wtorek, 27 września 2016

[52] PRZEDPREMIEROWO: Love, Tanya by Tanya Burr


Ta książka naprawdę wiele dla mnie znaczy. Chciałam w niej pokazać życiową drogę, jaką przebyłam, by nabrać pewności siebie i być szczęśliwa. Love, Tanya napisałam, by podzielić się z Wami tym wszystkim, czego nauczyłam się, prowadząc kanał na YouTubie; w książce znajdziecie moje wskazówki na temat mody i urody, refleksje o miłości i przyjaźni, porady na temat blogowania oraz vlogowania i wiele, wiele więcej! Jest tu też miejsce specjalnie dla Was – stwórzcie własne listy marzeń, planów, najważniejszych wspomnień i ulubionych rzeczy i porównajcie je z moimi. Dajcie się wciągnąć w kreatywną zabawę! Będę szczęśliwa, jeśli okaże się, że moja książka służy Wam pomocą i radą, a może nawet czasami pocieszy i doda otuchy. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!
Love, Tanya

Tanya Burr to jedna z moich ulubionych brytyjskich youtuberek. Gdy tylko ogłosiła na swoim kanale, że pracuje nad książką już wiedziałam, że będę musiała się w nią zaopatrzyć i przeczytać. Jakoś tak wyszło, że przez pewien czas "zapomniałam" o tej książce do czasu, aż wydawnictwo Insignis ogłosiło, że wydadzą jej książkę w Polsce. Byłam tak szczęśliwa, ponieważ wiedziałam, że Tanya stworzyła z coś niesamowitego i nie jest to zwykła autobiografia.

Rzadko czytam biografie, ale gdy już po nie sięgam to są to książki osób bliskich memu sercu.  Jedną z takich osób jest właśnie Tanya Burr, dzięki której małymi kroczkami udało mi się zwalczyć ataki paniki. Teraz też je miewam, ale już nie tak często jak dawniej. Z tego miejsca muszę jej podziękować, ponieważ w ogromnym stopniu udało jej się mi pomóc.


Ale wróćmy do książki...
Jest ona podzielona na kilka kategorii i są to m.in. Miłość, Zadbane włosy i paznokcie, Podstawy makijażu, Dorastanie itp. Już po samych rozdziałach można stwierdzić, że jest to bardziej coś w stylu poradnika niż faktycznej biografii, co bardzo mnie ucieszyło. Na swoim kanale Tanya porusza tematy, które bardzo mnie interesują, a fakt, że postanowiła umieścić je w swojej książce jest moim zdaniem bardzo dobrym pomysłem. Dzięki temu najprostsze porady, których na przestrzeni lat udzieliła nam Tanya w swoich filmikach będziemy mogli znaleźć w tej oto pięknie wydanym poradniku. Autorka zostawiła również trochę miejsca dla nas, gdzie możemy wypisywać różne rzeczy np. 10 rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą itp. Jeżeli jesteście fanami Tany to wiecie, że ma ona chopla na punkcie gotowania, pieczenia itd. Ku mojemu zaskoczeniu autorka postanowiła umieścić w tej książce kilka swoich kultowych przepisów, aby więcej osób mogło się nimi nacieszyć.

Książkę czyta się bardzo szybko i przyjemnie. Jest wydana przepięknie, wszystkie zdjęcia, czcionki i ilustracje świetnie ze sobą współgrają i tworzą idealną całość. Ja serdecznie polecam wam tę książkę na jesienne wieczory z kubkiem herbaty. Jeżeli macie ochotę poczytać coś lekkiego i przyjemnego, a zarazem nauczyć się czegoś z tajników makijażu, czy tez dbania o włosy, albo pieczenia to znajdziecie to wszystko właśnie w tej książce.



Książkę mogłam przeczytać dzięki uprzejmości Wydawnictwa Insignis.


*Klikając w powyższy obrazek przeniesiesz się do podstrony, gdzie znajdziesz wszystkie wyzwania, w których bierze udział ta książka*

8 komentarzy:

  1. Jestem tą książką zainteresowana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że książka ci się spodoba.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Kocham Tanyę i muszę koniecznie przeczytać jej książkę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci ją serdecznie. Jeżeli oglądasz Tanyę od dawna to znajdziesz w tej książce wiele rzeczy, o których wspominała kiedyś w swoich filmach.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. nie kojarzę Tanyi, ale przeczytałabym chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto nawet jeżeli chcemy się po prostu zrelaksować.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Pierwsze słyszę o tej youtuberce... Chociaż w sumie to nie dziwne, bo praktycznie nie oglądam zagranicznych vlogów (tak, wiem, powinnam to nadrobić...). O książce też właściwie dowiedziałam się dopiero teraz, z Twojej recenzji. Niemniej skoro to nie jest typowa biografia tylko poradnik to chętni bym się z nim zapoznała :) Zwłaszcza, że prezentuje się naprawdę przepięknie *.*

    Pozdrawiam
    Kasia z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci książkę serdecznie. Myślę, że nie pożałujesz jeżeli po nią sięgniesz.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)