niedziela, 3 kwietnia 2016

MonicasPhotos - Luty/Marzec 2016


Cześć kochani!!!
Dziś mam dla was długo wyczekiwany post ze zdjęciami z Lutego i Marca. Seria inspirowana seriami na dwóch blogach, które bardzo często odwiedzam. Jest to blog Klaudii i Alicji.  Jak dobrze wiecie ja postawiłam jednak na własną nazwę i mam nadzieję, że będziecie mnie z nią kojarzyć. Zapraszam!

Luty















Marzec





















Dajcie mi znać w komentarzach jak podobał wam się post. Do następnego razu i trzymajcie się ciepło. ;)


6 komentarzy:

  1. Co to dużo mówić...przepiękne zdjęcia! *-*

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/zwiadowcy-ruiny-gorlanu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i muzyka. Uwielbiam The 1975! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Jej kolejna osoba, która ich uwielbia!!!!
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Te wszystkie serduszkowe paczki to z książkami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Biblioteka w mojej szkole organizowała czytelniczą akcję na walentynki o nazwie 'Randka w ciemno z książką'. Polegało to na tym, że wybierałaś sobie książkę, w domu dopiero odpakowywałaś i zabierałaś się za czytanie. Moim zdaniem super akcja!!!
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)