piątek, 13 stycznia 2017

Book Haul #12


Cześć kochani!!!
Jak widzicie po zdjęciu nazbierało mi się kilka książek od ostatniego razu, gdy na blogu pojawił się Book Haul. Postanowiłam wreszcie dodać kolejny post z tej serii, ponieważ nie chcę aby były one bardzo długie, chociaż ten niestety taki będzie. Nie przedłużając zapraszam...


Od lewej:
1. Księga wyzwań Dasha i Lily
2. Skazani na Ból
3. Ocal mnie
4. Wybierz mnie
5. Dotknij mnie
6. Mimo Twoich Łez
7. Mimo Twoich Win
8. Dziesięć Płytkich Oddechów
9. Sześć Serc
10. Szóstka Wron (której nie widać lol)
11. Całodobowa Księgarnia Pana Penumbry
12. Złodziej Pioruna
13. Biała Róża
14. Silver. Pierwsza Księga Snów
15. November 9
16. Tylko Ty Mnie Zrozumiesz
17. Kiedy Wszystko się Zmienia
18. After. Już nie wiem kim bez ciebie jestem.
19. Żyj Szybko Kochaj Głęboko
20. Przeznaczenie Violet i Luka
21. Biorąc Oddech
22. Bez Winy
23. Czy Wspominałam, że za tobą tęsknię?
24. W Krainie Wodospadów
25. Jak Powietrze
26. Will Grayson, Will Grayson
27. Błąd
28. Love, Tanya
29. Hygge
30. Tajniki DIY (których znowu nie widać lol)

I to by było na tyle. Nie spodziewałam się, że przybędzie do mnie aż tyle książek w przeciągu 3 miesięcy, ale po drodze były moje zaległe prezenty urodzinowe, Targi Książki w Krakowie i oczywiście Święta. Dajcie znać, czy macie któreś z tych książek i czy już zdążyliście je przeczytać, a tymczasem do następnego razu.


22 komentarze:

  1. Ile książek! <3 Wielu tytułów nie znam, ale sam ich widok sprawia, że na twarzy pojawia się uśmiech :) Życzę udanych lektur

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć stosiku <3 Ja z tego zbioru czytałam ,,November 9'' i baaardzo polecam. natomiast ,,Jak Powietrze'' czeka na mnie od wakacji xd Muszę w końcu się zabrać za tę książkę. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jak Powietrze" musisz przeczytać koniecznie. Książka bardzo mi się podobała.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jezu Chryste, ile książek. Jestem pod wrażeniem. Akurat ja żadnej z nich nie czytałam. Ale zazdroszczę, aż tylu!
    zapraszam cię na dwie nowe recenzje! polecam-goodbook.blogspot.com
    pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę. Dziękuję za zaproszenie...
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jest na czym oko zawiesić ;P "Bez winy", "Błąd" i "November 9" są świetne :) "Szóstka wron" też niczego sobie.
    Piękny stos! Aż zazdrość mnie zżera :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Muszę jak najszybciej sięgnąć po "Błąd" bo aż mnie ciekawość zżera co autorka dla nas przygotowała.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Naprawdę bogaty zbiór ciekawych książek, od których nie można się oderwać. Jest co pozazdrościć.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie: http://niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę. Dziękuję za zaproszenie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ile książek *.* Same cudeńka *.* Większość tych pozycji kojarze, kilka czytałam ^^
    Pozdrawiam,
    Paula z zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę na twojego bloga.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Nie czytałam nic z Twojego stosu, chociaż wiele pozycji mam na oku ;) Na chwilę obecną poluję na "Szóstkę wron" oraz "November 9"- obie podobno świetne, więc myślę że mam na co czekać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już "November 9" przeczytałam i muszę przyznać, że książka świetna.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Czytałam jedynie "Bez winy", które mnie zawiodło, ale kilka powieści podebrałabym Tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podzielenie się swoją opinią.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ile książek !!! Kiedy ty to przeczytasz????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem Hahahaha....
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Chyba nie byłabym w stanie, hahaha ;)
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)