środa, 15 czerwca 2016

Book Haul #9


Cześć kochani!!!
Dziś witam was w szybkim poście podsumowującym moje zakupy książkowe, które poczyniłam w Anglii, ale pojawią się też w tym poście książki, które udało mi się zdobyć w Maju. Jeżeli jesteście ciekawi, co takiego ciekawego robiłam w Anglii to już jutro pojawi się post dotyczący mojego wyjazdu. A teraz zapraszam na Book Haul !!!




Zacznijmy może od książek, które kupiłam w bardzo popularnej księgarni w Wielkiej Brytanii, czyli WHSmith. Kupiłam pozycje, które chciałam kupić i jestem niesamowicie zadowolona, że mi się to udało. Są to w kolejności: "Sing" by Vivi Greene ; "Me Before You" by Jojo Moyes ; "Off the Page" by Jody Piccoult&Samanta Van Leer oraz "The Unexpected Everything" by Morgan Matson.








Następne książki udało mi się kupić w tzw. "Charity Shop". I wszystkie kosztowały mnie 1 £. Są to w kolejności: "Before I Fall" by Lauren Oliver ; "The Last Days of Rabbit Hayes" by Anna McPartlin ; "The Falcons of the Fire and Ice" by Karen Maitland ; "It Started With Paris" by Cathy Kelly ; "The Bone Season" by Samantha Shannon  oraz "Salt & Stone" by Victoria Scott.


Przejdźmy teraz do książek, które zakupiłam sobie bądź dostałam w maju kiedy miałam małe przerwy między nauką na sprawdziany, a czytaniem lektur. Są to w kolejności: "Zanim się pojawiłeś" by Jojo Moyes ; "Bez Słów" by Mia Sheridan ; "Boy 7" by Mirjam Mous oraz "Black Ice" by Becca Fitzpatrik .


Oprócz książek w Anglii kupiłam sobie również kilka zakładek, które możecie zobaczyć na zdjęciu powyżej. Wszystkie nie były drogie, więc w sumie było szkoda ich nie kupić. Najbardziej jestem zadowolona z tych magnetycznych zakładek, ponieważ już od dawna chciałam sobie je kupić.


I to by było na tyle. Dajcie znać, czy czytaliście, którąś z tych książek i co o nich sądzicie. A tymczasem do następnego razu.

18 komentarzy:

  1. Czytałam tylko Zanim się pojawiłeś i jest to moim zdaniem bardzo dobra książka. Resztę kojarzę tylko z tytułów. Fajne zakładki.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo zazdroszczę Ci Unexpected everything! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę :) Ja jakbym wpadła to antykwariatu gdzie książki są po 1 £ to chyba bym nie wyszła i na pewno dużo bym wydała ;)

    Pozdrawiam;)
    http://fangirlspolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten problem, ale na szczęście nie byłam tam sama, więc moje znajome mnie stamtąd wyciągnęły. Hahaha....
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. O! Zanim się pojawiłeś jest już tak znana i zachwalana, że muszę ją przeczytać w końcu. Dużo pochwał zyskała również książka Bez słów. Także jestem ciekawa tego tytułu.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam obie te książki, bo są cudowne !!!
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. To wydanie "Me before you" ma nieziemską okładkę.
    "The Unexpected Everything" bardzo chętnie bym przeczytała :)
    Zazdroszczę, zazdroszczę i jeszcze raz zazdroszczę!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar to przeczytać w Lipcu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ile wspaniałości! Zazdroszczę ;) Do tej pory miałam okazję czytać tylko "Black Ice" oraz "Czas żniw" (po polsku, nie w oryginale). Obie książki serdecznie polecam, z tym że książka Becci Fitzpatrick jest dosyć przewidywalna, ale wynagradza to swoim klimatem ;)
    Te zakładki są boskie *.*

    Pozdrawiam
    Kasia z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za twoją opinię. Każde zdanie przyda mi się do zdecydowania, czy czytać książkę czy nie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Bardzo cenne i piękne pozycje widzę :) Zazdroszczę perełek po angielsku, a 'Bez słów' już czeka na mojej półce.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci "Bez Słów" na wakacje. Jest to lekka i przyjemna powieść chociaż porusza trochę ciężki temat.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Zazdroszczę tych przepięknych zakładek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam, po prostu musiałam je kupić.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. A co mama powiedziała na tyle książek? Hmm? <3 hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęła to do wiadomości. Co prawda niezbyt dobrze, ale zawsze...
      Hahaha...
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)