poniedziałek, 15 lutego 2016

Ulubieńcy: Top 5 Moich Ulubionych Seriali


Cześć kochani!!!
Wiem, że posty ostatnio pojawiają się dosyć rzadko, ale to dlatego, że nie miałam dostępu do komputera przez jakiś czas, ale już do was wracam, a ponieważ mam ferie to postów pojawi się nawet sporo. Wybaczcie mi również, że kolejny post z cyklu Ulubieńcy pojawia się jeden po drugim, ale bardzo chciałam opublikować ten post zanim zacznę oglądać inne seriale, ponieważ wtedy ów ranking może ulec modyfikacji. Dziś przedstawię wam moje ulubione seriale, które moim znaniem są warte zobaczenia. Jeżeli jesteście ciekawi, co oglądam w weekendy to zapraszam do dalszej części posta.

5. Glee

Nauczyciel języka hiszpańskiego, w jednej z amerykańskich szkół średnich, Will Schuester (Matthew Morrison), chcąc przywrócić szkolny Glee Club do dawnej świetności, postanawia zostać jego kierownikiem. Nie spodziewa się tylko przeciwności jakim będzie musiał stawić czoło: od niechęci i sceptycyzmu uczniów, do podłych intryg trenerki (Jane Lynch) szkolnej drużyny cheerleaderek. 





4. Plotkara

Tajemnicza Plotkara  ma oko na Upper East Side. Widzi wszystko i wie wszystko. To dzięki niej poznajemy perypetie młodych pięknych i bogatych nastolatków z Nowego Jorku. Piękna i ambitna Blair Waldorf  po wyjeździe swojej przyjaciółki Sereny van der Woodsen, stała się najpopularniejszą osobą w szkole. Podziwiana przez dziewczyny, pożądana przez chłopaków... Blair doskonale odnalazła się w nowej roli, jednak po roku, niespodziewanie pojawia się Serena... Jak wiele to zmieni? Czy dziewczyny odnowią przyjaźń? I dlaczego Serena wróciła? Odpowiedzi udzieli nam... Plotkara, która wie, za co ja kochamy, i właśnie dlatego zadba, abyśmy mieli o czym plotkować.


3. Pamiętniki Wampirów

Po niemal półtora wieku Stefan Salvatore powraca do swojego rodzinnego miasteczka. Poznaje tam Elenę. Jej twarz do złudzenia przypomina wampirzycę, która uczyniła go nocnym łowcą. Do miasteczka powraca również brat Stefana - Damon. Niezwykły plan, który Damon zamierza wprowadzić w życie odkryje tajemnice z przeszłości oraz pociągnie za sobą wiele ofiar, gdyż powiedzenie "dążyć do celu po trupach" traktuje on wyjątkowo dosłownie. Oprócz Eleny, Stefana i Damona poznajemy również innych mieszkańców miasteczka Mystic Falls. Jeremy, młodszy brat Eleny, którego rozpacz po tragicznej stracie rodziców popycha w kierunku narkotyków. Matt, który pomimo iż nie może zaakceptować faktu, że jego związek z Eleną rozpadł się, nadal stara się być jej przyjacielem. Bonnie, która przypadkiem odkrywa iż ma zdolności magiczne. Caroline, beztroska blondynka, która choć nikogo i niczego nie potrafi traktować poważnie, w skrytości ducha marzy by stać się kimś lepszym, aby zasłużyć na miłość. Tyler, który choć wychowany został w szanowanej rodzinie nie potrafi okazywać szacunku zarówno własnej dziewczynie, jak i kolegom. W żyłach każdego z nich płynie krew ich przodków, którzy w 1864 roku znali wampirzycę Katherine i braci Salvatore


2. The Originals

Opowieść o najstarszej rodzinie wampirów na świecie, która zobowiązała się przed wiekami pozostać na zawsze razem. Klaus (Joseph Morgan), pół wampir, pół wilkołak, powraca do Nowego Orleanu – miasta, które wraz z najbliższymi wybudował kilkaset lat temu. Spotyka się z Marcelem (Charles Michael Davis) posiadającym całkowitą kontrolę nad mieszkańcami. Dowiaduję się także, że Hayley (Phoebe Tonkin) przebywa we francuskiej dzielnicy, poszukując wskazówek dotyczących historii jej rodziny.




1. Reign (polski tytuł to "Nastoletnia Marta Stuart")

Maria Stuart (Adelaide Kane) to młoda dziewczyna, która wychowywała się w zakonie. Nastolatka przez piętnaści lat nie była świadoma tego, iż jest królową Szkocji. Jej pochodzenie wychodzi na jaw, kiedy jedna z zakonnic zostaje otruta. Wtedy dziewczyna wyjeżdża do Francji, aby poślubić syna króla - Franciszka (Toby Regbo). Na dworze królewskim towarzyszą jej cztery przyjaciółki, a zarazem damy dworu: Kenna (Caitlin Stasey), Lola (Anna Popplewell), Greee (Celina Sinden) i Aylee (Jenessa Grant). Wybranek Marii nie jest zadowolony, iż musi poślubić królowa Szkotów. Sprawy komplikują się jeszcze bardziej, kiedy nieślubny syn króla - Bash (Torrance Coombs) zakochuje się w Marii


I to  by było właściwie na tyle. Dajcie znać w komentarzach jakie seriale wy oglądacie. Jeżeli bylibyście zainteresowani np. recenzjami jakiś seriali albo chcielibyście abym wprowadziła na mojego bloga serię związaną z recenzjami bądź dyskusją na temat seriali to również dajcie mi znać w komentarzach. A tymczasem do następnego razu. ;)


30 komentarzy:

  1. ,,Plotkarę" oglądałam na bieżąco, więc już jest dla mnie miłym wspomnieniem. ,,Pamiętniki wampirów" uwielbiam przez pierwsze 3-4 sezony, potem robiły się coraz gorsze i w końcu rzuciłam ten serial. ,,Reign" oglądam, chociaż aktualnie mam do nadrobienia kilka odcinków. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja "Plotkarę" również mam już za sobą, ale lubię sobie do niej wracać, od czasu do czasu. Moim zdaniem pierwsze 3 sezony "Pamiętników Wampirów", tak jak wspominałaś, były najlepsze, a reszta jest moim zdaniem kręcona dla pieniędzy. Ja "Reign" odkryłam tydzień temu, a dzięki temu, że byłam chora zdążyłam nadrobić wszystkie odcinki. Ten serial jest zdecydowanie moim odkryciem roku 2016. Po prostu uwielbiam ten serial. A Franciszek jest...Co tu dużo mówić.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. A według mnie dwa pierwsze sezony TVD to była porażka. wszystko kręciło się wkoło miłości głównych bohaterów i trochę pominięto główny wątek. Kolejne sezony są o wiele ciekawsze. Takie moje skromne zdanie ☺

      S.

      Usuń
    3. Mnie się najbardziej podobały, ponieważ gdy zaczęłam oglądać TVD nastawiłam się głównie na romans.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pierwsze trzy oglądałam, ale przestałam, bo mi się znudziły. Dwóch pozostałych nie znam, chociaż "Reign" troszeczkę mnie kusi ;)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podeszłam dosyć negatywnie nastawiona do Reign po tym, co przeczytałam na temat tego serialu w internecie, ale postanowiłam zaryzykować i się nie zawiodłam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Plotkara, TVD i TO już mnie znudziły. Teraz moim numerem jeden jest Gra o tron i Supernatural :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubiłam Grę o Tron, ale w pewnym momencie się nią znudziłam i przestałam oglądać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. "Plotkarę" uwielbiam! Oglądałam każdy odcinek na bieżąco! Jestem w tym serialu zakochana!
    "Glee" też lubię. Świetny serial! Oglądałam 1 sezon, na kolejna jakoś zabrakło czasu :(

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do "Plotkary" to mam tak samo. A "Glee" oglądałam na bieżąco, ale po śmierci Cory'ego Monteitha jakoś przestałam oglądać i teraz niedawno nadrobiłam resztę odcinków.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Pamiętniki :)! Pomimo, że serial miał swoje wzloty i upadki, lubię go oglądać. Moje ulubione też to Gotowe na wszystko, seria o Poirocie, Walking dead.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie bardzo przepadam za "Walking dead" oglądam go wraz z moim chłopakiem, ale nie lubię.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Pamiętniki Wampirów i The Originals należą również do moich "top seriali". A Ian Somerhalder... ah! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Plotkarę i Glee bardzo lubię, a o reszcie słyszałam, ale nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są różne opinie na temat tych seriali i wiadomo, że gusta są różne.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Oglądałam tylko "Plotkarę", nawet mi się podobało, chociaż potem się trochę pogubiłam, o co chodzi. Ja na razie oglądam tylko Sherlocka <33

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie bardzo lubię Sherlocka. Uwielbiam filmy, ale serial jest dla mnie jakiś odpychający.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Z tych seriali oglądam tylko Plotkarę i Pamiętniki Wampirów, może kiedyś przekonam się do reszty.

    http://chanelbabeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że moja "kolekcja" seriali powiększy się w najbliższym czasie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Oglądałam "Plotkarę" i nie było jakiś fajerwerków, ale taki lekki, ogłupiający trochę, ale i z tajemnicą, intrygą serial, w porządku. Z seriali to musisz obejrzeć jeszcze "Sherlocka", jest boski <3

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie bardzo przepadam za serialową wersją. Wolę filmy o Sherlocku.
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Ojej, ja uwielbiam Pamiętniki wampirów!
    Tak się wciągnęłam, że w 4 dni obejrzałam pierwszy sezon, w pięć drugi, a właśnie kończę trzeci! :)
    Wolisz Damona czy Stefana? :D
    Na którym sezonie jesteś?
    Ja chcę szybko nadrobić, by być na bieżąco z przyjaciółką, która mnie w to wciągnęła i móc oglądać The Originals :)

    Pozdrawiam i zapraszam na nową recenzję.
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com
    Snapchat: przerwa_ksiazke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynając od początku.
      Uwielbiam TVD!!! Ja obejrzałam 6 sezonów w zeszłe wakacje. A teraz nadrabiam 7 jako, że mam ferie. KOCHAM DAMONA!!! Chociaż przez cały pierwszy sezon myślałam, że to Stefan jest moim ulubieńcem. Ja zaczęłam oglądać The Originals po 20 Odcinku 4 Sezonu, ponieważ właśnie od tego odcinka rozpoczyna się akcja The Originals.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ja też mam teraz ferie i chcę nadrobić te sezony jak najszybciej, chociaż w sumie chcę się nimi rozkoszować jak najdłużej...
      Jak żyć?! :D
      Ja tak samo - pierwszy sezon należał do Stefana, ale potem pokochałam Damona :D

      Usuń
    3. Jesteśmy chyba ukrytymi bratnimi duszami. ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Nie oglądałam żadnego z tych seriali! Ja całą swoją serialową miłość zużyłam na "Doctora Who" i "Sherlocka" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham "Doctora Who", ale niestety nie tak bardzo jakbym chciała.
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Plotkara jest świetna! <3 TVD również oglądam i kiedyś kochałam ten serial, ale teraz już niestety jest trochę bez sensu i oglądam go tylko z sentymentu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z TVD mam tak samo. Niby kocham ten serial, ale w sumie dochodzę po woli do wniosku, że jest bezsensu.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)