sobota, 26 marca 2016

Życzenia Wielkanocne 2016


Cześć kochani!!!
Witam was dziś w ten świąteczny czas. Mam wam do przekazania kilka słów, więc nie przedłużam i zapraszam do dalszej części posta.

W ten wspaniały świąteczny czas składam wam najserdeczniejsze życzenia. Zdrowych, pogodnych i przede wszystkim zaczytanych Świąt Wielkanocnych oraz wspaniałych chwil spędzonych w gronie najbliższych. Aby te święta były spokoje i abyście mieli czas odpocząć mimo wszystko. 

Poniżej zostawię wam moje ulubione życzenia, które co roku wysyłam moim znajomym. Mam nadzieję, że wam się spodobają. A tymczasem do następnego razu. ;)

Gdy nadejdzie Wielkanocny poranek
Niech spełnią się życzenia tęczowych pisanek...
Mazurków kajmakowych, bazi srebrzystych, 
Bogatego zająca i kurczaczków puszystych.
Świątecznego nastroju, biesiady obfitej, 
Lukrowego baranka, a w dyngusa - głowy wodą zmytej!



10 komentarzy:

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)