sobota, 21 maja 2016

Pierwsze Urodziny Bloga !!!


Cześć kochani!!!
Witam was dziś w bardzo szczególnym dla mnie dniu. Dzisiejszy post będzie krótki, ale myślę, że potrzebny. Zapraszam!!!



Jak możecie poznać po tytule posta dziś wypadają pierwsze urodziny mojego bloga. Aż trudno mi jest uwierzyć, że minął już rok odkąd publikuję dla was posty. Jest to coś niesamowitego. Blogowanie sprawia mi wiele radości, a to, że aż tyle osób (94 obserwatorów) chce czytać moje wypociny powoduje, że pisanie recenzji sprawia mi podwójną radość. Z tego powodu chciałabym wam serdecznie podziękować za to, że chcecie czytać i komentować moje posty. Nigdy nie spodziewałam się, że ktoś w ogóle będzie chciał czytać to, co tutaj publikuję. Nigdy nie wystarczy słów aby wam podziękować za wsparcie, które mi okazujecie. Jeszcze raz dziękuję.



Jak mogliście pewnie zauważyć ostatnio postów prawie w ogóle nie ma, ale niestety nie ja mam na to wpływ. Zbliża się koniec roku szkolnego, co oznacza 3 razy więcej nauki. Mam nadzieję, że wybaczycie mi ten zastój w maju. Obiecuję, że od czerwca wracam na dobre. Co prawda na początku czerwca jadę do Anglii na 2 tygodnie, ale nie martwcie się posty będą się pojawiać. Niestety jestem zmuszona do lipca odłożyć pomysł 3 postów w tygodniu. Mam nadzieję, że pomimo tego ze mną zostaniecie. 

I chyba najważniejsza informacja. Post konkursowy pojawi się 30 Maja. Do wygrania będzie książka niespodzianka, ale więcej w poście konkursowym.

I to by było na tyle. Jeszcze raz dziękuję za to, że jesteście ze mną już rok. Dajcie znać, co teraz czytacie. A tymczasem do następnego razu.


28 komentarzy:

  1. Gratuluję roku i tylu obserwatorów!
    Dzisiaj zaczytuję się w nieco poważniejszej lekturze "My, dzieci z dworca Zoo".
    Pozdrawiam,
    Ana

    http://czytam-z-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Ja już czytałam tę książkę i muszę przyznać, że pomimo trudnego tematu, który porusza to mnie się podobała.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Zawsze się uśmiecham przy takich postach. Ja pod koniec lipca - jeżeli dotrwam, a w to wierze - będę obchodziła pół roku istnienia bloga. To na pewno będzie wzruszająca chwila... Życzę ci więcej czasu i tysiąca współprac !
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby takich urodzin bloga było więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje rocznicy i życzę Ci dalszego bardzo owocnego pisania. Oby ten blog dawał Ci dużo radości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję roczku i życzę jeszcze wielu kolejnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pierwszych urodzin :) Oby do świętowania było jeszcze wiele takich rocznic.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego !!!
    Mam nadzieję, że będziesz pisać bloga jeszcze przez długie lata, ponieważ twój bloga sprawia, że moje życie staje się ciekawsze dzięki książką, które polecasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ojej...Miło mi. Dziękuję.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego i życzę więcej czytelników��

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roku oraz wytrwałości ;) Życzę, wielu następnych ;)

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Ja dopiero zaczynam i mam nadzieję, że też tyle wytrwam!

    Sto lat i jeszcze więcej, wspaniałych postów, obserwatorów i komentarzy!

    http://zacisze-ksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i życzę aby tobie również się udało.
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Gratulacje i wszystkiego najlepszego <3 Moj blog rownież za niedługo obchodzi pierwsze urodziny! I czekam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a post konkursowy już niedługo.
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Gratuluję pierwszych urodzin bloga i życzę, abyś obchodziła jeszcze wiele kolejnych! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam

      Usuń
  13. Serdecznie gratuluje rocznicy i życzę dalszego owocnego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Gratuluję wyświetleń i obserwatorów! Keep it going!

    Pozdrawiam!
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Nie masz pojęcia ile znaczy dla mnie chociażby jeden komentarz pod każdym postem.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)