niedziela, 24 kwietnia 2016

Nowości Wydawnicze - Maj 2016



Cześć kochani!!!
Dziś przedstawię wam książki, które ukarzą się na polskim rynku wydawniczym już w maju. Zapraszam!

Nowości Wydawnicze...
Jest to cykl, który ukazuje się raz w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.




11 Maja

Stella to nie jest moje prawdziwe imię. Thunder Basin w Nebrasce nie jest moim prawdziwym domem. Po tym jak byłam świadkiem groźnego przestępstwa, zostałam objęta programem ochrony świadków i wysłana do spokojnego miasteczka na końcu świata. Moje życie rozpadło się na milion kawałków. Nie potrafię się tu odnaleźć. Miałam rozpocząć ostatni rok liceum. Miałam być z chłopakiem, którego kocham, ale zostaliśmy rozdzieleni. Teraz w moim życiu pojawił się ktoś inny – czy mogę mu zaufać? Coraz trudniej jest mi ukrywać uczucia. Coraz trudniej jest też kłamać… Im bardziej czuję się bezpieczna, tym większe grozi mi niebezpieczeństwo.


18 Maja

Jak odzyskać utraconą miłość? W Rosemary Beach plotki rozchodzą się szybko, ale Bethy i Tripp udało się zachować pewną tajemnicę. Kochali się, choć nikt o tym nie wiedział. Tripp jednak musiał wyjechać. Obiecał, że wróci do swojej ukochanej za rok. Gdy wraca po ośmiu latach, jej serce należy do kogoś innego…




18 Maja

Maddy jest uczulona dosłownie na wszystko. Nigdy nie opuszcza domu, a jedynymi osobami, które widuje, są jej mama i pielęgniarka. Ale pewnego dnia musi zmierzyć się ze światem zewnętrznym i wtedy spotyka Olly’ego. Czy podejmie największe ryzyko w swoim życiu?






EDIT:
18 Maja
Dwadzieścia lat minęło od wydarzeń z „Jedynej”. Córka Americi i Maxona - księżniczka Eadlyn nie sądzi, że uda jej się znaleźć prawdziwego partnera wśród konkursowych trzydziestu pięciu zalotników, nie mówiąc już o prawdziwej miłości . Ale czasami serce znajdzie sposób, aby nas zaskoczyć. Eadlyn musi dokonać wyboru, który okaże się trudniejszy niż ktokolwiek się mógł spodziewać..



23 Maja

Léonor wchodzi na pokład statku kosmicznego. Doskonale pamięta moment, w którym zobaczyła ogłoszenie o naborze do programu „Genesis”, pierwszego reality show w kosmosie. Sześć dziewczyn i sześciu chłopaków wybranych w ogólnoświatowym castingu ma założyć pierwszą ludzką kolonię na Marsie. Będą poznawać się podczas sześciominutowych randek, by zdecydować, z kim założą rodzinę, gdy dotrą do celu. Léonor uważa, że to jej jedyna szansa nie tylko na zdobycie sławy, ale i na lepsze życie. Przez całe dzieciństwo przechodziła od jednej rodziny zastępczej do drugiej. Nie ma nic do stracenia i zamierza rozegrać tę grę po swojemu.

25 Maja

Od kiedy brat Errin, Lief, zniknął, jej życie stało się nie do zniesienia. Musi troszczyć się sama o chorą matkę oraz uzbierać pieniądze na czynsz, sprzedając nielegalne ziołowe mikstury. Jednak to nic w porównaniu z nadejściem mściwego Śpiącego Księcia, którego Królowa właśnie obudziła z jego zaczarowanego snu. Kiedy ludność z wioski Errin zostaje przesiedlona, w efekcie wojny ze Śpiącym Księciem, Errin zostaje pozostawiona samej sobie, bez dachu nad głową. Jedyną osobą, którą może prosić o pomoc jest Silas – tajemniczy młody człowiek, który kupuje od niej śmiertelne trucizny, nie ujawniając jednak, do czego są mu potrzebne. Silas obiecuje pomoc. Jednak znika w tajemniczych okolicznościach, a Errin musi podjąć wędrówkę przez królestwo będące na skraju wojny i szukać innego sposobu, by uratować siebie i matkę. To, co odkrywa podczas swojej podróży obraca w gruzy całą dotychczasową wiedzę o jej świecie. Z oddechem Śpiącego Księcia na karku Errin musi dokonać bolesnego wyboru, który wpłynie na los całego królestwa.

I to by było na tyle. Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Dajcie mi znać na jakie książki wy czekacie. A tymczasem do następnego razu.



30 komentarzy:

  1. Strasznie ciekawi mnie "Fobos". Na początku nie byłam do niej przekonana, ale z czasem mam na nią coraz większą chrapkę! Pomysł na nią wydaje się dość ciekawy! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/malfetto-mroczne-pietno.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej interesuje mnie "Ponad wszystko", ale prawdopodobnie sięgnę też po "Niebezpieczne kłamstwa" :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem podekscytowana na "Ponad Wszystko". Pomysł na fabułę jest świetny. Teraz wszystko w rękach autorki, aby go dobrze wykorzystała. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ciekawe książki zostaną wydane w maju, choć najbardziej zaintrygowała mnie ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnia książka to drugi tom "Córki Zjadaczki Grzechów". Osobiście nie miałam jeszcze okazji czytać pierwszego tomu, ale myślę, że wydanie drugiego jest idealną okazją, aby to nadrobić.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Najbardziej czekam na "Niebezpieczne kłamstwa". Poza tym, ciekawi mnie "Ponad wszystko", może się skuszę ;)

    litery-na-papierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno kupię "Ponad Wszystko" i "Fobos".
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. "Ponad wszystko" brzmi ciekawie ;) Chętnie bym przeczytała ;)

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno to zrobię od razu po zakupieniu książki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Śpiący książę wydaje się dość intrygujący. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, ale drugi brzmi zachęcająco, a nawet bardziej zachęcająco niż pierwszy, czyli "Córka Zjadaczki Grzechów".
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Jestem bardzo ciekawa "Fobosa" oraz "Niebezpiecznych kłamstw" ;) I oczywiście czekam też na "Trawers" Remigiusza Mroza ;)

    Pozdrawiam
    Arancione z bloga KsiążkoholizmPostępujący :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż wstyd przyznać, ale jeszcze nie czytałam żadnej książki jego autorstwa. Chyba przyszłą pora aby to nadrobić.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Ponad wszystko, Śpiący książę - biorę w ciemno. Już nie mogę się doczekać premiery <3

    Pozdrawiam oraz życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najpierw chcę przeczytać pierwszy tom Śpiącego Księcia, a później się zabiorę za niego samego.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mnie też, ale nie aż tak bardzo. Muszę przyznać, że ta seria zaczyna mnie powoli nudzić.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. zainteresował mnie Fobos, mam nadzieję, że nie będzie to kolejna banalna młodzieżówka. pozdrawiam :)
    wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam taką szczerą nadzieję. Mam spore oczekiwania względem tej książki i boję się, że trochę za wysoko postawiłam tej książce poprzeczkę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. ,,Śpiący Książę" może być niezły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiada się genialnie, ale najpierw pierwszy tom.
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Niebezpieczne kłamstwa są moim faworytem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem tak średnio nastawiona do dzieł tej autorki, ale chcę dać jej ostatnią szansę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Ciekawi mnie śpiący książę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo czytałam ostatnio na temat tej książki i podobno jest średnia.
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. A ja nie mogę się doczekać ostatniego tomu "Rywalek" czyli 'Korony'. Na rynku wydawniczym już 18 Maja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że 'Korona' wychodzi tak szybko. Zaraz zrobimy update w poście i dodam tam ostatnią część Rywalek.
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Zaciekawił mnie "Śpiący książę" oraz "Fobos" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ma nadzieję, że "Fobos" to nie będzie kolejna przewidywalna młodzieżówka.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)