sobota, 2 lipca 2016

Nowości Wydawnicze - Lipiec 2016


Cześć kochani!!!
Dziś przedstawię wam książki, które ukarzą się na polskim rynku wydawniczym już w lipcu. Nowości Wydawnicze to cykl, który ukazuje się raz w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych. Jeżeli jesteście ciekawi jakich premier wyczekuję to zapraszam do dalszej części posta.

Od lewej:
1. 'Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej'
Emaline właśnie skończyła liceum i jesienią wyjeżdża na studia. Na początku wakacji niespodziewanie zerwała z Lukiem. Chodzili ze sobą trzy lata i do niedawna myślała, że ten związek jest idealny. Tymczasem w nadmorskim miasteczku pojawia się Theo, nowojorczyk, ambitny student szkoły filmowej. Wakacyjny romans? Czemu nie. Do Colby przyjeżdża też na lato ojciec Emaline, który rzadko utrzymywał z nią kontakt. Emaline pociąga urok wielkiego świata, jaki roztaczają przed nią Theo i ojciec. Ambitna i pracowita, zawsze pragnęła gwiazdki z nieba i jeszcze więcej. Jednak nie można mieć wszystkiego, a marzenia nie zawsze się spełniają.

2.'Chłopak na zastępstwo'
Przez całe liceum Gia była typem szkolnej gwiazdy. A teraz miała jeszcze fajnego, starszego od siebie chłopaka, o którym tyle opowiadała znajomym, i wszyscy wreszcie mieli go poznać. Ale tuż przed balem maturalnym, podczas którego miała nastąpić prezentacja, już na parkingu, Bradley z nią zerwał. Jak on mógł? Jak mógł postawić ją w takiej sytuacji?! I co tu zrobić, żeby wyjść z twarzą?Nagle Gia wypatruje w jednym z samochodów nieznajomego, a w jej głowie rodzi się sprytny plan. Przecież nikt nie będzie wiedział, że to nie Bradley, a ona nie okaże się kłamczuchą, która tak bardzo chciała mieć chłopaka, że go sobie wymyśliła... Co jednak, jeśli przedsięwzięcie wymknie się spod kontroli? W końcu pomysł jest dość ryzykowny...

3.'Mroczniejszy Odcień Magii'
Witajcie w Szarym Londynie – brudnym i nudnym, pozbawionym magii, rządzonym przez szalonego króla Jerzego III. Istnieje też Czerwony Londyn, w którym w równej mierze szanuje się życie i magię, oraz Biały, miasto wycieńczone wojnami o magię. A niegdyś, dawno temu, istniał jeszcze Czarny Londyn… Teraz jednak nikt o nim nawet nie wspomina. Oficjalnie, Kell jest podróżnikiem z Czerwonego Londynu – jednym z ostatnich magów, którzy potrafią przemieszczać się pomiędzy światami – i działa jako posłaniec między Londynami i ambasador Czerwonego królestwa rodziny Mareshów. Nieoficjalnie, uprawia przemyt – bardzo niebezpieczne hobby, o czym przekonuje się na własnej skórze, kiedy wpada w pułapkę wraz z zakazanym przedmiotem z Czarnego Londynu. Ucieka więc do Szarego, gdzie z kolei naraża się Lili Bard, złodziejce o wielkich aspiracjach. To właśnie z nią Kell wyrusza w podróż do alternatywnej krainy, której stawką jest uratowanie wszystkich światów…

4. 'Ukryta Łowczyni'
W mieście pod górą tyran sprawuje władzę absolutną. Jedyny troll, który byłby zdolny mu się przeciwstawić, został oskarżony o zdradę i uwięziony. Cécile uciekła z mrocznego Trollus, ale już wkrótce zdała sobie sprawę, że wcale nie znajduje się poza zasięgiem władzy króla i jego manipulacji. Cécile mieszka z matką w Trianon i każdego wieczora występuje na deskach sceny operowej. Za dnia zaś niestrudzenie szuka Anushki, czarownicy, która przez pięć stuleci umykała trollom. A niezależnie od tego, czy zwycięży, czy poniesie porażkę, jej bliscy zapłacą wysoką cenę. Aby odnaleźć Anushkę, dziewczyna musi zagłębić się w magię, która jest mroczna i zabójcza. Czarownica jest jednak przebiegła, a Cécile może się okazać nie tylko łowczynią, ale i zwierzyną.


Od lewej:
1. 'Błąd'
John Logan może mieć każdą dziewczynę. Dla gwiazdy hokejowej ligi uniwersyteckiej życie to nieustająca zabawa i szybkie numerki, ale za zabójczym uśmiechem i luzackim wdziękiem kryje się przybierający na sile strach przed nieuchronną przyszłością bez perspektyw, która czeka go po ukończeniu studiów. Spotkanie z seksowną Grace Ivers, studentką pierwszego roku, jest odskocznią, której właśnie tak bardzo potrzebuje… Jednak gdy po bezmyślnym błędzie ona znika z jego horyzontu, Logan postanawia udowodnić, że zasługuje na drugą szansę. Po kiepskim pierwszym roku studiów Grace Ivers wraca na uniwerek w Briar starsza, mądrzejsza, a do tego wybiła sobie z głowy aroganckiego hokeistę, któremu niemal oddała dziewictwo. Nie jest już tą naiwną i prostolinijną dziewczyną, która dawała się wodzić za nos, gdy spiknęli się po raz pierwszy. Jeśli John Logan myśli, że ona znów będzie na każde jego skinienie jak wszystkie znane mu hokejowe króliczki, to jest w błędzie. Chce ją odzyskać? Musi się więc mocno postarać. W tej rozgrywce to Grace dyktuje warunki… i ma zamiar dać Loganowi porządny wycisk.

2.'Jak Powietrze'
Niektórym może się wydawać, że Oliwii niczego nie brakuje – przystojny chłopak, świetne studia, wieczory spędzane w warszawskich klubach. Ale gdy los stawia na jej drodze Dominika, w jego bursztynowych oczach dziewczyna dostrzega coś, czego nie dał jej wcześniej nikt inny. Dominik mieszka w obskurnej kamienicy na Pradze i musi zajmować się młodszym rodzeństwem. W jego życiu nie ma miejsca na rozrywki ani nawet na marzenia. Choć pochodzą z dwóch różnych światów, wkrótce okazuje się, że nie mogą bez siebie żyć. On przynosi jej długo oczekiwany spokój, ona jest dla niego jak powietrze. Ale czy taka miłość ma szanse przetrwać? Czy Dominik potrafi odciąć się od bolesnej przeszłości? Czy da się żyć bez powietrza?

3.'Magisterium: Miedziana Rękawica'
Letnie wakacje Calluma Hunta w niczym nie przypominają tych, jakie mają zwyczajne dzieciaki. Jego towarzyszem zostaje ogarnięty chaosem wilk Havoc. Ojciec podejrzewa, że Call przeszedł na ciemną stronę mocy. Oczywiście, większość dzieci nie wróci już więcej do szkoły w magicznym świecie Magisterium… Wszystko to nie jest łatwe dla Calla, a sprawy jeszcze bardziej się komplikują, kiedy w piwnicy swojego domu znajduje ślady wskazujące na to, że ojciec usiłuje pozbyć się jego i Havocka. Call chroni się w Magisterium, ale to tylko pogarsza sytuację. Alkahest – miedziana rękawica mająca zdolność do pozbawiania niektórych magów ich czarodziejskich mocy – została skradziona. Próbując ustalić sprawców, Call i jego przyjaciele ściągają na siebie uwagę bardzo groźnych przeciwników i zbliżają się do odkrycia niezwykle niebezpiecznej prawdy.

4. 'Twoim Śladem'
Aubrey, studentka psychologii, jest koordynatorką w grupie uzależnień. Mieszka z koleżanką w wynajętym mieszkaniu. Pewnego razu koleżanka trafia do „latającego” klubu Kompulsja, oferującego narkotyki i alkohol. Prymuska Aubrey nigdy by się tam nie wybrała, ale trzeba było ratować przyjaciółkę. Miejsce wydało jej się odpychające i magnetycznie przyciągające zarazem… Poznaje tam tajemniczego Maxxa Demelo, który wzbudza jej zachwyt nieprzeciętną urodą i charyzmą. Aburey nic nie wie o drugim życiu Maxxa. Czy podąży jego śladem?


1.Wydawnictwo Media Rodzina postanowiło ułatwić życie wielu fanom serii o Potterze i ogłosiło, że w Lipcu tego roku wyda całą serię w tych przepięknych okładkach. Osobiście już nie mogę się doczekać.

I to by było na tyle. Dajcie znać w komentarzach na jakie nowości wydawnicze wy czekacie. Tymczasem do następnego razu.


18 komentarzy:

  1. Tyle książek do kupienia - znowu :D..O 'Chłopak na zastępstwo' coś tam słyszałam, ale dopiero teraz bardziej ciągnie mnie do tej pozycji. A jeśli chodzi o 'Mroczniejszy odcień magii', to chciałam przeczytać tą książkę już w momencie kiedy pierwszy raz zobaczyłam ją na zagranicznym booktub'ie. Ma genialną okładkę *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój portfel zaczyna się powoli buntować, a tutaj tyleeee książek do kupienia.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ciekawi mnie 'Błąd", mimo że wcześniejsze spotkanie z panią Kennedy przy okazji książki 'Układ' może nie należało do najlepszych. Jednak jestem ciekawa, jak wypadła ta pozycja i chętnie bym się z nią zapoznała.
    Do wczoraj nie miałam też pojęcia o "Chłopak na zastępstwo", ale otrzymałam propozycję współpracy przy tej książce, zapoznałam się z opisem i już nie mogę się doczekać, żeby ją przeczytać! :)
    Pozdrawiam,
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Układ' wciąż czeka na mojej półce, ale mam nadzieję, że premiera drugiego tomu zmobilizuje mnie do jak njszybszego przeczytania tej powieści.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zainteresował mnie ,,Chłopak na zastępstwo". Nie spodziewam się niczego wybitnego, ale wydaje mi się, że będzie to odpowiednia lektura na letnie dni. Reszta pozycji jest mi obojętna.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie jak ty nie mam zbyt wielkich oczekiwań, ale liczę na dobry romans na lato.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. "Chłopak na zastępstwo" już za mną i przyjemnie się czytało - bardzo lekka książka.
    Z lipcowych nowości najbardziej czekam na "Mroczniejszy odcień magii" i "Błąd" :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest poznać czyjąś opinię. Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  5. Moim zdaniem lipiec jest bardzo ubogi w ciekawe premiery i nie wiem jak reszta, ale ja bardzo się z tego cieszę. W sumie interesują mnie tylko dwie książki: 'Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej' oraz "Chłopak na zastępstwo". Mam nadzieję, że uda mi się je gdzieś upolować, chociaż nie wiem co na to moje półki :P

    Pozdrawiam serdecznie i życzę zaczytanego lipca ^^
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mój portfel niestety troszeczkę ucierpi...
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ooo, nie wiedziałam, że już w lipcu wychodzi książka pani Schwab! Bardzo jestem jej ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekałam na nią odkąd dowiedziałam się o tej książce na zagranicznym booktubie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. O ileż to wspaniałości :) czekam na Jak Powietrze :)
    http://reading-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa tej pozycji, biorąc pod uwagę, że napis na okładce książki głosi iż jest to pierwsza polska powieść new adult.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Najbardziej wyczekuję książki "Błąd", choć nie czytałam jeszcze nawet "Układu"! :) A teraz dodatkowo zaciekawiłaś mnie "Chłopakiem na zastępstwo" :)
    Ponadto oczywiście czekam na "Jak powietrze", jednak wiem, że żadnej z tych pozycji nie będę miała raczej okazji przeczytać, ale fajnie tak pomarzyć :D

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że mój portfel przestanie się buntować, ponieważ bardzo chciałabym przeczytać te książki, a póki co jak funduszy nie było tak na razie nie ma.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Harry Potter w tych okładkach to życie !!!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)