wtorek, 25 października 2016

[55] PRZEDPREMIEROWO: Na Szczycie: Gra o Miłość by K.N. Haner


Kontynuacja historii szalonej i kontrowersyjnej miłości Rebeki i Sedricka. Cudowne wakacje Reb i Seda dobiegają końca. Czy powrót do rzeczywistości okaże się równie bolesny jak to, że Rebeka będzie musiała przetrwać rozstanie z ukochanym? Czy niedaleka przeszłość i wspomnienia z dzieciństwa nie będą przeszkodą w budowania szczęścia?Uczucie, które połączyło tych dwoje, ponownie zostanie wystawione na próbę. Demony przeszłości powrócą, a wróg nigdy nie zapomina. Gra toczyć się będzie o najważniejszą stawkę. O miłość.
lubimyczytac.pl

Ostatnio opowiadałam wam o moich przemyśleniach na temat książki "Na Szczycie" autorstwa K.N.Haner. Dziś przyszła pora aby opowiedzieć wam o drugiej części tej powieści...

Tak jak wspominałam ten cykl jest mocną erotyką, która porusza całkiem poważne tematy pokroju gwałtu, czy wykorzystywania przez rodziców. Pierwszy tom tej historii skończył się w takim momencie, że miałam ochotę od razu zabrać się za czytanie drugiego tomu. I tak też zrobiłam i muszę przyznać, że tym razem autorce nie udało się pokonać passy złych drugich tomów trylogii/serii.

Powracamy do tej historii w momencie, gdy wakacje Reb i Seda się kończą i muszą się oni rozstać na dłuższy czas. Rebeka wraca do Los Angeles, a Sed wyrusza w trasę z zespołem. Po drodze spodka ich wiele przeciwności losu i będą musieli zawalczyć o miłość, która ich połączyła. Czy im się to uda?

Dwójka głównych bohaterów w tym tomie była zdecydowanie mniej denerwująca, a właściwie to Sed był jeszcze bardziej słodki niż poprzednio, a Rebeka stała się dosłownie odrobinkę bardziej przyjazna. Dziewczyna wciąż irytowała mnie swoim niezdecydowaniem, ale dostrzegłam w niej pewną cechę, której nie udało mi się dostrzec w pierwszym tomie.  Rebeka kocha Seda ponad wszystko, nie może bez niego żyć. To świadczy moim zdaniem o jej wrażliwości, delikatności oraz oddaniu. Dopadają ją również ataki paniki związane z jej przeszłością, ale z drugiej strony dziewczyna nie stroni od alkoholu, gdy pragnie zapomnieć o problemach. Uwielbia naprawdę namiętny seks. Co prawda nie lubi przekraczać swoich granic komfortu, ale pod namową narzeczonego robi to.  Sed stał się jeszcze bardziej zazdrosny o Reb, co uważam za bardzo słodkie. Mężczyzna nie potrafi zdzierżyć kłamstwa, więc gdy odkrywa, że jego ukochana coś przed nim ukrywa wpada w szał. Jego dusza jednak jest delikatna i wrażliwa. Troska jaką obdarza Reb jest piękna.

Członkowie zespołu również się zmienili. Mam wrażenie, że autorka ukazała ich "dziką" stronę w pierwszym tomie, a tutaj starała się ukazać tę bardziej łagodną i troskliwą.  Nie zrozumcie mnie źle. To wciąż ci sami zwariowani faceci, jedynie lekko ujarzmieni.

Niestety autorka powieliła tak wiele schematów w tym tomie, że zaczęło mnie to już męczyć. Muszę przyznać, że ukazała wielka miłość między głównymi bohaterami, ale na tym pozytywy się kończą. Mam  wrażenie, że w tym tomie jest jeszcze więcej sen erotycznych niż poprzednio. To również zaczęło mi przeszkadzać i mówiąc szczerze nie wiem czy sięgnę po kolejną część. Myślę, że na dzień dzisiejszy nie, ale może kiedyś z ciekawości mogę to zrobić.

Pozostaje jedno pytanie...Czy polecam tę książkę?
Powiem tak, jeżeli przeczytaliście pierwszy tom tej historii i spodobał się on wam to moim zadaniem fajnie byłoby przeczytać i ten, ale mówiąc szczerze jeżeli nie spodobał wam się pierwszy tom to w tym nie znajdziecie nic lepszego. Decyzję pozostawiam wam, ale moim zdaniem ta historia mogłaby być książką jednotomową...

*Klikając w powyższy obrazek przeniesiesz się do podstrony, gdzie znajdziesz wszystkie wyzwania, w których bierze udział ta książka*


Książkę mogłam przeczytać dzięki uprzejmości Wydawnictwa Novae Res! Dziękuję!

8 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się okładka ale trochę mnie zaciekawiłaś więc jeszcze się zastanowię nad przeczytaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj przeczytać pierwszy tom, a może ci się spodoba, więc będziesz miała okazję aby przeczytać ten.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. ooo, moje wydawnictwo.
    Ta książka jest wszędzie i chyba w końcu ją przeczytam, ale na razie nie mam okazji.
    Recenzja świetna :)
    Pozdrawiam x
    Zapraszam na nowości :) http://polecam-goodbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam pierwsze 50 stron poprzedniego tomu i odłożyłam tę książkę, ponieważ tylko utwierdziłam się w przekonaniu, że to jednak nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam pod ostatnią recenzją nie są to książki, które spodobają się wszystkim.
      Cieszę się jednak, że postanowiłaś spróbować.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Dopiero odkryłam Twoje recenzje :) Dziękuję serdecznie za obie i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuję za możliwość poznania takiej historii.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)