niedziela, 4 września 2016

August Wrap-Up


Cześć kochani!!!
Dziś przychodzę do was ze spóźnionym podsumowaniem miesiąca. Mam też dla was dziś małą, ale ważną informację, dlatego upewnijcie się, że przeczytacie tego posta do samego końca. A teraz już nie przedłużając zapraszam...


W sierpniu udało mi się przeczytać 6 książek i zacząć siódmą. Ja jestem naprawdę zadowolona z mojego wyniku i muszę przyznać,  że tym razem znowu udało mi się przeczytać tylko takie książki, które mi się podobają. Niestety jestem świadoma, że od września moje wyniki nie będą już takie dobre, ale mam nadzieję, że przynajmniej te dwie książki miesięcznie uda mi się czytać.

Od góry:
1. Oddychaj mną
2. Zostawić Daringham Hall
3. Ocalić Daringham Hall
4. Kiedy Pada Deszcz
5. Never, Never
6. Username: Evie

W sierpniu na blogu nie działo się za dużo, ponieważ byłam bardzo zajęta, ale nie miałam też dostępu do komputera, głównie dlatego posty się nie pojawiały. Ale udało mi się nadrobić resztę zaległości w recenzjach i teraz mogę się zabrać za recenzję tych książek, które przeczytałam w sierpniu.

August





WAŻNA INFORMACJA
W tym roku czeka mnie klasa maturalna, dlatego posty będą się pojawiać bardzo rzadko. Będzie to jeden post na tydzień. Niestety nie jestem w stanie wstawiać więcej.  Mam nadzieję, że to zrozumiecie.

I to by było na tyle. Dajcie znać w komentarzach, co wam udało się przeczytać w ten ostatni miesiąc wakacji? A tymczasem do następnego razu.

18 komentarzy:

  1. Gratuluję dobrego wyniku i życzę zaczytanego września ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik :) miłego roku szkolnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik :D "Kiedy pada deszcz" to cudo!
    I myślę, że nikt nie będzie miał problemów z tym, że posty będą pojawiać się rzadziej - nauka ważniejsza :)
    Pozdrawiam i powodzenia w szkole!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik! Życzę powodzenia w ostatnim roku liceum, jak najlepiej zdanej matury! :)
    Matura jest bardzo ważna, dlatego rozumiem w 100%, że posty mogą pojawiać się rzadziej, ale to nie stanowi problemu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moi czytelnicy to rozumieją, a co najważniejsze dla mnie szanują.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Gratuluję! :)
    W takim razie życzę szczęścia przy przygotowaniach! Oby zmęczenie nie ścinało Cię z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo! Piękny wynik i cudowna estetyka bloga :)
    Pozdrawiam

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wynik! O, znów trafiam na "Never never", jednak tej książki za cholerę nie przeczytam. Omijam Hoover wielkim łukiem.
    U mnie sierpień być bardzo produktywny, ale co będę opowiadać, jak chcesz to możesz odwiedzić mnie na blogu :)

    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)