czwartek, 18 sierpnia 2016

[Zapowiedź] Love, Tanya - Tanya Burr

Love, Tanya by Tanya Burr


Opis:
Ta książka naprawdę wiele dla mnie znaczy. Chciałam w niej pokazać życiową drogę, jaką przebyłam, by nabrać pewności siebie i być szczęśliwa.
Love, Tanya napisałam, by podzielić się z Wami tym wszystkim, czego nauczyłam się, prowadząc kanał na YouTubie; w książce znajdziecie moje wskazówki na temat mody i urody, refleksje o miłości i przyjaźni, porady na temat blogowania oraz vlogowania i wiele, wiele więcej!
Jest tu też miejsce specjalnie dla Was – stwórzcie własne listy marzeń, planów, najważniejszych wspomnień i ulubionych rzeczy i porównajcie je z moimi. Dajcie się wciągnąć w kreatywną zabawę!
Będę szczęśliwa, jeśli okaże się, że moja książka służy Wam pomocą i radą, a może nawet czasami pocieszy i doda otuchy. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!
Love, Tanya


Autorką książki jest TANYA BURR – słynna brytyjska vlogerka, uwielbiana przez nastolatki na całym świecie za swoje lifestylowo-modowe filmiki na YouTube, za ciepły, wzbudzający sympatię styl i osobowość. Przyjaciółka Zoe Sugg (Zoelli), autorka dwóch książek, bestsellerowej Love, Tanya oraz nowości Tanya Bakes.


Autorka: Tanya Burr
Tytuł Polski: Love, Tanya
Tytuł oryginału: Love, Tanya
Seria: - 
Data wydania: 28 września 2016
Wydawnictwo: Insignis
Gatunek: biografia






4 komentarze:

  1. Widziałam ją już kilka razy na zagranicznym bookstagramie. Nie wiedziałam, że mają zamiar wydać ją w Polsce, ale cieszę się, że to zrobią, a tym samym nie ograniczają się tylko do wydawania powieści zagranicznych. Być może nawet po nią sięgnę.
    Pozdrawiam,
    Ana

    czytam-z-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tanyę uwielbiam i jestem niesamowicie szczęśliwa, że wydają jej książkę w Polsce.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Kocham Tanye, więc muszę zaopatrzyć się w tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie pozostaje ci nic innego niż czekanie na tę książkę. Sama jestem wielką fanką jej filmików i jestem ciekawa, co dla nas tutaj stworzyła.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)