wtorek, 1 marca 2016

Mini Book Haul #6


Cześć kochani!!!
Dziś przychodzę do was ze stosikiem z Lutego. Są tutaj tylko cztery książki, ale mam nadzieję, że taki mały haul wam się spodoba. Jeżeli jesteście ciekawi, co udało mi się kupić/dostać w tym miesiącu to zapraszam do dalszej części posta.


Od prawej:



Przedpremierowy egzemplarz "W Ramionach Gwiazd" udało mi się zakupić na 4 Zlocie Fanów Moondrive w Katowicach, 27 Lutego.
Moją krótką relację z tego zlotu mieliście okazję już poznać.








"Powrót do Daringham Hall" to mój powitalny prezent z klubu książkowego, który założyło Wydawnictwo Otwarte. Nie wiem czy to dalej obowiązuje, ale zapisać się do klubu możecie tutaj . Do książki została dołączona zakładka, którą pokażę wam pod koniec posta.







"Amber" udało mi się zakupić, gdy czekałam na wizytę u ortodonty, co umiliło mi tę wizytę, a mój humor polepszył się jeszcze bardziej, gdy okazało się, że książka jest na promocji.





Książkę "Nick & Norah. Playlista dla dwojga" udało mi się wygrać na fanpagu wydawnictwa Bukowylas w jednym z ich konkursów. 








A tak prezentuje się zakładka, o której wspominałam wcześniej.








I to by było na tyle.Szału nie ma, ale ja jestem zadowolona z tego, co udało mi się kupić. Dajcie znać, czy czytaliście, którąś z tych książek oraz, co o niej sądzicie. A tymczasem do następnego razu. ;)


16 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ci tych cudeniek! Ja z chęcią przeczytam "W ramionach gwiazd" i "Nick&Norah. Playlista dla dwojga" :) zapraszam na konkurs u mnie na blogu :)

    Pozdrawiam, Maniaczka książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z chęcią wezmę udział w konkursie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Co tu dużo mówić...zazdroszczę takiego stosiku, bo mnie jak na razie pieniążków brak! :D

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/02/collide.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój portfel już prosi o przerwę, a zaczął się marzec. ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Genialne książki! Do mnie przybyło 5 książek^^
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam własnie na książkę od klubu Książko Kobiecym Okiem :D Super stosik ;) planuje kupić W ramionach gwiazd
    pozdrawiam ciplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Moja przyszła uszkodzona niestety, ale to wina poczty.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Podkradłabym W ramionach gwiazd :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa W ramionach gwiazd jest taaaakie cudowne ze nie mogłam się powstrzymać i zamówiłam wersję papierową mimo ze mam już e-booka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym też tak zrobiła. Choćby tylko dlatego, aby ta przepiękna okładka mogła zdobić moją biblioteczkę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Gratuluje oczywiście wygranej w konkursie! Żadnej z powyższych książek nie czytałam, ale też póki co mnie do nich nie ciągnie. Może jak bliżej zapoznam się z ich fabułą to zmienię zdanie.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę, że "W Ramionach Gwiazd" może ci się spodobać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Podkradłabym ci "W ramionach gwiazd"...chociaż w sumie to już swój egzemplarz zamówiłam.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)