czwartek, 21 kwietnia 2016

MonicasMovies #11


Cześć kochani!!!
Dziś zapraszam was na kolejny post z cyklu MonicasMovies.

MonicasMovies to cykl na moim blogu, który jest związany z filmami. Taka notka będzie się pojawiać po każdym filmie, który obejrzę. Nie będzie to jednak recenzja tego filmu, tylko moje krótkie przemyślenia na jego temat.Poprzez te posty chcę urozmaicić wam, moim czytelnikom, książkową rzeczywistość.

A teraz zapraszam do dalszej części posta.

Agentka
Ten film oglądałam wczoraj wieczorem wraz z moją rodziną. Jest to genialna komedia, która przeznaczona jest dla troszkę starszych odbiorców. Humor w tym filmie jest tak skonstruowany, że po prostu nie można się nie śmiać. Łzy śmiechu towarzyszyły mi przez cały film. Dobór aktorów jest również przekomiczny. Mamy tutaj m.in. Melissę McCarthy znaną z filmów takich jak "Druhny" oraz "Gorący Towar"; Jasona Statham znanego z filmów takich jak "Transporter" oraz "Szybcy i Wściekli 7" oraz jednego z moich ulubionych aktorów Juda Law znanego z takich filmów jak " Sherlock Holmes: Gra cieni" oraz "Anna Karenina". Film ten nie jest nie wiadomo jakim arcydziełem, ale jest to dobry film na odstresowanie się w piątkowy wieczór. Najlepiej ogląda się go w towarzystwie. Tylko uważajcie, gdy będziecie jeść popcorn, aby podczas ataku śmiechu nie utknął on wam w przełyku. ;) Film polecam bardzo, bardzo serdecznie. Osobiście już nie mogę się doczekać, aż będę miała okazję ponownie go obejrzeć.




I to by było na tyle. Dajcie znać w komentarzach, czy widzieliście już film, albo czy macie zamiar go obejrzeć. A tymczasem do następnego razu. ;)


20 komentarzy:

  1. Uwielbiam Agentkę :D Rola Stathama w tym filmie jest taka zaskakująca :D Nigdy wcześniej nie widziałam go jako typowego idioty ale w takim wydaniu też mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam jeszcze "Agentki", ale powiem szczerze, że chcę to jak najszybciej zmienić. Pewnie na poprawę humoru w sam raz! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/zwiadowcy-ziemia-skuta-lodem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie. Gdy już zapoznasz się z fabułą tego filmu daj znać czy ci się podobał.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Byłam w kinie na tym filmie i praktycznie płakałam ze śmiechu. Dawno nie widziałam tak dobrej komedii. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać ci rację. Ostatni film, na którym płakałam ze śmiechu to "Duże Dzieci".
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Słyszałam o tym filmie, lecz go jeszcze nie widziałam. Ale wydaje się być ciekawy. Chętnie w końcu się z nim zapoznam! :)

    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten film ;) Mam nadzieję, że będzie druga część <3

    Pozdrawiam
    http://fangirlspolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie widziałam tego filmu, a jakaś dobra komedia baaardzo by mi się przydała. Myślę, że poświęcę na seans najbliższy weekend. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam zamiar ją obejrzeć w ten weekend.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Kilka dni temu też właśnie oglądałam ten film! Świetny, można się pośmiać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno się tak nie śmiałam. ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Film jest nieco przesadzony, ale właściwie jak każda komedia. Fajnie było zobaczyć taką odmianę agentki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem fakt, że film jest przesadzony to zabieg, który został wprowadzony celowo. Fajnie jest się pośmiać z czegoś, co ludzie zazwyczaj biorą na poważnie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Kocham ten film. Muszę go koniecznie zobaczyć już niedługo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planach zobaczyć go jutro wieczorem. ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Nie oglądałam jeszcze tego filmu, ale uwielbiam komedie, więc na pewno obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak obejrzysz to koniecznie daj znać, co o nim sądzisz.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)