środa, 6 lipca 2016

Book Haul #10


Cześć kochani!!!
Dziś przychodzę do was z Book Haulem. Tak wiem, co zaraz powiecie. Monika, niedawno był Book Haul. Z Anglii przywiozłaś 11 książek, a oprócz tego kupiłaś 4 inne po co ci kolejne? Muszę przyznać, że nie mam absolutnie nic na swoje usprawiedliwienie, więc nie przedłużając zapraszam do dalszej części posta.

Pierwsze dwie książki zdobyłam dzięki mojej wspaniałej przyjaciółce Kindze z bloga http://ohh-my-book.blogspot.com/ . Pierwszą z nich, czyli "Śniadanie u Tiffanyego" odkupiłam i muszę przyznać, że już nie mogę się doczekać czytania tej książki. Widziałam już film i od bardzo dawna chciałam przeczytać książkę, ale nie miałam ku temu okazji. Teraz mam to przecudowne wydanie w twardej oprawie i myślę, że jeszcze tego lata zabiorę się za tę powieść. Druga książka, czyli "Panika" to mój najświeższy nabytek. Dokładnie przedwczoraj zrobiłyśmy sobie z Kingą tzw. "wyminake książkową" i za tę powieść podarowałam jej "Akademię Dobra i Zła". Już nie mogę się doczekać czytania mojej książki, którą zdobyłam dzięki tej wymianie. Myślę, że już tego lata się za nią zabiorę.

Jeżeli obserwujecie mnie na snapchacie (monicasbooks) to wiecie, że pod koniec czerwca otrzymałam paczkę od Wydawnictwa Novae Res . W paczce znalazły się wszystkie części "Ostatniej Spowiedzi". Już od dawna chciałam przeczytać tę trylogię. Czaiłam się na nią odkąd Alicja z bloga http://siostry-w-bibliotece.blogspot.com/ oraz z kanału Aliska czyta wspominała o tym cyklu. Nie mogę się doczekać aż zacznę czytać te książki. Z tego, co pamiętam były one wcześniej bardzo popularną formą opowiadania w internecie, czyli fanfiction, które opowiadało o Tokio Hotel. Mam nadzieję, że książki przypadną mi do gustu.

Pierwszą książkę, którą widzicie na tym zdjęciu, czyli "Klub Ognia Piekielnego" otrzymałam na zakończenie roku szkolnego za udział w licznych konkursach itp. Zdążyłam się już zorientować, że jest to kryminał historyczny. Pomimo tego, że ja za kryminałami i historią średnio przepadam to muszę przyznać, że opis tej książki bardzo mnie zaciekawił. Jak wiecie dołożyłam ją do mojego stosiku na Bookathon, ale nie wiem czy uda mi się ją przeczytać. Kolejna powieść to książka, której drugą część dostałam na Boże Narodzenie. I tak sobie leżała na mojej półce, aż w ostatni czwartek czerwca, gdy składałam zamówienie na bonito.pl gdzieś mi ta książka mignęła przed oczami i postanowiłam ją zamówić. Mam nadzieję, że ta duologia? mi się spodoba.

Ostatnie dwie książki kupiłam sobie sama. "Ktoś mnie pokocha" zamówiłam na arosie i muszę przyznać, że jak na razie po 4 opowiadaniach książka jest średnia. Mam nadzieję, że dalej będzie lepiej. A kolejną książkę upolowałam w empiku na 30% przecenie, więc aż żal było nie wziąć. To będzie moje pierwsze spotkanie z Sarah J. Maas i mam nadzieję, że autorka mnie nie zawiedzie, ponieważ chciałabym też przeczytać serię "Szklany Tron".

*(Zdjęcia w dzisiejszym poście są zainspirowane cudownymi zdjęciami Miłki z bloga http://www.mawreads.pl/ oraz z jej Instagrama https://www.instagram.com/maw_reads/ . Jeżeli jeszcze jej nie znacie to zapraszam serdecznie, bo moim zdaniem naprawdę warto.)

I to by było na tyle. Dajcie znać w komentarzach, co wam udało się upolować w ostatnim czasie. Może czytaliście, którąś z tych powieści? Dajcie znać, co o nich sądzicie. A tymczasem do następnego razu.


30 komentarzy:

  1. Nie czytałam nic z tego stosiku, ale długi czas poluje na "Dwór cieni i róż".
    Stosik piękny, zdjęcia piękne, teraz nic tylko siadać i czytać :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobycze.Żadnej nie czytałam, ale każda mnie interesuje. W szczególności trylogia "Ostatnia spowiedź" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej z tych powieści nie czytałam chociaż Ostatnia spowiedź mnie interesuje (też zachęciła mnie do tego Alicja). Pozostałe tytuły są mi obojętne. Ja ostatnio kupiłam kilka nowości i planuje już kolejne zakupy ^^

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już czaję się na kolejne książki pomimo tego, że mój portfel już krzyczy abym chwilę odpoczęła od kupowania książek, ale co on tam wie;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Od pewnego czasu poluję na "Panikę", niestety na razie bezskutecznie :) Korci mnie "Śniadanie u Tiffanyego", ale jestem tak zauroczona występem Audrey Hepburn w filmie, że wyjątkowo chyba sobie tę książkę podaruję na rzecz filmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym się przekonać jaka jest różnica pomiędzy wersją reżysera a wersją twórcy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Z Twojego stosika czytałam jedynie "Piękną katastrofę", która była fajna, chociaż niewymagającą myślenia książką. Dobrze się ją czytało, ale kolejna część to już bardziej powtórka...

    W tym miesiącu i ja zdobyłam, a właściwie dostałam na urodziny "Dwór cierni i róż". Uwielbiam Sarah J.Maas i jej serię "Szklany tron", więc liczę na to, że i ta powieść utrzyma poziom poprzednich :))

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cichą nadzieję, że styl pisania tej autorki mi się spodoba i będę chciała przeczytać "Szklany Tron".
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ooo masz Panikę i Ostatnią spowiedź, Też muszę w końcu zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już od jakiegoś czasu na nie polowałam i nareszcie je zdobyłam z czego niezmiernie się cieszę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Jej.... ale zazdroszczę :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie otrzymałam "Panikę" w ramach Book Tour i zabieram się za nią szybciutko :)
    Fajnie jest mieć tyle nowych książek, super uczucie :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow...ile książek. Poszalałaś kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle książek ^^
    Ja sięgnęłabym po "Ktoś mnie pokocha",a także po "Dwór cierni i róż". Jestem ciekawa tych pozycji :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zbierałam książki do zdjęcia to sama się przeraziłam ich ilością. Hahaha...
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Ile wspaniałości! Podkradłabym trochę, ale sumienie mi nie pozwala :D
    Pozdrawiam cieplutko :)
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia spowiedź brzmi jak żart... ale jest teraz bardzo popularna i wiele blogerów o tym mówi. Może i ja się w końcu skuszę żeby zobaczyć co to w ogóle jest.

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą !

    OdpowiedzUsuń
  13. "Ostatnia spowiedź" mi się nie podobała. Irytująca bohaterka oraz cały wątek miłosny. Dla mnie to taka telenowela. Pierwszy tom był znośny, ale kolejne - nieee.....
    "Piękna katastrofa" była nudna, bo ciągłe rozstania i powroty głównych bohaterów były męczące.
    Natomiast "Dwór cierni i róż" to świetna powieść - według mnie lepsza od "Szklanego tronu" ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przedstawienie twojej opinii. Doceniam to.
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. No, no, no same perełki!
    Z nich czytałam jedynie "Panikę", która aż takiego szału nie zrobiła na mnie :)
    Ale np książki p. Niny chciałabym przeczytać albo te 12 opowiadań, mimo iż na półce czekają jeszcze te zimowe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podzielenie się swoją opinią na temat Paniki. Doceniam to.
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Z tych książek czytałam tylko Dwór cierni i róż i muszę przyzna, że byłam zachwycona <3 też mam w planach Ostatnią spowiedź, ale kiedy ją zdobędę to już inna sprawa xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mnie również przypadnie do gustu.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)