niedziela, 7 lutego 2016

Ulubieńcy: Filmy, których wyczekuję w 2016r.


Cześć kochani!!!
Dziś przychodzę do was z bardzo szybkim postem z serii ulubieńcy. Przedstawię wam dziś 4 filmy, których najbardziej wyczekuję w 2016 r. Nie przedłużając zapraszam do dalszej części posta!!!


11 Marzec 

Tym razem Tris i Cztery muszą przekroczyć granicę metropolii przyszłości i wejść do zupełnie nieznanego sobie świata, ukrywanego przez system. Jest to jedyny sposób, by ocalić ludzkość i zniszczyć dyktaturę. To co odkryją po drugiej stronie każe im zweryfikować wszystko, w co dotąd wierzyli i raz jeszcze dokonać podstawowych wyborów dotyczących odwagi, wierności, poświęcenia i miłości. Czeka ich ostateczna walka o świat, o siebie, o miłość.









8 Kwiecień

Na długo nim królową Ravennę (Charlize Theron) przeraziła rozkwitająca uroda Śnieżki i postępujące widmo utarty władzy, Ravenna w cichości przyglądała się jak jej siostra – Freya (Emily Blunt), po bolesnej zdradzie, która złamała jej serce, opuszcza Królestwo. Potrafiąca zamrażać swoich wrogów Królowa Lodu Freya spędza lata w samotności, tworząc legion śmiercionośnych łowców, w którego zastępach znajdują się Łowca Eryk (Chris Hemsworth) i wojowniczka Sara (Jessica Chastain), którzy kierują się jedną zasadą – Nigdy nie kochać. Kiedy Freya dowiaduje się o losach swej siostry, wzywa swoich zaufanych łowców, by sprowadzili Magiczne Zwierciadło…






15 Kwiecień
Nie jesteśmy sami we wszechświecie. Obcy najpierw odebrali nam elektryczność, potem zrzucili powodzie, zarazy i inne klęski żywiołowe. I tak, po czwartej fali ataku kosmicznych najeźdźców z siedmiu miliardów mieszkańców Ziemi została zaledwie przerażona i zdesperowana garstka. Cywilizacja obcych przewyższa naszą tysiąckrotnie, udało im się poznać nasz sposób myślenia, przewidywać każdy krok. Niewiele wskazuje, by ktokolwiek przetrwał nadchodzącą piątą falę. Świat, w którym żyją Cassie, Evan, Ben i Sams, to płonące wymarłe miasta, krajobraz apokaliptyczny, nikt z ocalałych nie ufa nikomu innemu, strach paraliżuje Ziemię. Młodzi bohaterowie, by przetrwać, muszą dowiedzieć się, kim są przybysze, dlaczego chcą zgładzić ludzkość i czy istnieje choćby szansa na przetrwanie. Może im w tym pomóc młody mężczyzna, którego spotyka Cassie.




10 Czerwiec 
Louisa "Lou" Clark (Emilia Clarke) mieszka w niewielkim angielskim miasteczku i nie wie jeszcze, co zrobić ze swoim życiem. Ekscentryczna 26-latka próbuje sił w wielu dziedzinach, by pomóc swej rodzinie związać koniec z końcem. Zostaje opiekunką Willa Traynora (Sam Claflin), młodego, bogatego bankiera, którego losy całkowicie zmieniły się na skutek tragicznego zdarzenia sprzed dwóch lat. Niegdyś pełen energii, dziś cyniczny do szpiku kości Will wyzbył się już wszelkiej nadziei na szczęście. Dziewczyna postanawia pokazać mu, że jest jeszcze inna droga...







I to by było na tyle. Dajcie znać w komentarzach na jakie filmy wy czekacie. A tymczasem do następnego razu. ;)


36 komentarzy:

  1. Osobiście najbardziej czekam na ekranizację "Inferno", lecz będzie dopiero na jesieni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że nawet nie słyszałam, że zostanie ekranizowane.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. "Me before you" i "Wierna" także są na mojej liście już nie mogę się doczekać, aż będę mogła obejrzeć te filmy ;)

    Pozdrawiam, Maniaczka książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również czekam na Me before you. Po obejrzeniu zwiastuna ryczałam jak bóbr! Niestety książki nigdzie nie ma ;( O reszcie słyszałam, oprócz Huntsman. Ogólnie, to nie oczekuję ani na Piątą falę, ani na Wierną. Buziaki, Idalia :**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ubolewam nad tym, że nie przeczytam tej książki przed zobaczeniem filmu. Ale może wydadzą ją z nową okładką? Mam taką nadzieję. A co do zwiastunu to obejrzałam go chyba z 15 razy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Również czekam na Lowce tym bardziej że nie będzie nadetej Stweart :)
    Nie mogę się też doczekać Me before you bo czytałam książkę i skradla moje serce <3 co do samej książki to mam potwierdzone info że będzie dodruk i liczę że dadzą filmową okładkę :3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację dotyczącą książki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Zainteresowałaś mnie "Me before you''. Tym bardziej, że gra tam Sam, a to już duży plus dla filmu ^^

    wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także czuję zainteresowanie „Me before you”. To może być całkiem dobry film, na pewno wart zobaczenia w kinie. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Wolałabym jednak najpierw przeczytać książkę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Również wyczekuję Wiernej i Łowcy. No i wielu innych, a głównie Deadpoola. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak średnio lubię typ filmów pokroju "Deadpoola".
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Również czekam na "Piątą falę" i "Zanim się pojawiłeś". Resztę też pewnie obejrzę, ale już nie czekam na nie z takim entuzjazmem ;)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedstawiłam w tym poście moich 4 faworytów, ale "Zanim się pojawiłeś" to mój największy faworyt.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Czekam na "Me Before You" i "Piątą fale".

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd się dowiedziałam, że Piąta Fala będzie zekranizowana byłam podekscytowana.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Od dzisiaj czekam na "Me before you"! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że zwiastun widziałam 15 razy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Również czekam na "Me before you". Widziałam zwiastun i jestem zauroczona♥ Pozdrawiam :*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham ten zwiastun. Mogłabym go oglądać i oglądać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Ja sama czekam (głównie, bo nie tylko) na ekranizacje komiksów, tych Marvelowskich (Kapitan Ameryka, Deadpool, X-meni)x, dodatkowo tylko Ligę Samobójców.
    Z tych filmów co Ty wybrałaś nie mogę się doczekać "me before you" oraz "The 5th wave" :)

    Pozdrawiam!
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie bardzo lubię te filmy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Ja czekam na Wierna ☺ a oprocz tego tez caly czas chce obejrzec Nienawista Osemke.. juz jest w kinach a mimo to nie moge sie wybrac :( Pozdrawiam i zapraszam do mnie ☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo chciałam zobaczyć, ale ktoś na snapie mi zaspojlerował zakończenie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. "The 5th Wave" i "Me Before You" zapowiadają się świetnie. Już nie mogę się doczekać tych filmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się doczekać "Wiernej", aczkolwiek ubolewam nad tym, iż została rozłożona na dwie części. Obawiam się, że pierwsza połowa nie będzie wnosić wiele to fabuły, a dopiero druga zaskoczy akcją. Cóż, pozostaje mi mieć nadzieję, że moje obawy są nieuzasadnione ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zaksiążkowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że nawet nie wiedziałam, że Wierna będzie rozdzielona. Ale w sumie to teraz bardzo popularny zabieg wykonywany przez reżyserów czy twórców filmowych.
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Ja najbardziej wyczekuję Wiernej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę przyznać, że straciłam trochę zainteresowanie tym filmem, ale wciąż mam ochotę go obejrzeć.
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. Nie mogę doczekać się "Wiernej"! Trylogię chcę zakupić w filmowych okładkach i przeżyć tę historię jeszcze raz, ale już książkowo. Zastanawiam się tylko, czy "Wierną" wydadzą z okładką z tego roku czy przyszłego (film podzielili na dwie części). Chcę też obejrzeć "Me before you" (płakałam na trailerze!) i "Piątą falę".

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową recenzję!
    Przerwa na książkę
    Snapchat: przerwa_ksiazke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zbieram tę trylogię w filmowych okładkach.
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. Nie przepadam za filmami o obcych, więc tych na pewno nie obejrzę, ale za to chętnie zobaczę "Me before you" :) Czy dobrze kojarzę, że jest taka książka, autorstwa bodajże Jojo Moyes?

    Pozdrawiam,
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zorientowałam, że mam tę książkę na półce. I ja jej nie czytałam?!!!!! Hańba!!!! :o

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)