piątek, 22 kwietnia 2016

Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany...


Cześć kochani!!!
Witam was po tej godzinnej przerwie. Myślałam, że wprowadzanie tych wszystkich zmian zajmie mi więcej czasu, a tu proszę. Minęła dopiero godzina, ale jako, że już od dawna planowałam te zmiany to wszystko szybko poszło. Postanowiłam na razie nie zmieniać szablonu ani nagłówka. Pomyślałam, że zrobię to na jesień lub lato. A teraz w dosłownie trzech punktach przybliżę wam to, co się zmieniło bądź zmieni. Nie przedłużając... Zaczynajmy!!!


Po pierwsze...
Postanowiłam zrezygnować z trzech serii na moim blogu, które miały tematykę około książkową, czyli MonicasPhotos, TBR oraz Document Your Life. Filmiki zniknęły zarówno z mojego bloga jak i z mojego kanału na Youtube, ale zdjęcia wciąż możecie zobaczyć. W zakładce Posty Tematyczne znajdziecie na samym dole odgrodzone serie, których nie będę już kontynuować. Są one oddzielone napisem ZAKOŃCZONE SERIE.

Po drugie...
Skupiamy się na recenzjach. Przeglądając mojego bloga zauważyłam, że jest na nim więcej postów około książkowych niż samych recenzji, dlatego postanowiłam to zmienić.

Po trzecie...
Postanowiłam, że (jeżeli dam radę) posty będą pojawiać się trzy razy w tygodniu. W poniedziałek, czwartek i sobotę o godzinie 18:00. W poniedziałki i soboty będą to recenzje, a w czwartki posty około książkowe. Mam nadzieję, że taki układ wam się spodoba.

Po czwarte...
Postanowiłam wreszcie być sobą i nikogo nie udawać. Kiedyś wydawało mi się, że bloger/blogerka powinen/powinna publikować to czego oczekuje czytelnik. Teraz wreszcie zrozumiałam, że powinnam publikować posty, które sprawiają przyjemność mnie. Przeczytałam gdzieś, źe jeżeli Ty coś kochasz to inni też to pokochają. I tego będę się trzymać prowadząc tego bloga.

I to by było na tyle. Myślałam, że zajmie mi to więcej czasu, ale się myliłam. Dajcie znać, czy wprowadzone zmiany wam się podobają, a może was czymś zawiodłam? Dajcie koniecznie znać. A tymczasem do następnego razu.


10 komentarzy:

  1. Jestem niesamowicie podekscytowana tymi trzema postami w tygodniu. Życzę ci powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie będzie mi łatwo, ale myślę, że dam radę. Chciałabym aby mi się to udało, ale wiadomo, że jak nie będę miała okazji napisać recenzji to wiadomo, że wtedy ilość postów się zmniejszy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za wszelkie zmiany! Szczególnie z dodawaniem aż 3 razy w tygodniu! Jak ty to zrobisz? Ja raz nie potrafię.. ale ja to inna bajka. Jestem totalnym amatorem i nie przykładam się do bloga tak jakbym chciala - niestety. Ostatni punkt był, że tak ujmę 'piękny' i chyba powinnam wziąść to sobie do serca. Nie wszyscy muszą aprobować moje wybory. :)
    Czekam na posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Blog to dla mnie moje pierwsze dziecko. Prowadzę bloga ponieważ jest on połączeniem moich pasji i hobby. Kocham czytać i uwielbiam pisać. Połączyłam to i powstało coś niesamowitego, co daje mi radość każdego dnia. Jeżeli chodzi o ostatni punkt to byłam w nim w 100% szczera. To jest mój blog i jeżeli będę chciała coś dodać to to zrobię, a nie będę się oglądać za innymi. To moje wiosenne postanowienie dotyczące bloga.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Warto robić w życiu to, co się lubi, a nie to, co podpasuje innym. Bardzo dobre postanowienia - tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że nie jestem jedyną osobą, która ma takie zdanie na ten temat.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Co do czwartego punktu: ja też jakiś czas temu do tego doszłam. Wybierałam książki głównie z nowości przez pewien czas... A teraz czytam to, na co ja mam naprawdę ochotę. I przestałam kupować książki, które do mnie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam dokładnie to samo, bo po pierwsze do książek, które do mnie nie pasują nigdy nie wracam, a po drugie szkoda mi na nie pieniędzy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. oo coś ciekawego mogę się dowiedzieć z tego bloga. Przejrzysty, czytelny. Cieszę się, że są osoby które kierują się swoim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)