piątek, 1 kwietnia 2016

March Wrap-Up



Cześć kochani!!!
Marzec już się skończył, więc przyszła pora na podsumowanie tego, co udało bądź nie udało mi się przeczytać. Myślę, że nikogo nie zaskoczę mówiąc, że czas leci nieubłaganie. Niedawno był Dzień Kobiet, a tutaj już Prima Aprilis. Czas leci bardzo szybko. Za chwilę będzie koniec roku szkolnego i będą nasze ukochane wakacje. Ale zanim to nastąpi jeszcze trzy miesiące ciężkiej pracy przed nami. Ale odbiegam od tematu, więc przejdźmy do tego, co chciałam wam dziś przekazać. Zapraszam was na Marcowy Wrap-Up.




W Marcu udało mi się przeczytać 5 książek:

  • Powrót do Daringham Hall by Kathryn Taylor
  • W Ramionach Gwiazd by Amie Kaufman oraz Meagan Spooner 
  • Lola i chłopak z sąsiedztwa by Stephanie Perkins
  • Czy wspominałam, że cię potrzebuję? by  Estelle Maskame
  • Syrena by Kiera Cass

W marcu, podobnie jak w lutym, dużo się działo, więc posty pojawiały się rzadko. Najważniejszym punktem w marcu (dla mnie) była zmiana szaty graficznej bloga. Postawiłam na własne zdjęcia zamiast tych pobieranych z internetu, zmienił się też nagłówek i nazwa bloga. Wszystko wygląda teraz tak jak chciałam. Mam nadzieję, że wam również się podoba. Wprowadziłam też nową serię postów o nazwie Document Your Life. Polega ona na tym, że raz w miesiącu na moim kanale na Youtube pojawia się filmik przedstawiający to co działo się u mnie w danym miesiącu. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji zobaczyć filmiku z lutego to zapraszam. W tym miesiącu założyłam też konto na Twitterze, gdzie również was zapraszam. Linki do wszystkich moich social mediów zawsze znajdują się w lewym górnym rogu mojego bloga. Jak pewnie zauważyliście zrezygnowałam z cyklu TBR. Zauważyłam, że pomimo tego, że zaplanowałam sobie jakąś książkę do czytania to wcale tego nie robię, albo muszę się do tego zmuszać, dlatego jak na razie będę czytała to, co akurat mi się spodoba. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie, ale muszę przecież pamiętać, że czytanie jest przyjemnością, a nie przymusem. 

♥Chciałam wam jeszcze podziękować za to, że jest was tutaj już 92. Myślę, że na pierwsze uroidziny bloga uda nam się dobić do 100. Wierzę w was. Dziękuję, że na Instagramie jest was już ponad 800, a na Snapie ponad 1 000 !!! To jest niesamowite. Kocham was mocno. ♥


I to by było na tyle. Dajcie znać, co wam udało się przeczytać. A tymczasem do następnego razu. ;)


16 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku i powodzenia w kwietniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa "w ramionach gwiazd" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci serdecznie. Pochłonęłam w dwa dni. Książka wciąga niesamowicie i jest jednocześnie napisana tak, że nie chcesz jej odkładać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dobry wynik! "Lolę..." mam w planach, a "W ramionach gwiazd" strasznie mnie ciekawi ;)
    Pozdrawiam i życzę miłęgo weekendu,
    Ana

    http://czytam-z-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zarówno "Lolę..." jak i "W Ramionach Gwiazd" polec am serdecznie. "Lola...." jest lekko zwariowana, ale fajna i przyjemna.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja przeczytałam 6 książek w marcu i uważam, że jest to całkiem niezły wynik ;) Wyczekuję 100♥

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wyniku i dziękuję.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Mój marcowy wynik jest bardzo lichutki, w całości przeczytałam bowiem jedną książkę i to bardzo krótką oraz połowę drugiej. Ale ilość dla mnie nie ma większego znaczenia :)
    Jestem bardzo ciekawa "W ramionach gwiazd" :) Wygląd bloga jest bardzo ładny i przejrzysty :) też już nie robię TBR, zrobiłam tylko raz w styczniu i nic z tych planów nie wyszło.
    Życzę Ci, żebyś do rocznicy dobiła do 100 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie czytamy na wyścigi, a mam wrażenie, że polska blogosfera zmierza w tym kierunku. Dziękuję za miłe słowa. Cieszę się, że blog ci się podoba.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetny wynik, gratki! Zazdroszczę "W ramionach gwiazd" oraz "Syreny", chciałabym je mieć i przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry wynik, gratuluję! Życzę zaczytanego kwietnia ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)