piątek, 25 marca 2016

Mini Book Haul #7


Cześć kochani!!!
Dziś przychodzę do was ze stosem z marca. Są tutaj tylko cztery książki, ale mam nadzieję, że taki mały haul wam się spodoba. Jeżeli jesteście ciekawi, co udało mi się kupić/dostać w tym miesiącu to zapraszam do dalszej części posta.



Pierwszą książką, którą udało mi się kupić były "Osobiste i Cudowne Przypadki Avy Lavender". Skusiłam się na tę książkę po przeczytaniu fragmentu na stronie wydawnictwa SQN. Książka jeszcze przede mną, ale już nie mogę się jej doczekać.


"Porwana Pieśniarka" to pierwsza część mojego prezentu wielkanocnego. Paczka przyszła dużo wcześniej, dlatego tę książkę już zaczęłam czytać. Jak na razie jest fajna, ale czekam na to coś.


Drugi tom "Czy wspominałam, że cię kocham?" dorwałam w dniu premiery. Byłam tak ciekawa dalszych losów głównych bohaterów, że postanowiłam kupić ją od razu. Niestety przez natłok nauki nie dałam rady jej jeszcze przeczytać.


Ostatnią pozycją jest jak widać na załączonym obrazku, lektura szkolna. Kupiłam ją z tego względu, że mam w planach zdawać maturę rozszerzoną z języka polskiego i lektury w domu przydadzą mi się do nauki. "Lalka" pomimo tego, że jest gruba to mnie się jak na razie podoba. Mam nadzieję, że tak będzie do końca książki.






I to by było na tyle. Może nie jest tego dużo, ale ja jestem zadowolona z tego, co udało mi się kupić. Dajcie znać, czy czytaliście, którąś z tych książek oraz, co o niej sądzicie. A tymczasem do następnego razu. ;)


22 komentarze:

  1. Może haul nie jest duży, ale zdobycze świetne! Szczególnie "Porwana pieśniarka" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Staram się nie kupować za dużo bo mam mnóstwo książek, które muszę jeszcze przeczytać, ale te nowości tak kuszą. ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Zazdroszczę drugiego tomu "Czy wspominałam, że cię kocham?".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się kochana. Jak tylko przeczytam to wyślę ci abyś i ty mogła przeczytać. ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Na Porwaną Pieśniarkę sama mam ochotę, natomiast drugi tom DIMILY mnie troszkę rozczarował. Ale za to pięknie pokazuje Nowy Jork - to spory plus :)) Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender właśnie skończyłam - recenzję niedługo opublikuję u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Okładka drugiego tomu DIMLY jest przepiękna. A na recenzję czekam z niecierpliwością.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Zazdroszczę takich zdobyczy, osobiście dawno żadnej książki sobie nie kupiłam, ale są też biblioteki. Mam nadzieję, że w końcu zrobię jakieś porządne zakupy książkowe.

    http://chanelbabeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba muszę sobie wreszcie założyć kartę w mojej miejskiej bibliotece. Aż wstyd, że jeszcze jej nie mam. Hahaha...
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo fajne zdobycze! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam ,,Porwaną Pieśniarkę" i bardzo miło ją wspominam. Udane łowy! :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mnie również się spodoba.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Mnie najbardziej ciekawią dwie pierwsze pozycje, ale niestety nie miałam jeszcze okazji po nie sięgnąć :(


    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/03/raven.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że gdy będziesz miała okazję je przeczytać to dasz mi znać, co o nich sądzisz.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Śliczne zdjęcia i piękne książki :) Podkradłabym "Porwaną pieśniarkę" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. ,,Nieduży haul z pozycjami, które na pewno chcesz mieć.'' - taki powinien być tytuł tego postu :") Na Pieśniarkę czekam już od miesiąca, uśmiecham się do niej, ale na razie cały czas coś stoi mi na przeszkodzie, by ją przygarnąć.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. A Pieśniarkę mam nadzieję, że wkrótce uda ci się zdobyć.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Chętnie podkradłabym tobie "Porwaną pieśniarkę", ale mam zamiar sama niedługo ją dorwać :) Pozdrawiam <3

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ci się uda. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Świetne zdobycze! Sama poluję na pierwsze dwie książki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda ci się je szybko zdobyć.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)