sobota, 19 marca 2016

Niepopularne Opinie o Popularnych Książkach



Cześć kochani!!!
Witam was po dłuższej przerwie. Dzisiaj TAG - dawno ich nie było na blogu, ale to dobrze, ponieważ zaczęły mnie irytować. Zauważyłam, że nie wnoszą praktycznie nic do życia. Ten TAG natomiast zawiera całkiem ciekawe pytania, które mogą przynieść jakieś korzyści. Jeżeli jesteście, więc zainteresowani moimi odpowiedziami to zapraszam!

1. Popularna książka lub seria, której nie lubisz.
Cykl "Lato".  Co prawda przeczytałam tylko pierwszy tom, ale już wiem, że nie chcę czytać reszty.

2. Popularna książka lub seria, której wszyscy nienawidzą, ale Ty kochasz.
Seria "After". Nie jest tak, że wszyscy jej nienawidzą, ale jest cała rzesza osób, które nie lubią tej pozycji, a ja wręcz przeciwnie. Ale to może dlatego, że mam słabość do fanfiction.

3. Trójkąt miłosny, w którym główna bohaterka wybrała złą osobę lub literacka para, której nie lubisz.
Nie znam takiej bohaterki, ale myślę, że wszystko przede mną.

4. Popularny gatunek literacki, po który rzadko sięgasz.
Kryminały. Nie przepadam za nimi. Wszystko, co łączy się z morderstwem, detektywami i krwią nie jest dla mnie.

5. Popularny bądź uwielbiany bohater, którego Ty nie lubisz.
Gansey z "Króla Kruków". Nie wiem w sumie dlaczego, ale już niedługo mam zamiar przeczytać tę książkę ponownie, więc może zmienię zdanie.

6. Popularny autor, do którego nie jesteś przekonana.
John Green. Co prawda przeczytałam już jego dwie książki, ale jakoś jego styl pisania do mnie nie przemówił.

7. Popularny wątek, którego masz już dosyć.
Dwa słowa. Trójkąty miłosne. Nic dodać nic ująć.

8. Popularna seria, której nie chcesz przeczytać.
Mój wybór padł na "Akademię Wampirów". Myślę, że etap wampirów już za mną.

9. Mówi się, że „Książka jest zawsze lepsza od filmu”, ale który film lub serial, podobał Ci się bardziej niż książka?
Zdecydowanie trylogia "Niezgodna" podobała mi się bardziej niż książki.



Nie nominuję nikogo, ale jeżeli masz bloga i chcesz zrobić ten tag to zapraszam. I to by było na tyle. Dajcie znać, jak wy byście odpowiedzieli na powyższe pytania. A tymczasem do następnego razu. ;)

14 komentarzy:

  1. Muszę obejrzeć Niezgodną, bo książka niezbyt mi przypadła do gustu, więc może film okaże się lepszy?

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ci się spodoba.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja Greena lubię, ale daleko mi do zachwytu. Przyznam szczerze, że bardziej podobają mi się ekranizacje od samych książek. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Ekranizacje jego książek są fenomenalne, ale książki niekoniecznie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcie, tam na górze! :')
    Myślę, że odpowiedziałabym podobnie w niektórych przypadkach. Chociaż wiem, która para jak dla mnie nie ma miejsca - Peeta (?) i Katniss. Choć na poączrku całkiem ich razem lubiłam, to ostatecznie doszłam do wniosku, że oni do siebie nie pasują.
    No, ale nie o tym mialam pisać :D Świetny tag, krótki, ale przyjemnie się go czytało :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. A co do Katniss i Peety to absolutnie się nie zgadzam. Moim zdaniem są świetną parą. Ale wiadomo, że to tylko moje zdanie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Trójkąty miłosne to jest jakaś katorga! Masakra i wszystko co najgorsze! Jeśli nie przekonałaś się do Greena, to polecam "Szukając Alaski" właśnie tego autora. Nic na siłę, ale spróbować możesz :)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie tej książki. Może w czasie przerwy świątecznej uda mi się zdobyć egzemplarz w bibliotece i przeczytać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja również mam trochę dosyć trójkątów miłosnych, muszę od nich odpocząć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie. Jak tak dalej pójdzie to za chwilę dojdzie do tego, że nie będzie żadnych innych wątków miłosnych.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Również nie jestem przekonana do Johna Greena :) Czytałam kilka jego pozycji, i na dobrą sprawę tylko jedna naprawdę przypadła mi do gustu.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że Szukając Alaski mnie przekona do tego autora. Wszyscy mówią, że jest to jedna z lepszych jego książek.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Mnie również seria "Niezgodna" podobała się bardziej niż książki.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)