wiele bardziej niż ta wydana prze wydawnictwo Insignis. Nie twierdzę, że jest ona źle napisana, ale ta mam wrażenie, że lepiej oddaje to jak hygge wygląda i rozumie się naprawdę. Moja ocena to 4,5/5 gwiazdek.

2. Dżuma autorstwa Alberta Camusa


Ta pozycja była moją lekturą szkolną i tylko dlatego po nią sięgnęłam i mówiąc szczerze jestem wdzięczna, że to zrobiłam, ponieważ jest to najlepsza lektura jaką przeczytałam w liceum. Książkę połknęłam w jeden wieczór nie dlatego, że miałam ją mieć opracowaną na drugi dzień (no trochę tak), ale dlatego, że naprawdę było to szybkie i przyjemne czytanie. Bardzo polubiłam bohaterów tej lektury i mam nadzieję, że będę miała jeszcze okazję wrócić do tej powieści. Moja ocena 3,5/5 gwiazdek.

3. Błąd autorstwa Elle Kennedy


I przyszła pora na oszukaną trzecią książkę, czyli Błąd. Zaczęłam go czytać pod koniec Lutego i dalej nie skończyłam. Mam wrażenie, że nie uda mi się jej skończyć, ale postanowiłam, że zepnę się w sobie i przeczytam tę książkę do końca. Nie mogę jeszcze wiele o niej powiedzieć jedynie co to, że bardzo polubiłam bohaterów oraz to iż książkę przyjemnie się czyta.

I to by było na tyle. Dajcie znać, co wam udało się przeczytać w ostatnim czasie i co sądzicie o książkach, które ja przeczytałam. A tymczasem do następnego razu.

14 komentarzy:

  1. Nie jest źle - ja w styczniu też przeczytałam trzy książki. xD
    Ehh - mnie matura czeka za ok i aż się boję tego jak mało będę miała wolnego czasu. :/
    Pozdrawiam i zaczytanego marca! :3
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jestem już po wszystkim, więc mogę na spokojnie wracać do czytania.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Gratuluję wyniku! Ja przez te miesiące prawie nic nie przeczytałam przez dość duży kryzys czytelniczy, który stanął mi na drodze! Muszę się teraz ogarnąć i wziąć na nowo za czytanie!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2017/03/miasteczko-darkmord11.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się takie kryzys zwalczać jakąś lekką powieścią obyczajową. Spróbuj może tobie również pomoże.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. "Błąd" dobrze się czyta, nie była to zła książka, ale dla mnie najsłabsza z serii.
    Też podoba mi się to, że okładki serii Glines są spójne, bo fajnie to wygląda :)
    Wynik naprawdę przyzwoity :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za każdy komentarz. Widzę, że pojawia się on pod każdym moim postem. Naprawdę to doceniam i dziękuję Ci jeszcze raz za to.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Uff, na szczęście nie tylko ja mam problemy z czytaniem. Nie czytałam żadnej z wymienionych pozycji, ale ednak mam zabrać się kiedyś, za jakiś czas za hugge i serię, w której skład wchodzi "błąd" oraz "Czy wspominałam, że za tobą tęsknię".

    Pozdrawiam cieplutko i powodzenia w nadchodzących maturach :)
    myszkarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jakieś wrażenie, że wielu czytelników w tym roku ma problemy z czytaniem. Oby szybko to się zmieniło.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Tak mało przeczytałaś dobrych lektur szkolnych? :) "Dżumę" wspominam miło, ale i tak nic nie przebije "Lalki" czy literatury obozowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś tak wyszło :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Jest bardzo dobrze. Ja też bym chciała przeczytać tyle w miesiącu, a nie wiem za co się zabrać. Przez naukę i lektury nie mam czasu na coś dla isebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Z twojej listy przeczytałam błąd i wybierz mnie mi obie książki się podobały. Mam zamiar przeczytać czy wspomniałam że za tobą tęsknię?.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ktoś kto czyta mojego bloga ma podobny gust czytelniczy.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)