sobota, 23 kwietnia 2016

Book Haul #8


Cześć kochani!!!
Dziś przychodzę do was ze stosem z kwietnia i końcówki marca. Są tutaj tylko cztery książki, ale mam nadzieję, że taki mały haul wam się spodoba. Jeżeli jesteście ciekawi, co udało mi się kupić/dostać w tym miesiącu to zapraszam do dalszej części posta.










Zarówno "Zima Koloru Turkusu" jak i "Syrena" to prezenty ode mnie dla mnie, które kupiłam sobie, gdy miałam wyrywaną ósemkę. Mogliście zobaczyć już je w moim filmiku Document Your Life z marca.




"Idź, postaw wartownika" udało mi się upolować w Matrasie za 9,99 zł. Nie mogła mnie wyjść bez tej książki ze sklepu. Tę książkę napisała autorka, która stworzyła powieść "Zabić Drozda", która jest jedną z moich ulubionych.



We wtorek ściągnęli mi aparat ortodontyczny i ponieważ trwało to trochę dłużej niż normalna wizyta u ortodonty spóźniłam się na autobus. Postanowiłam, więc wybrać się do empiku. Gdy zobaczyłam "Ugly Love" na półce z nowościami nawet się nie zastanawiałam tylko zgarnęłam egzemplarz i popędziłam do kasy.

I to by było na tyle. Może nie jest tego dużo, ale ja jestem zadowolona z tego, co udało mi się kupić. Dajcie znać, czy czytaliście, którąś z tych książek oraz, co o niej sądzicie. A tymczasem do następnego razu.

28 komentarzy:

  1. Same wspaniałości! Przyjemnej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka sama ostatnio w ręce miałam już książkę Harper Lee, ale nie jestem jej do końca pewna. I wciąż się zastanawiam :)
    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę przyznać, że kupiłam ją ze względu na okazyjną cenę oraz piękną okładkę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja też mam u siebie Ugly love :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idź, postaw wartownika za dyszkę!? Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie snap od Abigail Jailette z bloga Wyznania Książkoholiczki to bym o tym nie wiedziała.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Zima koloru turkusu i Ugly Love ogromnie mi się podobały :) jestem również bardzo ciekawa Syreny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syrena była ciekawa, ale Rywalki są o wiele lepsze.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Zazdroszczę "Ugly love"! Jestem jej bardzo ciekawa, więc mam nadzieję, że też ją niedługo zdobędę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czaiłam się jakiś czas na tę powieść i cieszę się, że wreszcie udało mi się ją przeczytać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Zazdroszczę "Ugly love". Ja na swój egzemplarz muszę poczekać do urodzin, czyli jeszcze miesiac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to czekanie jest warte tego, co znajdziesz w książce. Nie zawiedziesz się.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Jakie cudowności *.* Chętnie podkradłabym Ci "Idź postaw wartownika"! Poluję na tą książkę już od dawna ;)
    Miłego czytania :*

    Arancione z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się na nią czaiłam, a że była promocja w Matrasie to postanowiłam ją kupić. Mam nadzieję, że w Maju uda mi się ją przeczytać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. "Zimę kolonu turkusu" mam za sobą i chyba bardziej mi się podobała od pierwszego tomu. "Ugly love" w końcu dzisiaj zamówiłam i już nie mogę się doczekać kiedy wpadnie w moje ręce :D
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima koloru turkusu jest zdecydowanie lepsza niż pierwszy tom. Mam nadzieję, że Ugly Love ci się spodoba. Dziękuję.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Harper Lee też upolowałam za dyszkę. Uważam to za zdobycz roku! <3 Teraz tylko zakupić część I i przez parę dni nie będę wychodzić z pokoju!

    Pozdrawiam oraz życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zamówiłam pierwszą część. Mam nadzieję, że w tym tygodniu do mnie przyjdzie i będę mogła w czasie majówki się zagłębić w tę historię.
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Kupiłam ci jeden egzemplarz. Wczoraj wysłałam paczkę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Zazdroszczę "Ugly love" bo sama poluję na tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam się powstrzymać, gdy zobaczyłam ją w empiku.
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Ugly Love też posiadam! Cudowna książka <3

    http://zacisze-ksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Co prawda nie tego się spodziewałam po tej książce, ale to co otrzymałam w 100% mnie satysfakcjonuje.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)