sobota, 30 lipca 2016

July Wrap-Up


Cześć kochani!!!
Witam was w dzisiejszym poście. Jak mogliście zobaczyć po tytule będzie to Wrap-Up z lipca, ale postanowiłam urozmaicić odrobinkę moje podsumowania miesiąca. Jeżeli jesteście ze mną dłużej to wiecie, że prowadziłam serię, która nazywała się MonicasPhotos, gdzie pokazywałam wam poprzez zdjęcia, co się u mnie działo w danym miesiącu. Wielu z was prosiło mnie, abym powróciła do tej serii, ale ja nie chcę zamieniać tego bloga w blog lifestylowy, tylko wolę pozostać przy tematyce książkowej. Pomyślałam, że dobrym pomysłem byłoby wstawianie tych zdjęć w posumowaniu miesiąca, a dodanie do tego muzyki, której słuchałam w danym miesiącu jeszcze bardziej urozmaiciłoby posty. Z reguły zawierały one tylko suche informacje na temat tego, co mi się udało zrobić,  co było lekko nudne. Dlatego dziś przychodzę do was z nową wersją Wrap-Upu, którą mam nadzieję, że polubicie. Zapraszam!!!


W lipcu udało mi się przeczytać 7 książek. Może dla kogoś kto czyta 20 książek miesięcznie to nie jest to jakiś wspaniały wynik, ale przecież ja nie czytam na wyścigi tylko dla przyjemności, więc jestem z wyniku bardzo zadowolona, a biorąc pod uwagę fakt, że w połowie miesiąca złapał mnie kac książkowy to już w ogóle jestem z siebie dumna. Najważniejsze, że książki, które przeczytałam w tym miesiącu bardzo mi się podobały i nie było takiej, która byłaby nudna.

Od góry:
1."Pięćdziesiąt Twarzy Greya"
2."Piękna Katastrofa"
3."Harry Potter i Kamień Filozoficzny"
4."Inne Zasady Lata"
5."Ostatnia Spowiedź: Tom I"
6."Ostatnia Spowiedź: Tom II"
7."Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno"


Poza tym, że udało mi się zwiększyć liczbę przeczytanych książek w miesiącu całkiem sporo działo się na blogu. Nadrobiłam wszystkie zaległości w recenzjach jakie miałam, co mogliście zauważyć, gdy pojawiały się dwie, czasem trzy recenzje dziennie. W lipcu odbyła się letnia edycja Bookathonu, w którym wzięłam udział pomimo tego, że miałam w tamtym tygodniu wiele do zrobienia. Udało mi się przeczytać jedną książkę w całości oraz zacząć dwie inne. Jestem mimo wszystko zadowolona z mojego wyniku, ponieważ wiem, że nie mogłam sobie pozwolić na przeczytanie więcej z barku czasu.  I tak przeleciał mi przez palce pierwszy miesiąc wakacji.

July
 

I to by było na tyle. Dajcie znać w komentarzach, jak taka wersja Wrap-Upu wam się podoba, powiedzcie czy wolicie nową czy starą wersję? A tymczasem do następnego razu.

26 komentarzy:

  1. Robisz tak piękne zdjęcia, że z przyjemnością patrzy się na tak urozmaicony Wrap-Up. Zdziwiło mnie, że nie zanudził cię Grey. Może właściwie nie zanudził, ale zmęczył. Próbowałam raz go przeczytać, ale ten język James i ciągłe powtórzenia, a na domiar złego charakter Any sprawiły, że po kilkudziesięciu stronach dałam sobie spokój. Nie należę do tego grona, które hejtuje tę serię jak tylko się da, ale moim zdaniem James nie nadaje się do pisania. Mój wynik jest podobny, czyli osiem książek +jedną właśnie kończę.

    Pozdrawiam Doviko, z bloga Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Co do Greya...nie było to oczywiście jakieś arcydzieło, ale była to idealna książka na relaks nad jeziorem. Gratuluję ci osiągniętego wyniku.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mi się bardzo podoba Twój wynik, sama przeczytałam o jedną książkę mniej i jestem pełna podziwu dla osób, które czytają po np. 20 miesięcznie :D "Piękna katastrofa" mi osobiście się nie podobała, za bardzo słodka jak na mój gust, a "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" to moje must read.
    Taki wrap-up bardzo mi się podoba, zwłaszcza zdjęcia, bo robisz je przecudne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Naprawdę się cieszę, że ten nowy wygląd wrap-upu przypadł ci do gustu. Gratuluję osiągniętego wyniku.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Takie piękne zdjęcia ogląda się z przyjemnością, mnie jak najbardziej podoba się ta forma ;)
    A co do reszty - 7 książek to całkiem niezły wynik, czego gratuluję i życzę powodzenia w przyszłości :)
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Cieszę się, że taki wrap-up ci się podoba.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę, ze jednak postanowilas pokazać nam te zdjęcia. Jak już wiesz ja uwielbiam takie serie, a oglądanie jej w twoim wydaniu będzie bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Widzę, że nie tylko ja wzbogaciłam się w Kosogłosa cz. 2.
    7 książek to dobry wynik.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogła sobie odpuścić...
      Dziękuję i Pozdrawiam

      Usuń
  6. "Inne zasady lata" goszczą na mojej półce od... chyba października i jeszcze jej nie przeczytałam :/ Ehhh wiem wstyd, tym bardziej, że słyszałam o niej same dobre rzeczy.
    W każdym bądź razie Twój wynik jest bardzo dobry - gratuluję!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a "Inne Zasady Lata" musisz przeczytać. Są przecudowne.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Cudowne zdjęcia. Tęskniłam odrobinkę za twoją serią "MonicasPhotos", ale myślę, że twoje zdjęcia w takim wydaniu są jeszcze lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej...dziękuję. Cieszę się.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia. Ja niestety nie umiem takich robić, a może to wina aparatu... Gratuluję udanego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Twoich książek mam za sobą jedynie Greya ;)

    Gratuluję wyniku, a zdjęcia robisz piękne ;) Podoba mi się ta wersja Wrap-up ;)

    Pozdrawiam,

    czytaninka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Cieszę się. ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się ta wersja, ponieważ te zdjęcia są bardzo ładne i fajnie urozmaicają post. "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno"- bardzo lubię tę pozycję, jest fajna, choć momentami przesadnie lukrowana :)
    Gratuluję wyniku! Jest świetny! Fakt, liczy się przyjemność z czytania no i jakość książek, nie ich ilość :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nowa wersja posta ci się podoba. Dziękuję ci również za miłe słowa.
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Świetne zdjęcia! Gratuluję wyniku i życzę zaczytanego sierpnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i nawzajem.
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Sama przeczytałam 6 książek :) szkoda, ze 2 z tego były na prawdę słabe :(
    gratuluje wyniku, a szczególnie tego ze i książki były ciekawe.
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. A co do tych książek, które ci się nie spodobały to nie przejmuj się. Nie tobie jednej się to zdarza.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)