poniedziałek, 21 marca 2016

Nowości Wydawnicze - Kwiecień 2016



Cześć kochani!!!
Dziś przedstawię wam książki, które ukarzą się na polskim rynku wydawniczym już w Kwietniu. Zapraszam!

Nowości Wydawnicze...
Jest to cykl, który ukazuje się raz w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.

05 Kwietnia



Tom 3 "Sagi Ognia i Wody"








13 Kwietnia

Kiedy Tate, początkująca pielęgniarka, wprowadza się do mieszkania swojego brata, nie spodziewa się tak gwałtownych zmian w życiu. Wszystko przez przystojnego pilota Milesa Archera. Miles ustala tylko jedną regułę ich związku: nie pytaj o przeszłość i nie oczekuj przyszłości. Gdy ta sytuacja staje się nie do wytrzymania i prowokuje do pytań, ożywają jego dramatyczne wspomnienia. Tej powieści się nie czyta, tylko przeżywa – całą sobą, sercem i duszą, a po zakończeniu nic już nie jest takie samo.




13 Kwietnia



Tom 0 serii "Program"








13 Kwietnia



Drugi tom serii "Malfetto"








13 Kwietnia

Idealna lektura dla fanów George. R.R. Martina! Co może powstać z połączenia baśni o Pięknej i Bestii oraz legend o czarodziejskich istotach? Gdy Feyre zabija wilka, w jej domu zjawia się bestia, żądająca zadośćuczynienia. Zmuszona do zamieszkania w groźnej i pełnej magii krainie dziewczyna odkrywa, że jej prześladowca, Tamlin, nie jest zwierzęciem, a potomkiem starożytnej rasy, która niegdyś rządziła światem…





13 Kwietnia

Brit jest niepokorna i czasami pakuje się w kłopoty. Mimo to nie może zrozumieć, dlaczego ojciec i macocha oddają ją do Red Rock, ośrodka terapeutycznego, gdzie rzekomo leczy się zbuntowane nastolatki. Teraz jej życie spoczywa w rękach terapeutek o niedostatecznych kwalifikacjach, twardziela Szeryfa oraz okrutnej psycholog. Nikt nie zdoła przetrwać samotnie – lecz komu zaufać w miejscu, gdzie nagradzane jest donoszenie na koleżanki? Na szczęście Brit poznaje V, Bebe, Marthę oraz Cassie – cztery dziewczyny, dzięki którym może uda jej się nie oszaleć. Razem starają się zachować zdrowy rozsądek, by życie w Red Rock nie zmieniło się w ostateczny koszmar.

20 Kwietnia



Drugi tom serii " Sea Breeze"








I to już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Dajcie mi znać na jakie książki wy czekacie. A tymczasem do następnego razu. ;)

24 komentarze:

  1. Póki co, nic jakoś szczególnie mnie nie interesuje, ale może sięgnęłabym po książkę Sarah J. Mass.

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślałam, że w kwietniu nic mnie nie zainteresuje a tu proszę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. ,,Dwór cierni i róż" na pewno musi trafić w moje ręce. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Z książek wymienionych przez Ciebie na pewno przeczytam "Remedium", "Dwór cierni i róż" oraz "Ugly love". Reszta raczej mnie nie interesuje :)
    Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ugly Love nie będzie się skupiać tylko wokół scen erotycznych.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Tyleeeeeeeeeee książęk <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie nie jestem przekonana do żadnej z tych książek, ale znając życie jednak po którąś sięgnę. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie chcę przeczytać "Ugly love". Bardzo zainteresowała mnie również nowa pozycja Sarah J. Mass. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać obie z nich :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że uda mi się kupić powyższe pozycje a następnie przeczytać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Tom 0? Czyli to nie trzecia część?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mają być historie, które działy się przed tym co rozpoczęła? Plaga Samobójców. Nie do końca wiem o co chodzi. Mają to być chyba jakieś opowiadania.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. W kwietniu raczej nie będę na nic polować, ale może skuszę się na najnowszą powieść autorstwa Mass :)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo ciekawa co tam stworzyła.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. O nie! A ja planowałam odłożyć w kwietniu jakieś $. Widzę, że niestety nic z tego.

    Buziaki,
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie plany co miesiąc, a wiadomo jak to się kończy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Najbardziej jestem ciekawa "Ugly Love" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już sobie zamówiłam na empiku. Nie mogę się doczekać!
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Oczywiście jako fanka twórczości Hoover od razu zainteresowała mnie pozycja ''Ugly Love''. Prócz tego zwróciłam uwagę na książkę Forman, która swoją drogą ostatnio dużo piszę... Czytałam tylko jedne dzieło w jej wykonie, ale chętnie zmierzyłabym się z czymś nowszym.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o Gayle Forman to ja nie bardzo przepadam za jej twórczością, ale postanowiłam dać jej jeszcze szansę.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)