niedziela, 28 lutego 2016

4 Zlot Fanów Moondrive w Katowicach


Cześć kochani!!!
Dziś przychodzę do was z krótką relacją z wczorajszego 4 Zlotu Fanów Moondrive. Jeżeli nie mogliście wczoraj przybyć, a interesuje was to, co się działo albo po prostu jesteście zainteresowani tym tematem to zapraszam do dalszej części posta.


Zacznijmy może od tego, że na ten zlot wybrałam się z moją przyjaciółką Kingą z bloga Recenzje by infinity . Przyjechałyśmy do Katowic około godziny 12:40 i postanowiłyśmy pójść kupić sobie kawę, a następnie udałyśmy w stronę Placu Sejmu Śląskiego, gdzie w klubo-kawiarni "Strefa Centralna" odbył się zlot. Na miejsce dotarłyśmy około godziny 13:00 i byłyśmy zdumione ilością osób, które już czekały przed wejściem. I tak czekałyśmy całe 45 minut na to, aż Zlot się rozpocznie. Udało nam się załapać na torby upominkowe, w których znalazły się tatuaże, smycz, szminka, ołówek oraz ankieta, którą oddawałyśmy przy wyjściu ze zlotu. Zlot rozpoczął się z 10 minutowym opóźnieniem, ponieważ wszyscy "rzucili" się na stanowisko, przy którym sprzedawano książki w bardzo atrakcyjnej cenie. Kinga kupiła nam jedne z ostatnich przedpremierowych egzemplarzy książki "W Ramionach Gwiazd". Jestem bardzo szczęśliwa, że udało nam się zakupić tę pozycję. Ale wracając do Zlotu.




Pierwszą atrakcją był wywiad z jutuberką Alex Mandostyle  , z którą udało mi się również zrobić zdjęcie. Ola jest przesympatyczną osobą, którą było naprawdę warto poznać. Sprawiała wrażenie oczytanej, bardzo umiejętnie odpowiadała na pytania prowadzącego, ale co najważniejsze mówiła z sensem. Cieszę się, że mogłam ją poznać.




Następnie odbył się pierwszy z trzech konkursów, która przygotowało dla nas wydawnictwo. Można było wygrać w nich m.in. Pidżamy Fangirl oraz naklejki na laptopa z okładką "W Ramionach Gwiazd". Po pierwszym konkursie przyszła pora na koncert, podczas którego piosenkarka zaśpiewała dla nas trzy piosenki.

  1. Rachel Taylor - Light a fire ("Wybrani")
  2. Peter and Jacob - The Red Queen ("Czerwona Królowa")
  3. Imagine Dragons - Bleeding Out ("Szeptem")

Pomimo pewnych problemów technicznych wszystko wyszło przepięknie. Dziewczyna, która dla nas śpiewała miała cudowny głos. Gdy zaczęła śpiewać "Light a fire" z wrażenia pojawiła się u mnie gęsia skórka. Po koncercie odbył się kolejny konkurs, a następnie Alex przeczytała nam 2 rozdział powieści "W Ramionach Gwiazd". W tym czasie Kinga postanowiła zrobić sobie paznokcie inspirowane okładką tej książki. Gdy Alex zakończyła czytanie zrobiliśmy grupowe zdjęcie, które możecie zobaczyć sobie na Instagramie Moondrive . I tak zakończył się Zlot. Zanim udałyśmy się z Kingą na obiad udało nam się dostać plakaty z książki "W Ramionach Gwiazd" oraz mnie udało się dostać plakat, na którym widnieje mapa Northy.

Uważam, że ten zlot był bardzo udany i było to dla mnie idealne zakończenie ferii zimowych. Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze na jakiś zlot pojechać. A wy byliście? Co wam się podobało? Co wam się nie podobało? Dajcie znać w komentarzach. A tymczasem do następnego razu. ;)


16 komentarzy:

  1. Bardzo chciałam sie tam wybrać, ale nauczyciele w szkole zawalili mnie nauką. No niestety :( może w następnym roku :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja na szczęście miałam jeszcze ferie, ale niestety już jutro powrót do szarej rzeczywistości. Mam nadzieję, że w przyszłym roku się spotkamy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Szkoda, że o zlocie dowiedziałam się dopiero teraz... Ale ja tak mam, że o wszystkim dowiaduję się po fakcie. A szkoda, bo do Katowic mam blisko i chętnie bym wzięła udział. Olę bardzo lubię oglądać i chętnie bym ją poznała, więc kolejna strata. Trudno, na pewno jeszcze będzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj...Przykro mi. Ale na pewno będzie jeszcze okazja.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jak dla mnie było genialnie! Jedyny minus, że zabrakło książek :D
    Buziaki,
    SiverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście kupiłam to co chciałam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ogromnie żałuję, że nie mogłam tam być i zaznać tych wszystkich cudowności. Niestety Katowice są na drugim końcu Polski i nie było to możliwe. Mam nadzieję, że kiedyś zlot zostanie zorganizowany w Trójmieście, a przynajmniej na Pomorzu.
    Świetny, krótki i konkretny post :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Zlot wkrótce zostanie zorganizowany na pomorzu. Dziękuję oraz Pozdrawiam

      Usuń
  5. Wiedziałam o zlocie i bardzo chciałam na nim być, jednak niestety się nie udało :( Ale cieszę się, że był udany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś będziemy miały okazję się spotkać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Tak bardzo się cieszę, że tam pojechałam. Towarzystwo sympatyczne no i ciekawe atrakcje. Ja załapałam się jeszcze na gwiezdne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że ja trochę żałowałam, że sobie ich nie zrobiłam, bo wyglądały świetnie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ja niestety nie mogłam się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Mam nadzieję, że następnym razem się spotkamy.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)