niedziela, 10 stycznia 2016

Noworoczny Konkurs


Cześć kochani!!!
Pierwszy tydzień nowego roku już prawie za nami. Niedawno na moim blogu wybiło mi 60 obserwatorów z czego niezmiernie się cieszę i jestem ogromnie wdzięczna tym osobom za zaglądanie na mojego bloga i komentowanie. Fakt, że jest was tutaj ponad 60 osób motywuje mnie do częstszego pisania postów. Niestety szkoła nie pozwala mi publikować tak często jakbym chciała. Ale nie o tym dzisiaj. Z tej okazji postanowiłam zorganizować dla was pierwszy na moim blogu konkurs. Chciałabym wam podarować książkę, która w ostatnim czasie mnie zachwyciła. Jeżeli chcecie wziąć udział w tym konkursie to zapraszam do dalszej części posta.


Do Wygrania: 

"Kochani dlaczego się poddaliście?"
Autor: Ava Dellaira
Wydawnictwo: Amber
Liczba Stron: 303
Oprawa: miękka
Opis z okładki:
Szesnastoletnia Laurel nie może się pogodzić z tragiczną stratą siostry. Szuka pomocy idoli, którzy też odeszli: Kurta Cobaina, Amy Winehouse, Jima Morrisona, Janis Joplin… Pisze do nich listy. Z tych listów układa się opowieść o niej samej, jej cierpieniu, samotności, poszukiwaniu siebie i przebaczeniu.
Kochany Kurcie, chciałam napisać do osoby, z którą mogłabym pogadać. Chciałabym, żebyś mi powiedział, gdzie teraz jesteś i dlaczego odszedłeś. Byłeś ulubionym muzykiem mojej siostry May. Odkąd jej nie ma, trudno mi być sobą, bo tak naprawdę nie wiem, kim jestem…
Laurel podziwiała siostrę, ale czuła się przez nią zepchnięta w cień. Teraz usiłuje pogodzić się z tym, co się stało i odnaleźć siebie. Choć nie jest łatwo opłakiwać kogoś, komu się nie wybaczyło…
Pisze o tym, co się zdarzyło, przeżywa to jeszcze raz. Zwierza się, pyta. Te listy i miłość, którą odkrywa, pozwalają pojednać się z życiem i z sobą samą. Rozumie, że nie mogła ocalić siostry, ale może ocalić siebie.


Regulamin konkursu:

  1. Organizatorem konkursu jestem ja,  autorka bloga monicas-reviews.blogspot.com
  2. Nagrodą w konkursie jest książka pt. "Kochani dlaczego się poddaliście?" autorstwa Avy Dellairy oraz kilka książkowych i około książkowych gadżetów.
  3. Konkurs trwa od dnia dzisiejszego, tj. 10.01.2016r. , a zakończy się 20.01.2016r. o godzinie 23:59. Zgłoszenia, które pojawią się później nie będą brane pod uwagę. 
  4. Konkurs zostanie rozstrzygnięty tylko wtedy, gdy zgłosi się co najmniej 10 osób.
  5. Każda osoba ma prawo zgłosić się tylko raz. Komentarze zgłoszeniowe zostawiamy pod tym postem. Inne nie będą brane pod uwagę i od razu usuwane.
  6. Zwycięzca zostanie wybrany poprzez losowanie. Wygrywa jedna osoba.
  7. Wyniki zostaną ogłoszone tydzień po zakończeniu konkursu, tj. 27.01.2016r.
  8. Z wygranym skontaktuję się drogą mailową.
  9. Zwycięzca ma 4 dni na wysłanie danych do wysyłki inaczej zwycięzca zostanie wylosowany ponownie.
  10. Biorąc udział w konkursie wyrażasz zgodę na Regulamin.
  11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późn. zm.).
  12. Aby wziąć udział w konkursie należy:
  • Posiadać adres korespondencyjny na terenie Polski
  • Zgłosić się w komentarzu 
  • Podać swój adres e-mail
  • być publicznym obserwatorem bloga  monicas-reviews.blogspot.com
  • być obserwatorem mojego fanepaga na facebooku: MonicasBooks on Facebook
  • Baner konkursowy udostępnić na blogu lub google+

Przykładowe zgłoszenie:

Zgłaszam się!/Biorę udział!
Obserwuję bloga jako:
Obserwuję fanpage jako:
Mój e-mail:
Baner: (link do miejsca, gdzie się znajduje)

BANER:



Zachęcam do udziału! 
A tymczasem do następnego razu. ;)


22 komentarze:

  1. Zgłaszam się!
    obserwuję bloga jako: Oxuria
    Obserwuję fanpage jako: Wiktoria R****ska
    Mój e-mail: wiktoriar105@gmail.com
    Baner: http://oxu-czytanie.blogspot.com/ (na dole)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako : Ala Gałązka 
    Obserwuję fanpage jako : Ala Gałązka
    Mój e-mail : alicja.galazka3@gmail.com
    Baner : https://plus.google.com/103491295040070200458/posts/ZtE4thKQNAs

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: xtheisabellex
    Obserwuję fanpage jako: isareadsbooks
    Mój e-mail: izabellagrabka@gmail.com
    Baner: http://isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Małgorzata Kowalewska
    Obserwuję fanpage jako: Gosia Kowalewska
    Mój e-mail: gorzata.kowalewska@gmail.com
    Baner: https://plus.google.com/114803047990847649070/posts/Jw82WuokuV5

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!!
    Obserwuję bloga jako: turkusowa-sowa
    Obserwuję fanpage jako: Anna Stranczyk
    Mój e-mail: turkusowasowa01@gmail.com
    Baner: https://plus.google.com/106194257732582673660/posts/E5GVcUHEHrA?pid=6238654395320345234&oid=106194257732582673660

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako: Klaudia Malik
    Obserwuję fanpage jako: Klaudia Malik
    Mój e-mail: klaudiamalik@onet.eu
    Baner: http://booksbyshadow.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka już jest u mnie na półce, więc może następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Lex McCartney
    Obserwuję fanpage jako: Moment For Book
    Mój e-mail: Olisedziak@gmail.com
    Baner: http://moment-for-book.blogspot.com/ (pasek boczny)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Passion
    Obserwuję fanpage jako: Karolina Hocko
    E-mail - xisnotonlyapassionx@gmail.com
    Baner: https://plus.google.com/111362090257750710139/posts/eV5gu3NDxdC

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Binarisja
    Obserwuję fanpage jako: Gabrysia Gabu Rusek
    Mój e-mail: rusekgabrysia@gmail.com
    Baner: http://ravens-words.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie ma cię w obserwatorach mojego bloga, więc jeżeli nie zaobserwujesz go do 20 Stycznia to wtedy twoje zgłoszenie będzie nieważne.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Już. Przepraszam! Mam ostatnio kłopoty z internetem i mogłam zamknąć okno w czasie wykonywania akcji :')

      Usuń
    3. W porządku. Dobrze, że zdążyłaś przed zamknięciem konkursu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: namelessVera
    Obserwuję fanpage jako: Weronika Pacyniak
    Mój e-mail: straszna.chala@gmail.com
    Baner: http://daydreamfanfic.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!/Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: insane sanity
    Obserwuję fanpage jako: Justyna Tajne
    Mój e-mail: insane.sanity.pl@gmail.com
    Baner: https://plus.google.com/118031905341483179439/posts/b3wCb4D89j5

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Gooolden Books
    Obserwuję fanpage jako: Dorota Parzygnat
    Mój e-mail:goooldenbooks@gmail.com
    Banner:http://goooldenbooks.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Zuzia <3
    Lubię fanpage jako: Zuzanna Maszniew
    e-mail: zuzia.maszniew@gmail.com
    banner: www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Monika Łaznowska
    Obserwuję fanpage jako: Monika Łaznowska
    Mój e-mail: monika_laznowska@wp.pl
    Baner: https://plus.google.com/u/0/110208253750686809051/posts/HME7b55bEsj

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Klaudia M
    Obserwuję fanpage jako: Klaudia Klaudia
    Mój e-mail: Klaudia.m@x.wp.pl
    Baner: https://plus.google.com/107413678601572278647/posts/iWe92CnZxBT

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Pani Lecter
    Obserwuję fanpage jako: Agata Nalborska
    Mój e-mail: agatajedynamla@gmail.com
    Baner: https://plus.google.com/u/0/104846592253994216378/posts/Di2J6khQ13Y

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Claudia Ann
    Obserwuję fanpage jako: Zagubiona w słowach
    Mój e-mail: kmka1296@gmail.com
    Baner: http://zagubiona-wslowach.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)