czwartek, 15 września 2016

[51] Username: Evie by Joe Sugg


Evie dobrze wie, co czuje ktoś odrzucony przez rówieśników. Właśnie z tego powodu często marzy o ucieczce od rzeczywistości dokądkolwiek, gdzie w końcu mogłaby być sobą. Ojciec Evie w sekrecie pracuje nad stworzeniem wirtualnej, idyllicznej krainy przeznaczonej wyłącznie dla niej. Ten prezent bezpowrotnie zmieni życie dziewczyny. Tylko czy nowy świat okaże się tym wyśnionym? A może najgorsze jest dopiero przed Evie?
lubimyczytac.pl


ThatcherJoe, czyli dobrze wszystkim znany brat Zoelli - Joe Sugg. Brytyjski youtuber podbił serca swoich fanów na całym świecie wydając swój pierwszy komiks. Już odkąd dowiedziałam się, że Joe wyda książkę to chciałam ją przeczytać. I wreszcie miałam ku temu okazję, a to całe oczekiwanie na powieść zdecydowanie było warte...

Powieść graficzna to coś czego jeszcze nigdy nie miałam okazji czytać, a ponieważ Joe jest jednym z moich ulubionych youtuberów i zawsze wspieram jego oraz jego ciężką pracę postanowiłam zapoznać się również z jego książką.

"Username: Evie" to nie kolejny komiks o tych samych powtarzających się bohaterach. Autor wykorzystał swój wpływ na dzisiejszą młodzież i za pomocą tej książki postanowił przekazać im garść bardzo ważnych wartości. Bardzo spodobał mi się pomysł, aby wykorzystać w powieści problemy nastolatków, do których głównie skierowana jest ta książka. Historia opowiada przypadek Evie, która jest totalnym wyrzutkiem i w związku z tym ojciec postanawia jej pomóc tworząc idylliczną krainę aby jej pomóc. Niestety nie wszystko idzie zgodnie z planem i świat stworzony przez ojca Evie zostaje naruszony. Pomysł  wykorzystania alternatywnej rzeczywistości bardzo mi się podoba, jednocześnie nie burzy on przekazu, a wręcz sprawia, że jest on lepiej czytelny.

Polecam wam serdecznie tę powieść graficzną na luźny jesienny weekend. Książka na pewno daje do myślenia, więc nie jest to po prostu głupie czytadło, tylko książka, która może wnieść coś do naszego życia.


Książkę mogłam przeczytać dzięki uprzejmości Wydawnictwa Insignis.
*Klikając w powyższy obrazek przeniesiesz się do podstrony, gdzie znajdziesz wszystkie wyzwania, w których bierze udział ta książka*

4 komentarze:

  1. Ksiązka nie przypadła mi do gustu, tak samo jak okładka. Ale recenzja jest dobrze napisana, lubię czytać Twoje poty, a rzadko komentuję, ponieważ nie mam na razie internetu. Dorwałam się do komórkowego i podłączyłam pod komputer.

    Pojawiła się notka o Recenzji mojej książki. jeśli jesteś ciekawa i masz ochotę, wpadnij na Polecam GoodBook.
    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/09/365-dni-zobaczymy-sie-znow-recenzja.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chciałaś wykorzystać tę chwilę aby skomentować mojego posta.
      Doceniam to!!!!
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Osobiście już nie mogę się doczekać drugiego tomu !!!
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)