piątek, 17 lutego 2017

Zmiany, zmiany...


Cześć kochani!!!
Jak pewnie zauważyliście już zmienił się nagłówek oraz tytuł bloga, a powodem tego jest fakt, że na moim blogu zostaną wprowadzone duże zmiany. Jeżeli jesteście ciekawi, o co chodzi to zapraszam do dalszej części posta...


Jak dobrze wiecie ten blog zadedykowany był głównie książkom. Od czasu do czasu pojawiały się serie typu MonicasMovies lub MonicasPhotos. Zaprzestałam jednak po jakimś czasie publikację tych postów, ponieważ uważałam, że "niszczą one aurę bloga książkowego". Co oczywiście po części było prawdą, ale muszę przyznać, że ogromną przyjemność sprawiało mi tworzenie tamtych wpisów. Gdy zaczęły się pojawiać tylko posty o książkach zaczęłam się nudzić blogowaniem, a wcale tego nie chciałam, ponieważ kocham pisać i tworzyć dla was oraz dla samej siebie. Postanowiłam więc, że odejdę od tego ściśle ustalonego schematu, czyli bloga poświęconego tylko i wyłącznie książkom. Chcę dodawać tutaj posty, które będą mi sprawiały radość, ponieważ nie chcę czuć się w obowiązku pisać jakiś TAG czy Wrap-Up. Dlatego od marca będą się tutaj pojawiały wpisy poświęcone filmom, byciu kreatywnym, journalingu, pisaniu listów oraz może nawet jak będę miała ochotę to opowiem wam o mojej nowej miłości, czyli k-popie lub dramach koreańskich. Mówiąc szczerze chcę aby ten blog sprawiał przyjemność nie tylko wam, ale przede wszystkim mnie, dlatego jeżeli po tym poście mnie opuścicie to przykro mi, ale tak teraz ten blog będzie wyglądał. Mi nigdy na liczbach nie zależało i do tej pory tak jest. Jeżeli znajdziecie jednak tutaj nowe tematy, które wam również się spodobają to będę szczęśliwa. W poniedziałek wieczorem zmieni się również adres bloga, dlatego upewnijcie się, że obserwujecie mnie na Instagramie, ponieważ to tam podam linka do nowego adresu.

I to by było tak naprawdę tyle. Dajcie znać, co sądzicie o zmianach, a tymczasem do następnego razu.

6 komentarzy:

  1. Mówiąc szczerze to już nie mogę się doczekać. Od dawna chciałam, abyś wprowadziła tę tematykę na swojego bloga i tu proszę doczekałam się. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Mam nadzieję, że cię nie zawiodę ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetny pomysł :) takie posty to fajne urozmaicenie bloga :* pozdrawiam ;)
    Ps. Zapraszam do siebie goszaczyta.blogspot.com, już obserwuje Twojego bloga i czekam na nowe posty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zmiany, które mam zamiar wprowadzić się tobie podobają. Z chęcią zajrzę również na twojego bloga.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie samymi książkami człowiek żyje! Sądzę, że zmiany na plus :) Blog ma przede wszystkim odzwierciedlać Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Dziękuję Ci za miłe słowa.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)