wtorek, 16 lutego 2016

[30] PRZEDPREMIEROWO: Ja, Ty, My - Książka Wspólnych Zapisków by Lisa Currie

Tu nie ma złych odpowiedzi! Nie ma ograniczających cię zasad! W tej książce jesteś cały ty i drugi ty i… To po prostu wasza książka. Rozwiń skrzydła, puść wodze fantazji i baw się! Oto książka bez reguł, która zapewni świetną zabawę – a także podpowie ci coś o tobie i twoich przyjaciołach. A przede wszystkim pozwoli nietypowo spędzić czas. Ciasteczkowe wróżby, gryzmolenie wspólnego portretu, układanie waszego piosenkowego hymnu – wygłup i relaks, albo jak wolisz: chwila namysłu i okazja do rozmowy – także o sprawach, o których nie wiadomo jak zacząć rozmowę. Ale najbardziej to jest po prostu………. (dopisz własne oczekiwania wobec tej książki!)
lubimyczytac.pl

Książki typu "Zniszcz ten dziennik" bądź "Książka bez sensu" są rzadkością na mojej biblioteczce. Mam ich zaledwie kilka i są to wyłącznie te najpopularniejsze, które kupiłam z ciekawości bądź dostałam od najbliższych. Nie jestem ich wielką fanką, ponieważ interesują mnie one przez jakiś...tydzień, a potem je odkładam i o nich zapominam. Z tą pozycją było jednak inaczej. Potraktowałam tę "książkę" jako swego rodzaju pamiętnik, który wypełniłam najpierw sama, ale gdy wczoraj poszłam na domówkę do znajomych to wypełnili ją wszyscy obecni tam goście. Pomyślałam, że będzie to fajna opcja do zatrzymania przy sobie  wspomnień.


Można by pomyśleć, że takie książki to marnowanie papieru, ale moim zdaniem tak nie jest, ponieważ dzięki tej książce możemy zatrzymać wspomnienia razem z nami. Nie wszyscy lubią robić sobie zdjęcia i to może być świetną alternatywą do uwiecznienia ważnych dla nas chwil. "Zniszcz ten dziennik" jest moim zdaniem zbędną pozycją, ponieważ w końcu i tak go wyrzucisz, a książkę Lisy Currie pozostawisz na pamiątkę. Będzie ci ona przypominała o twoich najbliższych, nawet gdy będziesz daleko od nich.

Bardzo spodobała mi się opcja Ja:.... Ty:.... My:..... Dzięki temu jedną stronę może wypełnić nawet 20 osób!!!!!!! Jest to coś niesamowitego. Autorka nie ogranicza nas, co do ilości osób i to jest bardzo fajne. Możesz wypełnić tę książkę sam/sama lub z siostrą czy z całą rodziną, a nawet z całą klasą.


Tak jak wspominałam zabrałam tę książkę na domówkę do moich znajomych i wszyscy byli mega zadowoleni. Książka stała się głównym punktem imprezy. ( Oprócz tańca oczywiście...) Jest to moim zdaniem świetny gadżet, który umili wam  i waszym bliskim smutny deszczowy dzień, czy stanie się ciekawą atrakcją na imprezie rodzinnej. Nawet dorośli dołączą się do zabawy. Ja polecam wam serdecznie tę pozycję. Jest naprawdę warta swojej ceny, a wspomnienia, które w niej zamkniecie są przecież bezcenne.

I to by było dziś na tyle. Dajcie znać, co sądzicie o tej książce. A tymczasem do następnego razu. ;)

Książkę mogłam przeczytać dzięki uprzejmości Wydawnictwa Feeria Young! Dziękuję!


8 komentarzy:

  1. Myślę, że to świetne rozwiązanie właśnie na imprezę, gdy atmosfera trochę opada. Ogółem jestem leniwa i nigdy nie dokończyłam tego typu książki, ale właśnie nie wpadłam na pomysł, aby użyć tego na domówce. :D Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Bo prawie każda impreza w końcu staje się nudna, a dzięki tej książce możesz utrzymać dobry humor swoich gości na dłużej.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Książka ciekawie się zapowiada :) może kiedyś na nudne wieczory chociaż rzadko takie miewam :) Pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłam już swój egzemplarz. Nie mogę się doczekać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że książka tak ci się spodobała, że postanowiłaś ją zamówić.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Nie przepadam za takimi książkami, acz pomysł fajny :)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że też miałam takie podejście do tej książki, ale miło się zaskoczyłam.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)