sobota, 2 stycznia 2016

MonicasPhotos - Grudzień 2015



Cześć kochani!!!
Dziś mam dla was długo wyczekiwany post z Grudniowymi zdjęciami. Seria inspirowana seriami na dwóch blogach, które bardzo często odwiedzam. Jest to blog Klaudii i Alicji.  Jak dobrze wiecie ja postawiłam jednak na własną nazwę i mam nadzieję, że będziecie mnie z nią kojarzyć.  



Zapraszam!








































Dajcie mi znać w komentarzach jak podobał wam się post. Do następnego razu i trzymajcie się ciepło. ;)




20 komentarzy:

  1. Świetny post! Super zdjęcia :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ;) Buziaki, Idalia ;**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy wspomniałam, że uwielbiam takie posty? :D
    Cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że lubicie posty tego typu. Dziękuję również za ciepłe słowa.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Arizona jest pyszna! Dawno jej nie piłam, ale uwielbiam. :)

    MAJUSKUŁA<a

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam takie podsumowania u Klaudii i Alicji, a twoje też mi się podoba:) Miło, jeszcze raz przypomnieć sobie świąteczny klimat.
    whiteblackbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa. Doceniam każdy komentarz, który moi czytelnicy zostawiają pod postami, a czytanie tak miłych słów udowadnia mi, że warto robić to, co robię.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Kocham te posty, a zdjęcia są cudowne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana i ściskam mocno, mocno, mocno.

      Usuń
  7. Najbardziej spodobały mi się zdjęcia pierniczków. Są takie słodkie!

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post - podsumowanie czytelnicze oraz ranking,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Z przyjemnością zajrzę również do ciebie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. śliczne zdjęcia :) A wózek z Tesco wymiata! prześliczna choinka, a pierniczki wyglądają smakowicie :D
    Mam nadzieję, że będziesz dodawać więcej takich postów!

    Nominowałam Ci do LBA (tutaj), będzie mi niezwykle miło, jeśli na niego odpowiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci za miłe słowa oraz za nominację.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Super zdjęcia i piękna choinka!! :)
    Pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)