sobota, 23 stycznia 2016

Nowości Wydawnicze - Luty 2016


Cześć kochani!!!
Witam was w kolejnym poście cyklu o nazwie "Nowości Wydawnicze".  Jest to cykl, który ukazuje się raz w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.



03 Luty
Georgie McCool, scenarzystce komedii z Los Angeles, pozornie udało się połączyć pracę z życiem rodzinnym. Ma cudowne córeczki Alice i Noomi, opiekuńczego męża Neala i piękny dom na przedmieściach. Jednak w jej małżeństwie od dawna coś nie gra, a Georgie nie ma odwagi ani czasu, by zmierzyć się z problemami. Gdy zamiast świętować z rodziną Boże Narodzenie w mroźnej Nebrasce, wybiera pracę, jej małżeństwo jest o włos od rozpadu. Neal nie odpowiada na telefony, obecność czarującego Setha komplikuje sprawy jeszcze bardziej, a zamęt w sercu nie pozwala Georgie skoncentrować się na pisaniu śmiesznych dialogów. Gdy sytuacja wydaje się beznadziejna, z pomocą przychodzi jej tajemniczy żółty telefon...


03 Luty
Wyobraź sobie senne, pogrążone w beznadziei miasteczko. Wyobraź sobie dziewczynę, która nie wierzy, że może ją spotkać coś dobrego. Wyobraź sobie grę, w której każdy musi podjąć śmiertelne ryzyko, by wygrać wielką nagrodę – przepustkę do lepszego życia. Ta gra to Panika. Nikt nie wie, kim są sędziowie, którzy wymyślają zadania i czuwają nad przebiegiem rywalizacji. Uczestnicy zostają zmuszeni do przesunięcia własnych granic, do wyjścia poza strefę bezpieczeństwa, do stawienia czoła najgłębszym lękom. Dziewczyna ma na imię Heather. Od zawsze pogardzała grającymi w Panikę. Ale kiedy jej chłopak odchodzi do innej, pełna wściekłości, bólu i rozpaczy zmienia swoje podejście i decyduje się przystąpić do rywalizacji. Nigdy nie spodziewała się, że to zrobi. Aż do tego lata. Czy masz odwagę poznać jej historię?


03 Luty
Aza Ray Boyle topi się w powietrzu. Od dzieciństwa cierpi na tajemniczą chorobę płuc, z którą ciężko jest oddychać, mówić – w ogóle żyć. Kiedy więc Aza zauważa statek na niebie, jej rodzina przypisuje to skutkom ubocznym zażywania leków. Aza jednak nie wierzy, by była to halucynacja. Słyszy ze statku głos wzywający ją po imieniu. Tylko jej przyjaciel, Jason, słucha. Jason, na którego zawsze może liczyć. Jason, do którego chyba czuje coś więcej niż przyjaźń. Ale zanim Aza ma okazję poważniej się nad tym zastanowić, dzieje się coś strasznego. Aza odchodzi z naszego świata, by znaleźć się w innym. Magonia. Ponad chmurami, w krainie statków handlowych, Aza nie jest już tą słabą, umierającą istotą, którą była wcześniej. W Magonii po raz pierwszy swobodnie oddycha. Co więcej, ma potężną moc – lecz gdy już zaczyna panować nad swoim życiem, odkrywa, że zbliża się wojna między Magonią a Ziemią. W jej rękach spoczywa los całej ludzkości – i chłopca, który ją kocha. Po której stronie opowie się Aza?


17 Luty
Miłość w świecie rocka!
Sadie zatrudnia się jako pomoc domowa w willi rockmana Jaxa na prywatnej wyspie. Nie jest jej w życiu łatwo. Pewnego dnia uświadamia sobie, jak niezwykła będzie jej codzienność u boku gwiazdy. Postanawia zawalczyć o siebie. Jax jednak wie, że miłość w świecie rocka nie ma szans na przetrwanie.
Co zrobić, gdy on nie może bez niej oddychać?






29 Luty
„Jedno jego spojrzenie wystarczy, by rozpalić we mnie krew. Zdaje mu się, że nie widzę, jak wyciąga rękę w moją stronę i jak powstrzymuje się w ostatniej chwili. Jest niecierpliwy, ale potrafi się hamować – chce mnie odzyskać, ale czeka. Myśli, że mamy czas.” Ikar, największy prom kosmiczny w całej galaktyce, rozbija się podczas rejsu. Jedyni ocaleni to Lilac – córka najbogatszego człowieka w całej galaktyce, i Tervor – młody bohater wojenny, który nie należy do elity. Muszą zjednoczyć siły, by wrócić do domu i rozwiązać zagadkę tajemniczych wizji, jakie zaczynają ich nękać. Wkrótce rodzi się między nimi uczucie. Jednak w świecie, z którego pochodzą, ich związek jest skazany na potępienie. Czy mimo to nadal będą chcieli opuścić planetę? Oto pierwsza część trylogii „Starbound”.



I to już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Dajcie mi znać na jakie książki wy czekacie. A tymczasem do następnego razu. ;)


22 komentarze:

  1. Ja czekam na "Magonię", już zamówiona :) Co prawda "Panika" też mnie ciekawi, ale portfel odmawia posłuszeństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój portfel również powoli nie wyrabia.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Czekam na ostatnią, bo za granicą wszyscy wychwalali i w ogóle, więc trzeba się z nią zapoznać! Buziaki, Idalia ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już czekam na nią od zeszłego roku. Nie mogę się doczekać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja czekam w lutym na Smak ciemności ;) Poza tym interesuje mnie też Linia serc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Lini Serce będziesz mogła sobie poczytać na moim blogu już 29 Stycznia, ponieważ tego dnia pojawi się na moim blogu recenzja tej książki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja czekam na kolejną powieść Abbi Glines.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc szczerze ja nie mogę się już jej doczekać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Czekam na "Magonię" i "W ramionach..."♥ Reszta mnie nie interesuje, ale muszę się przyczepić do okładki "Linii serc". Co to jest? Jakaś para całująca się pod kocem, pościelą czy kurczę filcem? Jak ktoś czytał przed premierową to czy mógłby mi wytłumaczyć czy to ma jakiś wpływ na treść? Bo okładka okropnie odrzuca :/ Pozdrawiam, Arystea ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka odwzorowuje relację, jaka wytworzy się pomiędzy głównymi bohaterami pod koniec książki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. "Panikę" i "Magonię" już zamówiłam i nie mogę się doczekać kiedy wpadną w moje łapki ;)
    "W Ramionach gwiazd" również mnie interesuje - muszę się komuś wyżalić - fajnie, że nie zmienili okładki, ale ta czcionka jest straszna, według mnie psuje efekt :/
    Pozdrawiam serdecznie :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się z tobą zgodzić, ale tyle dobrze, że zachowali zagraniczną okładkę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Czekam na Magonię, W ramionach gwiazd (nie wiem czemu ale przypomina mi ona Gwiezdne Wojny) oraz Szklany miecz.
    Pozdrawiam
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam zamiaru przeczytać Szklanego Miecza, ponieważ Czerwona Królowa średnio mi się podobała.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. W sumie na nic z podanych książek specjalnie nie czekam i to dobrze, bo mój portfel nie chcę już współpracować.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto dać mu trochę odpocząć. Hahaha...
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ostatni tytuł mnie zachęcił :D ale Magonia też może nie być zła ;)
    może po nie sięgnę w tym roku <3
    boookloverss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taką szczerą nadzieję, że uda mi się po nie w tym roku sięgnąć.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Najbardziej czekam na "Linię serc" oraz "Magonię" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Lini Serce będziesz mogła trochę poczytać na moim blogu już 29 Stycznia.
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Mam w planach "Magonię" oraz "W ramionach gwiazd". Mam nadzieję, że się nie zawiodę :) Dodaję do obserwowanych.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaobserwowanie mojego bloga. Na pewno się odwdzięczę.
      A "W ramionach Gwiazd" polecam ci serdecznie.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)