poniedziałek, 30 maja 2016

Urodzinowy Konkurs


Cześć kochani!!!
Dziś zapraszam was na szybki post, w którym przedstawię wam zasady konkursu.Jak wiecie niedawno mój blog obchodził swoje pierwsze urodziny i postanowiłam zorganizować z tej okazji konkurs. Jeżeli jesteście zainteresowani tym jak możecie wygrać jedną z dwóch książek to zapraszam do dalszej części posta.


Do wygrania są dwie książki niespodzianki. Co zrobić aby wygrać jedną z nich?
  • Musicie być obserwatorami mojego bloga
  • Zgłosić się w komentarzu pod tym postem
  • W komentarzu wskazać, która z nagród was interesuje. Napiszcie czy chcecie zdobyć nagrodę nr 1 czy nagrodę nr 2 .
  • Podać w komentarzu swój adres e-mail
  • Udostępnijcie powyższy baner na swoim blogu/profilu na google+
  • Dodatkowy los: Możecie zdobyć go jeżeli zaobserwujecie mnie na Facebooku lub Instagramie lub Twitterze lub Google+ (każde dodatkowe zaobserwowanie moich social mediów to dodatkowy los)
Wzór Zgłoszenia:

Obserwuję bloga jako:
Mój E-mail:
Baner:

+ jeżeli chcecie dodatkowe losy to do komentarza dopisujecie jeszcze
Obserwuję na Facebooku jako:
Obserwuję na Instagramie jako:
Obserwuję na Twitterze jako:
Obserwuję na Google+ jako:



Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest Monika autorka bloga monicas-reviews.blogspot.com
2. Nagrodami w konkursie są dwie książki niespodzianki zakupione przeze mnie w sieci salonów Empik.
3. Rozdanie trwa od 30.05.2016 r. do 19.05.2016 r. do godziny 23:59. Zgłoszenia które pojawią się później, nie będą brane pod uwagę.
4. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest obserwacja tego bloga oraz udostępnienie baneru konkurswego na swoim blogu bądź profilu google+.
5. Uczestnikiem może być każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski.
7. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania.
8. Wyniki konkursu zostaną opublikowane w osobnym poście, w ciągu 10 dni od daty zakończenia konkursu.
9. Jeśli zgłosi się mniej niż 10 osób - rozdanie zostanie anulowane.
10. Ze zwycięzcą skontaktuję się mailowo. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni, wylosuję inną osobę.
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.).
12. Jako Organizator - zastrzegam sobie prawo wprowadzenia zmian w regulaminie w trakcie trwania konkursu.


I to by było na tyle. Mam nadzieję, że chętnie weźmiecie udział w tym konkursie. A tymczasem do następnego razu.


16 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Dobra.ksiazka
    Baner znajduje się po lewej stronie na blogu
    E-mail: nawrotek1203@wp.pl
    Wybieram nagrodę numer 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako: Isabel Czyta (bez awatara)
    Mój E-mail: isabel2001@wp.pl
    Baner: http://isabelczyta.blogspot.com/p/konkursy.html
    Obserwuję na Facebooku jako: Izabela Sypka
    Obserwuję na Instagramie jako: isabelczyta
    Obserwuję na Google+ jako: Isabel Czyta
    Wybieram nagrodę nr 2 - może się uda! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję bloga jako: Kinga
    Mój E-mail: kinga.recenzuje@gmail.com
    Baner: http://ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com/p/konkursy-na-innych-blogach.html
    obserwuję: G+: Kinga Recenzuje
    instagram: kinga.recenzuje
    facebook: Kinga Recenzuje - Książki Bez Tajemnic
    wybieram nagrodę nr. 2

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga jako: Megami R.
    Mój E-mail: magdalena.robert@o2.pl
    Baner: https://plus.google.com/117774752459485523095/posts/jTGQHb7u185
    Obserwuję na Facebooku jako: Magdalena Robert
    Obserwuję na Google+ jako: Megami R.
    Wybieram nagrodę nr 1

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję bloga jako: Królewskie Recenzje
    Mój E-mail: krolewskierecenzje@wp.pl
    Baner:https://plus.google.com/109042738995407211547/posts/7YTPAA56Kux
    G+ jako: Królewskie Recenzje
    Wybieram: 1

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję bloga jako: Gosche
    Mój E-mail: goschebooks@gmail.com
    Baner: https://goschebooks.blogspot.com (pasek boczny po prawej stronie)
    Obserwuję na FB: Gosche Books
    Wybieram: książka nr 2

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Małgorzata Jabłońska
    Mój E-mail: gosiak91@gmail.com
    Baner: https://plus.google.com/114182867423264065343/posts/cDRVAP8BCkK
    Obserwuję na Google+ jako: Małgorzata Jabłońska
    Wybieram: 2

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako: Klaudia Malik
    Mój E-mail: klaudiamalik@onet.eu
    Baner: http://booksbyshadow.blogspot.com/p/konkursy.html
    Obserwuję na Facebooku jako: Klaudia Malik
    Obserwuję na Instagramie jako: inbookswebelieve
    Obserwuję na Google+ jako: Klaudia Malik
    Wybieram książkę nr 1

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako: Ann z
    Mój E-mail: kotecek9@vp.pl
    Baner:https://plus.google.com/112649669099025953194/posts/EBsLFEjf6wW
    Obserwuję na Facebooku jako: Anna Żdanuk
    Obserwuję na Instagramie jako: jesiennapannaa
    Obserwuję na Google+ jako: Ann z
    Wybieram książkę nr 2

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Beata Kandzia
    Mój E-mail: beatakandzia@gmail.com
    Baner: https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/QNricFxzBdg
    Obserwuję na Facebooku jako: Beata Kandzia
    Obserwuję na Instagramie jako: nie
    Obserwuję na Twitterze jako: nie
    Obserwuję na Google+ jako: Beata Kandzia
    Wybieram nagrodę: nr 2

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako: Wiktoria Guziewicz
    Mój E-mail: vicky-7@o2.pl
    Baner: https://plus.google.com/u/0/114865288098540414815/posts
    Obserwuję na Facebooku jako: Dagmara Męcina
    Obserwuję na Google+ jako: Wiktoria Guziewicz
    Wybieram nagrodę nr 2

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się:)
    Obserwuję bloga jako: Julia Kowalska
    Mój E-mail: szarikowa@interia.pl
    Baner: https://plus.google.com/109450352622205118774/posts/ZgeXwVgaTuq


    Obserwuję na Google+ jako: Julia Kowalska
    Wybieram nagrodę: 1

    OdpowiedzUsuń
  13. ZGŁASZAM SIĘ ♥
    Obserwuję bloga jako: MediaryLife
    Mój E-mail: mediarylife@gmail.com
    Baner:http://bookcrazyobsession.blogspot.com/
    Obserwuję na Facebooku jako: Klaudia Szczęśniewicz
    Obserwuję na Instagramie jako: _klaudek_w_butach_
    Obserwuję na Google+ jako: MediaryLife
    Wybieram książke 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję bloga jako Agnes C.
    Mój E-mail: agnieszka.mp@vp.pl
    Baner: https://plus.google.com/109469830887620317034/posts/NKrnjfGNqKH
    Obserwuję na Facebooku jako: Agnieszka Monika
    Obserwuję na Instagramie jako: nie
    Obserwuję na Twitterze jako: nie
    Obserwuję na Google+ jako: Agnes C.
    Wybieram nagrodę nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać, że się zgłaszam :)

      Usuń
  15. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję bloga jako: Koneko x
    Mój E-mail: koneko.kontakt@gmail.com
    Baner: http://recenzje-koneko.blogspot.com/p/konkursy.html
    Obserwuję na Instagramie jako: @recenzjekoneko
    Obserwuję na Twitterze jako: @xkonekoxx
    Nagroda nr 2 ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)