piątek, 1 lipca 2016

May & June Wrap-Up


Cześć kochani!!!
Dziś przychodzę do was z krótkim postem podsumowującym poprzednie dwa miesiące pod względem czytelniczym. Jak mogliście zauważyć w maju nie pojawiło się podsumowanie, a było to spowodowane naprawdę dużym nawałem pracy w szkole, ale dosyć już o tym przejdźmy do tego, co chciałam wam dzisiaj przedstawić. Zapraszam !!!


Maj


W maju udało mi się przeczytać 4 książki, co biorąc pod uwagę to, że praktycznie nie miałam na nic czasu jest i tak dobrym wynikiem. Już gdzieś o tym wspominałam, ale i tak powtórzę jeszcze raz. Recenzje książek "7 Dni" oraz "Zostań, jeśli kochasz" nie pojawią się na moim blogu. Pierwsza książka nie bardzo mi się podobała. Czytając ją miałam wrażenie, że jest ona skierowana do młodszych czytelników. "Zostań..." nie zostanie przeze mnie zrecenzowane, ponieważ mam wrażenie, że już dosłownie wszyscy tę książkę przeczytali i jej kolejna recenzja nie będzie nikomu potrzebna. Recenzje kolejnych dwóch książek pojawią się w najbliższym czasie.

Czerwiec


W czerwcu pod względem czytelnictwa nie było już tak kolorowo jak w poprzednim miesiącu. Przez pierwsze dwa tygodnie czerwca byłam na wyjeździe(o czym doskonale wiecie, jeżeli czytaliście mój post dotyczący właśnie tego wyjazdu, a jeżeli nie to zapraszam tu), a gdy wróciłam byłam tak zajęta poprawianiem na szybko ocen, że ponownie nie miałam czasu na czytanie. Recenzji "Wróć, jeśli pamiętasz" nie będzie z tego samego powodu, z którego nie będę recenzować jej poprzedniczki, ale moją opinię na temat książki pt. "Bez Słów" na pewno poznacie w najbliższym czasie.


I to by było na tyle. Mam nadzieję, że teraz jako iż mam wakacje uda mi się przeczytać więcej. A wy co czytaliście przez ostatnie dwa miesiące? Dajcie znać w komentarzach. Tymczasem do następnego razu.


16 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa, co sądzisz o "Bez słów". Mi ta pozycja przypadła do gustu, ale jednak czegoś w niej zabrakło. Własnie czytam "Zanim się pojawiłeś" i totalnie nie mogę się wciagnąć, mam nadzieję, ze uda mi się szybko ją skończyć :/ U mnie czerwiec też był ubogi; ostatnie egzaminy, poprawy, przedstawienia... Ale sobie i Tobie życzę zaczytanych wakacji, oby udało nam się w tym czasie więcej przeczytać!
    Pozdrawiam:)
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o 'Bez Słów' to mam poczucie, że czegoś w tej książce brakowało. Ale ogólnie książka mi się podobała. Dziękuję za miłe słowa i wzajemnie.
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Czytałam "Zanim się pojawiłeś" - rewelacja <3 oraz "Zostań jeśli kochasz", która bardzo mi się podobała i "Wróć jeśli pamiętasz" - ta ostatnia tak średnio mi się podobała. Jak dla mnie 1-sza część mogłaby się zakończyć po prostu parę rozdziałów później i nie musiało być kolejnej.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę zaczytanych wakacji :)
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli by się nad tym zastanowić to w sumie masz rację.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja w tym jak i w zeszłym miesiącu przeczytałam niewiele, ale jestem zadowolona z tego, co przeczytała, bo były to same fantastyczne powieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Grunt to nie czytać na wyścigi tylko dla przyjemności.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja przeczytałam Eleonore i Parka, Mężczyźni,którzy nienawidza kobiet oraz Tu i teraz( w połowie jestem)
    Bardzo ładne stosiki udało Ci się przeczytać. Jaką polecasz najbardziej? Pozdrawiam
    http://ksiazkoholiczka19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej polecam Koronę i Zanim się pojawiłeś.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. W czerwcu przeczytałam trzy książki -Antygone (moja lektura), Chudszy oraz Ugly love. Zaczęłam też Zanim się pojawiłeś i jestem już w połowie. Książka póki co bardzo mi się podoba. Jojo wspaniale pisze, poza tym wykreowała bardzo realnych bohaterów. W końcu główna bohaterka nie jest naiwna i irytująca.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Już od dawna czekałam na taką zmianę charakteru głównej bohaterki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Znam tylko "Zanim się pojawiłeś", które bardzo mnie wzruszyło, ale kontynuację sobie daruję oraz "Bez słów", które świetnie mi się czytało :D
    Pozdrawiam i życzę Ci zaczytanych wakacji!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu 'Zanim się pojawiłeś' cię zdenerwowało? Dziękuję i wzajemnie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Zostań jeśli kochasz w ogóle do mnie nie przemowilo, za to Zanim się pojawiles rozbiło mi serce na kawałki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w czerwcu również było trochę kiepsko z książkami, ale teraz w wakacje mam dużo czasu, więc na pewno nadrobię zaległości :D
    Życzę zaczytanego lipca ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)