niedziela, 14 sierpnia 2016

7ReadUp 3.0 TBR


Cześć kochani!!!
Dziś przychodzę do was z moim stosikiem TBR na rozpoczynającą się jutro trzecią edycję 7ReadUp. Pomyślałam, że chcielibyście zobaczyć, co zamierzam czytać podczas tego tygodnia czytelniczego, dlatego już nie przedłużając zapraszam do zapoznania się z dzisiejszym postem.

Na początek kilka informacji...
Akcję 7ReadUp organizuje Marta Oakkis. Tematem przewodnim tym razem jest SIERPIEŃ. Akcja trwa od jutra do niedzieli, tj. 15-21 Sierpień. Są dwie opcje: wersja light oraz wersja hard. Pierwsza z nich polega na tym, aby w ciągu tego tygodnia przeczytać tyle książek, aby suma ich grzbietów po podsumowaniu wyniosła 7 cm. Druga zaś polega na tym, że do tych 7cm dołączają jeszcze zadania, do których trzeba dobrać książki. Jak pewnie się domyślacie ja wybrałam wersję HARD. 

1. S jak sierpień - książka autora, którego nazwisko zaczyna się na literę S. 
Tak wygląda szczęście -  Jennifer E. Smith
2. Ośmioliterowy sierpień - książka, w której tytule występuje min. jedno ośmioliterowe słowo.
Chodząca Katastrofa - Jamie McGuire
3. Wypad nad morze - książka z motywem wody na okładce.
Ktoś mnie pokocha - zebrane przez Stephanie Perkins
Ta kategoria jest odrobinkę naciągana, ale ten granat na dole okładki przypomina mi morze, więc dla mnie się liczy.
4. Ostatnie podrygi wakacji - książka, z której przeczytaniem zwlekasz.
Czerwona Królowa - Victoria Aveyard
5. Sierpień w hrabstwie Osage - przeczytaj książkę i obejrzyj jej ekranizację/adaptację
Niezgodna- Veronica Roth
6. Wakacje przed komputerem - książka polecana przez polskich lub zagranicznych booktuberów.
Czerwona Królowa - Victoria Aveyard
7. Wakacyjna opalenizna - książka z okładką w brązach lub pomarańczach.
Ktoś mnie pokocha - zebrane przez Stephanie Perkins
8. Powrót do szkoły - książka z uczniami lub studentami.
 Chodząca Katastrofa - Jamie McGuire
9. Koniec wakacji - zakończ serię.
Chodząca Katastrofa - Jamie McGuire
10. Ósmy miesiąc - przeczytaj  ósmą książkę z półki.
Tak wygląda szczęście -  Jennifer E. Smith
  
Razem - 16,5 cm 

Tak prezentują się moje plany czytelnicze na ten tydzień. Planuję przeczytać 8 książek. Zobaczymy, co z tego wyjdzie, ponieważ nie potrafię za bardzo czytać na wyścigi, a mam ostatnio jkiś zastuj czytelniczy, ale mimo wszystko mam nadzieję, że mi się uda. A Wy bierzecie udział? Dajcie znać w komentarzach, a tymczasem do następnego razu.

12 komentarzy:

  1. Takie maratony niestety nie są dla mnie pomimo tego, że bardzo chcę barć w nich udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam, ale po Bookathonie się do nich przekonałam pomimo tego, że wcale dobrze mi wtedy nie poszło.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. "Tak wygląda szczęście" jest bardzo ciepłą i ciekawą historią, trzymam kciuki żebyś była zachwycona tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podzielenie się swoją opinią. Również mam taką nadzieję.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Choć wszystkie tytuły z powyższych znam, nie czytałam niestety żadnej książki, ale "Czerwoną królową" mam na półce. Udziału niestety nie biorę, ale życzę Ci powodzenia :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tym razem nie biorę udziału, jednak Tobie życzę powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia i dobrej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio stwierdziłam, że takie maratony nie są dla mnie, więc ja nie wezmę udziału, ale Tobie życzę powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)