piątek, 22 kwietnia 2016

April Wrap-up


Cześć kochani!!!
Kwiecień dobiega już powoli końca, więc przyszła pora na podsumowanie tego, co udało bądź nie udało mi się przeczytać. (Wiem, że jest jeszcze wcześnie i został cały tydzień do końca kwietnia, ale przez nawał obowiązków nie dam rady czytać za wiele w przyszłym tygodniu, dlatego wrap-up pojawia się dzisiaj.) Myślę, że nikogo nie zaskoczę mówiąc, że czas leci nieubłaganie. Ale nie przedłużając...Zapraszam na kwietniowy Wrap-Up!!!


W kwietniu udało mi się przeczytać 5 książek:
  • Zima Koloru Turkusu 
  • Miasto Kości - (zostało mi jakieś 100 stron do końca, więc uznajmy, że już skończyłam)
  • Osobliwe i Cudowne przypadki Avy Lavender
  • Lalka (lektura szkolna)
  • Ugly Love
Muszę przyznać, że jestem z siebie dumna, ponieważ przeczytałam 5 książek, a pierwszą z nich zaczęłam dopiero 17 Kwietnia. Mogę przyznać, że to mój osobisty rekord. W kwietniu wiele się nie zmieniło. Skupiłam się bardziej na szkole jako, że za niecałe dwa miesiące koniec roku szkolnego. Taką z najciekawszych rzeczy, które się wydarzyły był fakt, że rozpoczęłam regularnie dodawać snapy. Jeżeli jeszcze mnie nie znacie to moja nazwa na snapie to  monicasbooks. Oprócz tego cały czas pracuję nad moim kanałem na yt, który rusza pełną parą już tego lata. Jestem niesamowicie podekscytowana tym faktem i już nie mogę się doczekać aż będziecie mogli zobaczy ć, to co tam stworzyłam. Jak na razie pojawiają się tam moje filmiki z serii Document Your Life.

WAŻNE INFO
Mam pomysł na nową serię. Były by to posty, w których na koniec miesiąca przedstawiałabym wam, co mnie oczarowało bądź zachwyciło danego miesiąca w różnych kategoriach. Dajcie znać w komentarzach, czy chcielibyście taki post jeszcze w kwietniu.

I to by było na tyle. Dajcie znać w komentarzach, co wam udało się przeczytać. A tymczasem do następnego razu. ;)

16 komentarzy:

  1. Jedyną książką jaką przeczytałam z twojej listy jest "Miasto kości" - uwielbiam! Od dłuższego czasu w planach mam również "Ugly love". Nie miałam styczności z tą autorką, ale ostatnio bardzo mnie kusi! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/zwiadowcy-ziemia-skuta-lodem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem zakochana w "Mieście Kości".
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Gratuluję wyniku!
    Właśnie wczoraj zamówiłam Lato koloru wiśni i Zimę koloru turkusu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Życzę ci miłej lektury.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dobry wynik! Mi póki co udało się przeczytać 9 książek, ale mam nadzieję, że dobije do 11 i uda mi się przeczytać te dwie książki, które właśnie czytam. Czytałam Miasto kości... KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Życzę ci abyś dobiła do tych 11 książek.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Także uwielbiam Miasto kości. Niestety Zima koloru turkusu jeszcze nie czytana a trzeba to w końcu nadrobić, bo wiele dobrego słyszałam.
    Tak samo o Ugly Love.
    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno Ugly Love jak i Zima Koloru Turkusu polecam serdecznie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Z Twojej listy przeczytałam trzy książki: Miasto kości, Lalkę oraz Zimę koloru turkusu. Dwie pozostałe mam w planie.
    Życzę zaczytanego maja.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku! Mnie się wreszcie udało przeczytać W Ramionach Gwiazd. Książka jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! Cieszę się, że udało ci się ją przeczytać, a co więcej spodobała ci się.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ugly love mam na liście do zdobycia. Muszę zacząć wreszcie przygodę z książkami Hoover, bo ileż można to przekładać ;)
    Niezły wynik! Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Moim zdaniem nie pożałujesz, gdy zaczniesz przygodę z książkami Hoover mam nadzieję, że zrozumiesz, co miałam na myśli.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Z tych książek przeczytałam tylko "Miasto kości" oraz "Zimę koloru turkusu" i obie uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w "Zimie Koloru Turkusu" po prostu zakochałam. A "Miasto Kości" jeszcze czytam, więc nie mam zdania.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)