piątek, 5 lutego 2016

February TBR


Cześć kochani!!!
Styczeń się skończył, więc nadeszła już pora aby przedstawić wam kilka pozycji, które mam zamiar przeczytać w Lutym. Jako, że 14 Lutego są Walentynki postanowiłam w tym miesiącu czytać tylko książki o miłości. Jeżeli jesteście ciekawi jakie tytuły wybrałam to zapraszam do dalszej części posta. Zapraszam na February TBR.




"Zostań, jeśli kochasz" zaczęłam już czytać pod koniec 2015 roku i z jakiegoś powodu przerwałam czytanie tej książki. Dlatego w tym miesiącu pragnę ją skończyć. 









Bardzo chciałabym zakończyć czytanie tej duologi, dlatego postanowiłam, że przeczytam również "Wróć, jeśli pamiętasz". Książki są krótkie i mam nadzieję, że zdążę przeczytać je do rozpoczęcia moich ferii, czyli do 15 Lutego.








Ta książka leży u mnie od Targów Książki w Krakowie. Muszę wreszcie się za nią zabrać. A jej tematyka idealnie wpisuje się w moje postanowienie na ten miesiąc.








Nie jestem jeszcze do końca pewna czy będę czytać drugą część "Ten Jeden Dzień", ale chciałabym tę część również przeczytać. Zrobiłam ostatnio zamówienie na aros.pl i zamówiłam "Byłam tu" Gayle Forman, a postanowiłam sobie, że jej nie przeczytam dopóki wszystkie jej książki, które mam na półce nie zostaną przeczytane.








Tę książkę chcę przeczytać z 3 powodów.
1. Jest to książka o miłości, a teraz mam humor na takie książki.
2. Jest to krótka książka.
3. Już od bardzo dawna marzę o jej przeczytaniu.







Pomimo obrzydliwej okładki coś ciągnie mnie do tej pozycji. Nie wiem czy uda mi się jednak ją przeczytać. Jeżeli zdążę to będę zadowolona, ale przez ferie będę czytała albo "Pana Tadeusza" albo "Lalkę", więc zobaczymy, co z tego będzie.








Ostatnią książkę MUSZĘ przeczytać w Lutym, ponieważ chcę wreszcie obejrzeć film. A pomyślałam, że może to być idealny film na walentynki, więc muszę się streszczać.








I to by było na tyle. Tak prezentują się wszystkie książki, które planuję przeczytać w Lutym. Oczywiście jakieś książki mogą jeszcze dojść lub odejść, ale mam nadzieję, że uda mi się je wszystkie przeczytać. Dajcie znać w komentarzach, co wy planujecie przeczytać w Lutym. A tymczasem do następnego razu. ;)


28 komentarzy:

  1. Książki Gayle Forman to dobry wybór na Walentynki ;) Może sama przeczytam coś z tego zestawienia?
    Ferie również rozpoczynam 15 lutego, więc wreszcie znajdę czas, aby trochę nadrobić zaległości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ferie od 15 Lutego. ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. O większość książek już słyszałam, ale tylko ''Wróć jeśli pamiętasz'' czytałam.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie dowiem się, co o niej sądzisz.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Same ciekawe pozycje. Zazdrościmy :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę, że i wam uda się przeczytać w tym miesiącu same perełki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. O nie, Gayle Forman to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę się sama przekonać, czy jej styl pisania mi się spodoba.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Cieszę się, że w końcu zabierzesz się za książki, które to ja ci poleciłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę. Hahaha...
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Anna i pocałunek w Paryżu bardzo ciekawa książka :) mam nadzieje że tobie też się spodoba :) pozdrawiam cieplutko i miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Z tych książek czytałam tylko "Cudownie tu i teraz" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak ci się podobała ta książka? Jestem bardzo ciekawa twojej opinii.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Nie cierpię książek Forman! Grr... Ale mam nadzieję, że ci się spodoba. Zaczytanego miesiąca!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przesyłam buziaki. ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Osobiście nie przepadam za książkami, które tu wymieniłaś, ale życzę ci jak najbardziej powodzenia! :)


    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/02/ember-in-ashes-imperium-ognia.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ambitne plany. Mi udaje się max 4 książki miesięcznie, ale studia i praca strasznie utrudniają czytanie. Powodzenia;)

    http://fangirlspolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja normalnie też tyle czytam, ale jako, że od 15 Lutego mam ferie to mam nadzieję, że uda mi się przeczytać więcej. Tym bardziej, że te książki są stosunkowo krótkie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Widzę, że masz dużo Pani Forman w swoim tbrarze ;) W sumie to nawet ją lubię, ale nie oczekiwałabym jakiś rewelacji. Pozdrawiam :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podzielenie się swoją opinią.
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Dużo książek Forman w tym stosiku :D Ja na razie czytałam tylko "Zostań jeśli kochasz" i przyznam, że niezbyt podobała mi się ta książka, ale może kiedyś dam autorce drugą szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja muszę sobie sama wyrobić zdanie na temat tej autorki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Też planuję przeczytać "Cudowne tu i teraz", ale jakoś nie mogę się za nie zabrać, właściwie to nie do końca wiem dlaczego. No ale może przyjdzie na to czas.
    whiteblackbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się, przyznać, że ja nie przeczytałam w Lutym żadnej książki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Gorąco polecam Ci przeczytanie Anny, to jest przepiękna historia o miłości :3 z kolei Zostań jeśli kochasz mnie rozczarowalo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za twoją opinię.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)