wtorek, 5 stycznia 2016

Wyzwania 2016


Cześć kochani!!!
Odkąd na moim blogu pojawił się post z informacją, że biorę udział w wyzwaniu Olgi z bloga WielkiBuk wszyscy zasypywali mnie pytaniami czy to jest jedyne wyzwanie, w którym biorę udział. Odpisywanie każdemu z osobna byłoby bez sensu, więc postanowiłam zrobić krótkiego posta na ten temat. Więc jeżeli was to interesuje to zapraszam.

Pierwszym i zdecydowanie największym wyzwaniem, w którym biorę udział jest właśnie wyzwanie Olgi. Ale o tym możecie sobie poczytać w poście, który pojawił się na blogu 29 Grudnia.
http://monicas-reviews.blogspot.com/2015/12/wielkobukowe-wyzwanie-czytelnicze-2016.html

Wielkobukowe Wyzwanie 2016




Po raz pierwszy podejmuję się również wyzwania Dzosefin Blake z bloga Dzosefinn's Books. I jest to dosyć nietypowe jak dla mnie wyzwanie, ale myślę, że dam sobie radę.

Przeczytam tyle ile mam wzrostu - wyzwanie czytelnicze na rok 2016



I ostatnim moim wyzwaniem jest klasyczne wyzwanie książkocholików, czyli...

"W 2016 roku przeczytam 52 książki"



I to by było na tyle. Wszystkie informacje dotyczące mojego postępu w tych wyżej wymienionych wyzwaniach będą się pojawiały regularnie w zakładce WYZWANIA oraz raz w miesiącu pojaiał się będzie post z takim miesięcznym podsumowaniem moich postępów. Mam nadzieję, że udzieliłam odpowiedzi na wszystkie nurtujące was pytania dotyczące tego tematu. Dajcie znać w komentarzach,  w jakich wyzwaniach wy bierzecie udział. Ja się z wami żegnam i do następnego razu. ;)


12 komentarzy:

  1. Fajnie, że postanowiłaś napisać posta na ten temat. Przynajmniej teraz wszyscy wiedzą o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam wam pomóc.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja biorę udział w wyzwaniu przeczytam 50 książek w 2016 :)
    Może też wezmę tyle ile mam wzrostu. Dziękuję,że napisałaś posta na ten temat. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Właśnie dlatego wstawiłam tego posta, aby pomóc wam i może podpowiedzieć.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja biorę udział w trzech chyba wyzwaniach. Fajny pomysł na post, można się zainspirować :)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja biorę udział w czterech wyzwaniach, w tym "52 książki w roku" oraz "Przeczytam tyle ile mam wzrostu" ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana i wzajemnie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Z wymienionych przez Ciebie wyzwań biorę udział w "Czytam opasłe tomiska", ale poza tym w 3 innych, których nie wymieniłaś. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu jest bardzo ciekawym wyzwaniem, ale czytam za dużo ebooków, żeby brać w nim udział ;)
    Pozdrawiam serdecznie :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli czytasz dużo ebooków to też możesz dołączyć do tego wyzwania. Wszystko jest wyjaśnione na stronie organizatorki. Zostawię ci link tu: http://www.dzosefinn.blogspot.com/2015/12/03-przeczytam-tyle-ile-mam-wzrostu.html
      Tutaj masz wszystko wyjaśnione.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Biorę też udział w 52 książki ;) w COT brałam w tam tym roku a w tym próbuję sił w Kluczniku. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)