poniedziałek, 19 września 2016

Book Haul #11


Cześć kochani!!!
Dziś bardzo szybki post. Jestem chora i postanowiłam, że wykorzystam to, że zostaję dziś w domu w jakiś produktywny sposób. Spojrzałam na moją biblioteczkę i zobaczyłam piętrzący się stos książek, które kupiłam na przestrzeni ostatnich miesięcy. Postanowiłam, że dziś zrobię dla was Book Haul, więc oto jestem. Jeżeli chcecie zobaczyć, co udało mi się upolować w ostatnim czasie to zapraszam do dalszej części posta.

Pomyślałam, że warto by urozmaicić jakoś te posty, dlatego przy każdym tytule dodałam oznaczenie, czy książkę już przeczytałam. Myślę, że jest to fajne urozmaicenie, a przy okazji informacja dla mnie czy tylko kupuję książki, czy je również czytam ;)

Oznaczenie
♥♥ - przeczytane

Od lewej:
1. Powietrze, którym oddycha by Brittainy C. Cherry
2. Kiedy pada deszcz by Lisa de Jong ♥♥
3. Moje życie obok by Huntley Fitzpatrick
4. Tak wygląda szczęście by Jennifer E. Smith
5. Oddychaj mną by Abbi Glines ♥♥
6. Układ by Elle Kennedy
7. Chłopak na zastępstwo by Kasie West
8. Na Szczycie: Gra o Miłość by K.N. Haner ♥♥
9. Na Szczycie by K.N. Haner ♥♥
10. The Book of YOU by Jamie Oliver ♥♥
11. Dziennik Uważności by Corinne Sweet
12. Skrawki Błękitu by Lois Lowry
13. Dawca by Lois Lowry
14. Never, never by Colleen Hoover and Tarryn Fisher ♥♥
15. Zostawić Daringham Hall by Kathryn Taylor ♥♥
16. Ocalić Daringham Hall by Kathryn Taylor ♥♥
17. Ból za ból by Jenny Han and Siobhan Vivian
18. Chłopak. który zakradał się do mnie przez okno by Kirsty Moseley ♥♥
19. Username: Evie by Joe Sugg ♥♥
20. Wiedźma. Prawdziwa historia złej królowej by Serena Valentino (brak na zdjęciu)

I to by było na tyle. Dajcie znać jak wam się podobał dzisiejszy Book haul. Jest to zdecydowanie jeden z największych jakie zrobiłam na moim blogu. Kolejny taki pojawi się po Targach Książki w Krakowie, ale odnośnie targów będzie osobny post. Tymczasem do następnego razu.

26 komentarzy:

  1. Kurczę, dużo kupiłaś książek, ja mało kupuję, lubię biblioteki i nie przeszkadza mi korzystanie z używanych książek.
    Pozdrawiam cieplutko <3
    myszkarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię biblioteki. Kocham zużyte książki, ale kupowanie książek przynosi mi swego rodzaju przyjemność.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Duuzo ich :)
    Ja rzadko kupuje, albo czytam na czytniku; albo wypożyczam z biblioteki, ale dzisiaj przyszła do mnie paczka z piąta fala 3!
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc szczerze jeszcze nie czytałam Piątej fali, ale na pewno będę musiała to szybko nadrobić.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jaki piękny *.*
    Co prawda same książki nie szczególnie w moim guście, ale ilość imponująca ;)

    Pozdrawiam
    Kasia z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim usprawiedliwieniem jest to, że nie wszystkie z nich zakupiłam. Większość dostałam do recenzji.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. woow, tak dużo książek? Pochwalisz się z jakiej strony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie Świat Książki, Aros i czytam.pl.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękny stosik :D "Powietrze, którym oddycha", "Kiedy pada deszcz", "Układ", "Never never" już mam za sobą i trzy pierwsze były świetne, a ostatnia była dobra, ale nie porywająca.
    Przyjemnej lektury i dużo zdrówka!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale przede wszystkim dziękuję za podzielenie się opinią. Wiele to dla mnie znaczy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Czytałam "Tak wygląda szczęście" i "Chłopak na zastępstwo" i obie Ci niezmiernie polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję na pewno niedługo przeczytam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Same cudeńka! Nie czytałam jeszcze niczego, ale większość mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że uda ci się którąś z nich wktórtce przeczytać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. ''Trochę'' tych pozycji do ciebie przybyło. Z tej listy czytałam jedynie '' Never, never''. Czytało się bardzo szybko, ale bez tzw. szału. Kilka pozycji za to chętnie bym przeczytała, np. ''Chłopaka na zastępstwo''.
    Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli "trochę" oznacza 20 książek... Hahaha...
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ileż cudownych książek! Połowę bym Ci skradła... :) Miłego czytania!
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, naprawdę spory stosik ;) Do tego bardzo ciekawe tytuły.
    Pozdrawiam i obserwuję
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę takiej ilości książek!!!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)